wat ik nu meemaak, een vriendin van mij krijgt gewoon een paard van haar baas ook nog!! Ze kon haar nog geen maand!! Wat vinden jullie ervan? Ik vind het raar, zij was in de zevende hemel, (wat ik wel begrijp) maar zou dat paard iets gemankeerd hebben, en nu is ze nog zeer ten onrechte ontslagen, alleen maar omdat ze meeleefde met der baas ,ze werkte er onderhand 7 dagen in de week, gelukkig heeft ze dat paard teruggegeven , omdat ze bang was het niet te kunnen betalen..
Wat vinden jullie ervan?? groetjes bram en de hondjes.
ja daar gaat wel een verhaal op vooraf natuurlijk, ze gingen als vriendinnen met elkaar om, wat een baas normaal gesproken niet hoort te doen vind ik, ik snap dat je het een vaag verhaal vind , ik snap er ook niks van, en als je dan iets zegt met goede bedoelingen, dan draait zo iemand volledig door, die baas dan he, Oh ik zit normaal niet op deze site, dus ik snap er niet zoveel van, haha, mijn leven draait om mijn honden, ihih
meld je je speciaal aan om dat te komen vertellen?
vraag gewoon die man en die vrouw waar dit verhaaltje omgaat wat er aan de hand is en dan weet je het. hoef je ook geen topics aan te maken op bokt om daarover te speculeren
Dit kan allemaal niet meer verwijderd worden. Je kan wel een mod pb-ben om het topic te laten sluiten. (maar dat doen ze ook alleen in extreme gevallen)
het is idd allemaal heel ongeloofwaardig ,maar het is echt waar, en mijn moeder vader en vriend zijn er allemaal getuigen van, zelfs mijn mailbox staan nog berichten in,
Ik zou dit topic op slot laten gooien via een moddie, tem even. (rode vraagteken in drukken)
Je krijgt nl een hele rare discussie op deze manier, je zit nog niet lang op bokt en bokt kan heel naar worden, heb deze ervaring maar niet als je net lid bent.
ja da dacht ik al , allemaal te danken aan bram. ik hoop niet dak nu problemen krijg met diegene , want daar zit ik niet op te wachten , wil gewoon verder met me leven, en dit stuk volledig uitwissen , en niks meer temaken hebben met diegene,
Dat hoeft toch niet? Je bent gewoon verkeerd binnen gekomen, maar als dit topic verdwijnt en dat kan alleen een moderator, is het niet meer te zien en na te lezen en kan je fijn weer door bokken. Bokt kan ook leuk en leerzaam zijn.
maar dit wordt niet weggehaalt, en wat denk jij schaduw account, nee echt niet zo ben ik niet , zou willen dat ik meer zo was, ik wil er niet eens meer aan denken, jammer dat je zo denkt , maar begrijp het wel hoor..