[WN] greup stables --> goudse hout

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Adeline90

greup stables --> goudse hout

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-07 22:30

Hoi,

Ik heb een paar jaar op de greup stables gereden maar ben niet meegegaan met de verhuizing naar het goudse hout. Ik vroeg me af of er iemand is die nu op het goudse hout rijd en mij kan vertellen hoe het met litha is en misschien een fotootje van haar heeft.

moonsking

Re: greup stables --> goudse hout

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-07 11:18

ja, ik rijd op de goudse hout. volgens mij is litha die arabier die meeloopt in de les? dan is alles goed met haar. zag haar gisteravond nog rijden en ze had er duidelijk plezier in. je kunt natuurlijk altijd nog een keertje bij haar gaan kijken.

Deniies

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-07 21:42

ik heb ook op greup stables gereden niet zo heel erg lang.
ik ken die pony ook alleen nog maar van greup.
mijn paardje gaat binnenkort in training op goudse hout dan ga ik wel weer even opzoek.

Adeline90

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-07 00:01

ja litha is inderdaad een arabiertje, Ben heel blij dat het goed met haar gaat. ik zou natuurlijk graag een keer komen kijken en dat doe ik ook wel, maar ik woon op kamers in leeuwarden dus het is voor mij niet bepaald om de hoek.

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-07 09:46

Ik heb vanaf het begin bij Stal de Greup --> Greupstables gereden. Ik ben ook mee gegaan met de verhuizing naar Gouda en rijd hier nogsteeds elke week. Met litha, en alle andere Greup paardjes, gaat het hastikke goed. Ik zou zeggen, kom een keertje kijken Lachen