Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

), maar dat komt meestal bij de ouders vandaan.Cowgirl schreef:In de engels gereden dicipline mag je ook pas met een hoedje rijden als je al verder bent(was dat M dressuur?).
). 
Dance schreef:. Natuurlijk als je met je hoofd knalhard tegen een boom botst is dat wat anders, maar dan nog. Geen enkele cap is daar tegen bestand, die breekt namelijk. .

. Maar bij mij zit hij ook goed, ik heb een paarse en mijn dochter heeft dezelfde in felblauw, beetje cooler dan een gewone zwarte vonden wij. Er moet toch een model zijn dat je lekker zit Xono? Of heb je een vreemd hoofd!
En als ik een zweetkop heb, douche ik na het rijden. Moet ik toch want dan stink ik naar paard!
Zo'n Amerikaans ding die de politie in de US ook dragen met bv. stars & stripes!
http://www.louis.nl/meerinfo/meerinfo.c ... id=1471155
. Toen ik nog engels reed moesten wij altijd een cap op met springles en buitenritten
.
. Ik weet dat de caps van tegewoordig beter zijn, maar ik heb mijn vertrouwen er in verloren. Mocht er inderdaad een goede helm op de markt komen die en sterk en betrouwbaar is, ga ik hem zeker gebruiken.