[WN] Mijn eerste westernles gehad!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

chery

Mijn eerste westernles gehad!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-07 15:27

Vandaag mijn eerste les gehad op de silver ranch in Oosterwolde en het was heel leuk!!!
Heel anders, ik ben gewoon zonder verwachtingen op mijn lespaardje "nippie" gestapt en ben erg tevreden over het les geven. Heel veel informatie gehad en eigenlijk ging het volgens mij best goed.
Nippie liet mij wel voelen als ik iets niet goed deed, dus veel van haar geleerd!!!
Heel anders van een shire op een veel kleiner paardje maar ik ben dolenthousiast.
26 november mijn 2e les en 18 november denk ik eraan de clinic bij te wonen over grondwerk!!!
Ik ga eerst een aantal privelessen volgen en als ze denken dat ik eraan toe ben, neem ik mijn eigen shire mee!!
Nu kan ik thuis alvast oefenen dat mijn paard leert op de teugels te sturen, was albezig met een veel lossere teugel en dat gaat eigenlijk best goed.
Ja, ik zie het wel zitten en wat zit zo'n westernzadel lekker!!!!!

MarliesR

Re: Mijn eerste westernles gehad!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:48

Leuk dat de les zo goed bevallen is!
Ik heb er ook over zitten te denken om hier te gaan lessen maar het ontbreken van een auto is dan wel erg lastig, en vanuit Assen is het toch ook niet echt te fietsen... Maar als ik jou zo hoor, misschien dat ik dan toch wel eens kijk of er niet wat te regelen valt Lachen

Wildgirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-07 15:54

MarliesR schreef:
Ik heb er ook over zitten te denken om hier te gaan lessen maar het ontbreken van een auto is dan wel erg lastig, en vanuit Assen is het toch ook niet echt te fietsen... Maar als ik jou zo hoor, misschien dat ik dan toch wel eens kijk of er niet wat te regelen valt Lachen

als je in assen woont waarom ga je dan niet naar rosworld in zeijen?

on topic: leuk dat het zo leuk was hihi Haha!

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 00:44

Wat fijn dat je het naar je zin hebt gehad!! Ja Nippy is echt goud waard! *LOL*
Bestraft je fouten maar beloont je ook voor goed gedrag!! Haha!

Ik heb vanmiddag les gehad en ik heb ook weer genoten!

MarliesR

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-07 10:34

Wildgirl schreef:
MarliesR schreef:

als je in assen woont waarom ga je dan niet naar rosworld in zeijen?

on topic: leuk dat het zo leuk was hihi Haha!

Ja, daar rijd ik nu, maar die hebben net de lessen op dagen dat ik eigenlijk niet kan....
En hoorde wel meer positieve dingen over deze manege, dus vandaar....

mistercooper

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-07 20:26

Jaaa Silverrach, zulke leuke herinneringen aan, die ponykampen daar Haha! is Jeany dr nog"? was helemaal flieft op dat paardje!
echt een hele fijne stal is dat!