Op het moment dat ik dit krijg te lezen,gaan mijn haren recht op staan.
Ik doe dit vrijwillig en als er meer mensen zijn die denken zoals magic27 denkt
Magic27 schreef:Dit is allemaal geen service ,dit is gewoon geld verdienen.Niet dingen proberen te verkopen die gewoon niet zo zijn .
En daarvoor dat bepaalde mensen hier op een manier, die alles behalve netjes is ,met KLANTEN praten ,zonder die het hele NK niet eens plaats zou vinden ,moet men zich echt schaamen.
Ik zou zeggen gewoon zo doorgaan ,en over een paar jaar hebben we niet eens meer een NK ,tenminste niet met een Wran....
Magic27 schreef:Dan krijgen ze als klanten (ja Rob ,ze kopen iets dan zijn het klanten ,hé ,snap je )
En Rob ,hou op met het beledigen van andere mensen blijf maar een beetje met twee benen op de bodem ,of kick je zo erg op de voerkamersleutel dat je aan het zweven raakt.
Ik doe dit vrijwillig en als er meer mensen zijn die denken zoals Magic27 denkt moet men dat ff melden dan mag je mijn *functie* graag overnemen.Ik heb dan geen zin meer om een hele week extra verlof op te nemen om met mijn mede vrijwilligers te proberen een NK plezierig te laten verlopen voor de deelnemers.
Ik moet eerlijk zeggen dat dat wat Magic27 verwoord de denkwijze is dan denk ik dat ik nog vandaag bedank voor de eer.
Trouwens Magic27 jij mag de vrijwilliger wel beledigen en ik (een vrijwilliger) jou niet?????????
Ik weet niet waar je vandaan komt,maar zo werkt het niet.

)
)
Ik hoop alleen dat diegene die ze geplaatst heeft, zich nog eens achter de oren krabt.... 
Ik heb altijd gedacht dat de deelnemers door te luisteren naar de vrijwilligers er voor konden zorgen dat zij, de deelnemers, goed door een parcours of wedstrijd konden komen. Ik heb meer dan een beetje evaring als vrijwilliger bij wedstrijden als ringmeester e.d.

Een discussie kan ook zonder