Ik ben lid van de APHA (vond ik makkelijk ivm de transfer binnenkort), en Bud is eindelijk geregistreerd. Annemarie had gebeld met de APHA, en hoorde dus dat ik ook had gemaild met de APHA, en toen de ze haar vertelde dat ik de boel verder zou regelen begreep Annemarie het niet helemaal. Ze had alles ingevuld, overal stonden handtekeningen, en alles was opgestuurd. De medewerker had het nog even nagekeken...hadden ze verdomme 2 dossiers
En dat is gek, want toen ik de APHA ging mailen, wist ik geen workordernumber, die hebben zij me zelf gegeven. Al met al, Bud staat nu geregistreerd onder nummertje 00694785
Ik heb met mijn eigen lidmaatschapnummer meteen een PIN aangevraagd, waardoor ik nu dus ook lekker kan gaan neuzen (onder mijn eigen nummer dus
).Binnenkort krijgen we de papieren, en kunnen we de transfer papieren in gaan vullen...en dan staat dus Bud dus op mijn naam, en is alles helemaal officieel!
Al met al: Colin is happy
ik gebruik gewoon een zoekmachine en geef de naam van merrie /hengst op waarvan ik iets wil weten. en voila ik krijg nu een hoop info en plaatjes.
Zijn gewoon aan het mutsen bij de APHA...maargoed, alles sal reg kom
).