[WN] Goede trainings stal in drenthe en frieslans

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

WinBinChes

Goede trainings stal in drenthe en frieslans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-07 21:53

Ik heb de sticky zien staan met de vele trainings stallen. Dat zegt mij niet zo veel als leek.
Ik zou graag eens een proefles willen nemen bij een stal die mij kan laten zien en voelen wat het western rijden nu precies inhoudt.

Op dit moment haal ik geen tot weinig voldoening en plezier in de engelse dressuur. Daarbij erger me groen en geel aan het vele schop en trek werk van mijn mede ruiters op wedstrijden. Ik wil graag met veel plezier rijden.

Ik heb nog nooit eerder op een western zadel of paard gezeten en wil graag even proefen of het wat voor mij zou kunnen zijn. Ik zoek dus een goede stal die mij dat kan laten zien.

Mocht het wel helemaal mijn ding zijn, dan is het de bedoeling om mijn paard gedeeltelijk om te scholen naar western. Ik zou er wel engels bij willen blijven rijden. dus het zou fijn zijn als dat op de zelfde locatie zou kunnen,

Ik woon in de kop van Drenthe, dus kom maar op met jullie aanraders

Groetjes Marije

MSQuincyTE

Re: Goede trainings stal in drenthe en frieslans

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-07 23:22

Ik zou zeggen bel ze allemaal eens op of ga bij ze langs en kijk er rond, en maak dan een keuze welke dat er het beste bij jou past.

PlauGenGuy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-07 06:05

Ik zie dat je in Een zit, dus wat dicht bij jou in de buurt zit is Rossworld in Zeijen. Hoe daar de kwaliteit van lessen is weet ik niet, maar gewoon een proefles nemen!!! Of degene die jou lesgeeft bij jou past (en vice versa) is toch heel persoonlijk.

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 07:24

Ter apel is misschien een optie voor jou?? (voor telefoon nummers en info pb me maar even)

Space_nr1111

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 10:25

Als je het ervoor over hebt is de Sylvester ranch een goede optie voor je. Sylva vd wal heeft vroeger zelf altijd dressuur gereden en is daarna overgestapt naar het western rijden.
Ikzelf heb ook inderdaad eerst goed rondgekeken en ben op mijn gevoel afgegaan. ( gewisseld na 22 jaar engels rijden en wil nooit meer anders ) Sylva haar manier van rijden sprak mij direct enorm aan, eerlijk en fair naar mens en dier. Geen geruk en gepluk. maar werken vanuit de natuurlijke balans van het paard en daarvanuit verder trainen. Ze heeft meerdere lessers die het verschil willen ervaren. Ze brengt het op een rustige manier over en legt het je ook duidelijk uit, zodat bij jezelf "het kwartje valt"
Ze is zelf zeer zeker een verdienstelijke ruiter is de westernsport met meedere kampioenstitels op haar naam.
Ze kan niet alleen zelf goed rijden maar kan het ook nog overbrengen en dat kan niet iedereen.
Voor contact kun je kijken op www.sylvesterranch.nl

Hopelijk heb je hier iets aan

hobbelheks

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-07 11:14

de silver ranch in oosterwolde is ook niet zo ver voor jou Lachen
eigenlijk zit je in een heel goed westerngebied Knipoog

WinBinChes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-10-07 17:25

O daar heb ik zeker wat aan. Ik werk zelf in oosterwold en dat is 15 min rijden hiervandaan. Ik zal eens bij hun kijken of me dat wat lijkt.

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 10:22

en marum zit ook niet ver bij je vandaan. pb maar eens voor meer info!

chery

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-07 21:40

Ik heb 6 november ook mijn eerste westernles bij de silver ranch. Ik had gelijk een goed gevoel over de telefoon erbij, ik heb er zo'n zin in!!!

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 02:24

Paintless

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-07 05:25

ah ja klaas. zo kan het ook Ja