Ik heb een simpele vraag. Ik rijd zelf Engels maar ja jullie western outfits zijn nu eenmaal veel cooler dan de Engelse outfits. Ik ben opzoek naar een webshop die buckles (en belts) verkoopt. Iemand tips of adresjes? Thanx
ik heb mijn buckle in canada gekocht, ik draag hem in mijn vrijetijd. Op een spijkerbroek het is een kleine beschaafde buckle met een rodeopaard gewoon mat metaal van kleur, geen goud en blauw. Justwestern.nl verkoopt ze ook dacht ik. Moet maar eens opzoek mijn belt is zowat doorgesleten.
Nou ja ik heb een buckle van m'n vader. Hij heeft in de jaren '70 een tijdje in Washington gewoond. Het is een bronskleuringe buckle met een galoperend paard met cowboy (soort pony-express plaatje)... Alleen die buckle is enorm groot en zwaar.
Ik ben op zoek naar een wat kleinere buckle, het liefs met paard in actie.
Ze verkopen ze hier ook gewoon in kleding winkels. Ik kocht er bij de Sting ofzo eentje met een longhorn erop. Die zijn wel wat minder mooi... Verder hebben ze er zat op standjes op wedstrijden, maar die zijn 3 keer zo duur dan die ik bij de Sting zag .
tegenwoordig zie ik buckles en riemen enzo ok op de gewone braderieen liggen.. zelf op de normale (grotere) weekmarkten waar je je groente en fruit haald zie je ze verschijnen. en op de markt....iets over guldens en daalders..majah..met euro's weet ik m nie hoe die moet... lol