[WN] rieky young en marjolein vos nieuwe vertegenw. knhs atletenc

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Frosti4

rieky young en marjolein vos nieuwe vertegenw. knhs atletenc

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-07 22:20

MSQuincyTE

Re: rieky young en marjolein vos nieuwe vertegenw. knhs atletenc

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 00:27

Er is nog meer naast reining hoor, daar moet Rieky zich maar eens in gaan verdiepen vind ik

smax

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 08:45

... ik denk dat Rieky dat heus wel heeft gedaan....alleen de reining is helemaal haar ding... betekend zeker niet dat ze niet op de hoogte is van alle andere onderdelen
en dat je ook niet zomaar in een comissie beland

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 08:55

Tja, zolang alleen de Reining een officieel discipline is geworden bij die wedstrijdcommissie zal niemand zich met de andere disciplines binnen de westernsport bezighouden daar in dat kantoortje vrees ik....

dofuzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:10

we kunnen er over l*llen, zeuren en het spijtig vinden zoveel we willen, reining is en blijft voolopig de enige "western" discipline die door het FEI, dus ook de KNHS, erkend is. of Rieky zich al dan niet verdiept heeft in andere disciplines doet ook niet ter zake.
wat reining betreft haalde Rieky in de laatste jaren in het NRHA world championship een aantal keer (waaronder dit en vorig jaar) een top 10 of zelfs top 5 plaats. wat topsport betreft kan dat tellen.
we mogen ook niet vergeten dat Rieky voor ze de overstap maakte naar de verschillende westerndisciplines een succesvol dressuurruiter was. en vergeet ook niet dat Rieky samen met wijlen Willem Burgmeijer nationaal en internationaal punten, prijzen en geld gewonnen hebben in reining, working cowhorse, cutting maar ook trail, western pleasure en halter. daar kan de gemiddelde bokker, en vooral diegenen die denken dat Rieky een reiner pur sang, en nergens anders wat van kent is een puntje aan zuigen.

Marieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 12:49

MSQuincyTE schreef:
Er is nog meer naast reining hoor, daar moet Rieky zich maar eens in gaan verdiepen vind ik

Wat een gekke opmerking... Verward
Het gaat hier toch gewoon ook over de reining, wat is het probleem?

Rikske

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:12

MSQuincyTE schreef:

Ik denk dat je met deze opmerking bedoelt dat je niet helemaal op de hoogte bent van het reilen en zeilen in westernland. Misschien is het verstandig om je daar eerst eens in te verdiepen voordat je z'n opmerking plaatst. Het staat vast dat je niet van Rieky's kwaliteiten op de hoogte bent!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:27

Ik vind het super dat deze mensen zoveel investeren in hun sport. Ze zullen er toch een hoop tijd aan kwijt zijn en rijk zul je er ook wel niet van worden.....

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:54

ROFL MSQTE niet thuis in westernland????? ROFL
Dat is een goeie....WHAAHAA....

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 13:57

By the way.... Bijna iedereen hier van de "oude garde" western ruiters weet donders goed wat Rieky doet, deed, heeft gedaan en hoe ze begonnen is. Daar hoeven we geen uitleg over....

En natuurlijk leggen ze zich toe op de reining omdat dit het enige westerndicipline is die de FEI erkend.

En natuurluijk willen mensen die geen reining rijden dat de andere disciplines er ook bij komen, dat is wat MSQTE bedoelt denk ik...

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:29

En dan blijft de hamvraag of Rieky zich daarvoor gaat inzetten Knipoog

michelleke29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:44

Ik denk dat we aan Rieky een hele goede hebben....
Als je ziet wat zij bereikt heeft in de topsport, mogen we onze handjes dichtknijpen met deze keuze..

Ik weet wat Rieky op dit moment al doet voor beginnende amateurruiters aan begeleiding en support (ze staat altijd voor je klaar, ook al heb je geen toppaard en dito portemonnee).
En ik spreek uit eigen ervaring....

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 14:49

Dat weten we natuurlijk niet.... denk het zelf van niet, druk met haar eigen toko...en eigen discipline, wieweet kan ze anderen er warm voor krijgen...
Denk dat er vanzelf een ruiter uit een ander discipline naar voren komt wanneer een ander discipline ook een FEI erkend onderdeel wordt...

Natascha dH

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-07 18:15

michelleke29 schreef:
Ik weet wat Rieky op dit moment al doet voor beginnende amateurruiters aan begeleiding en support (ze staat altijd voor je klaar, ook al heb je geen toppaard en dito portemonnee).

Zakenmensen zijn het, in alle facetten, dat is de conlusie die ik kan trekken uit de verhalen die ik hoor en da's de beste (en diplomatiekste) manier waarop ik het kan omschrijven. Duivel Knipoog

ElCamino schreef:
By the way.... Bijna iedereen hier van de "oude garde" western ruiters weet donders goed wat Rieky doet, deed, heeft gedaan en hoe ze begonnen is. Daar hoeven we geen uitleg over....

En natuurlijk leggen ze zich toe op de reining omdat dit het enige westerndicipline is die de FEI erkend.

En natuurluijk willen mensen die geen reining rijden dat de andere disciplines er ook bij komen, dat is wat MSQTE bedoelt denk ik...

OK dan!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-07 23:45

michelleke29 schreef:
Ik denk dat we aan Rieky een hele goede hebben....
Als je ziet wat zij bereikt heeft in de topsport, mogen we onze handjes dichtknijpen met deze keuze..

idd ze staat altijd voor je klaar, je mag haar altijd bellen voor tips en advies. ik ervaar dit ook zo. Knipoog bij de clinics bij haar op stal bijv. komen mensen met verschillende soorten paarden, het maakt haar niet uit waar je mee rijdt ze wil altijd het beste uit de combinatie halen.

en het mooie is, ze blijft met beide benen op de grond staan na alles wat ze al bereikt heeft! OK dan!
ik vind het ook een goede keuze... Pling

Randypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 08:26

MSQuincyTE schreef:

Rieky komt vanuit dressuur... die weet echt wel wat er allemaal te doen is....

Kunt veel beter zeggen, laten die anderen zich eens in de westernsport verdiepen! Knipoog

"als je het in de dressuur niet goed kan, dan ga je western leren, das veel makkelijker".... Slapen

Randypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-11-07 08:29

Rikske schreef:
MSQuincyTE schreef:

Ik denk dat je met deze opmerking bedoelt dat je niet helemaal op de hoogte bent van het reilen en zeilen in westernland. Misschien is het verstandig om je daar eerst eens in te verdiepen voordat je z'n opmerking plaatst. Het staat vast dat je niet van Rieky's kwaliteiten op de hoogte bent!

mee eens!

ow trouwens door de opmerking ben ik helemaal vergeten Rieky te feliciteren met haar positie! Voor mij blijft ze een kei! Haha!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-07 11:57

DubbelDun schreef:
En dan blijft de hamvraag of Rieky zich daarvoor gaat inzetten Knipoog

ik denk het niet en ik vind ook niet dat zij dat hoeft te doen. zij zet zich in voor de "reining sport", dat de discipline waar zij zich op toe heeft gelegd.
ik bedoel, Anky zet zich toch ook in voor de dressuursport omdat dat haar ding is en niet ook voor het springen en eventing? waarom zou dat in de western dan wel moeten???
in de Pleasure doet Karin van Bekkum het toch zo goed? (ben niet helemaal op de hoogte maar dat verneem ik) waarom kan zij zich daar dan niet hard voor maken?