[WN] Even voorstellen..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Marije87

Even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-08-07 00:25

Ik lees hier zo af en toe eens mee (thuis kan ik door een netwerkprobleem niet op Bokt??), maar wou me toch hier ook even voorstellen.

Ben dus Marije, inmiddels 20 jaar (jong?? Tong uitsteken) en ik heb een draver, Gilvanny. Hem heb ik al met al nu bijna 8 jaar, weliswaar met een tussenpoos. Hij is een draver van ongeveer 11 jaar nu. Lang dressuur met hem (geprobeerd) te rijden, maar een half jaar geleden toch overgestapt op western. Waarom? Omdat we ons er allebei gewoon veel beter in thuis voelen!! Ben druk op zoek naar een instructeur nu, wat nog niet meevalt.. maar de aanhouder wint Knipoog.

Van de week eindelijk een passend zadel gekocht, een Westwood classic. Hiervoor had ik eerst een Zadelmark zadel (ja, onwetendheid, ik dacht dat degene die keek of ie paste betrouwbaar was.. ik wist niet beter en daar heb ik écht spijt van). Toen ik erachter kwam dat het met dat zadel niet goedkwam, meteen op zoek gegaan naar een ander zadel, paard in de trailer en passen maar he.. na een week bleek het toch níet te passen. Nu heb ik dus dit Westwood, en volgens mij past die wel (zadelpasser aan huis geweest).

Maar goed, zoals ik al zei, ik lees meestal gewoon mee, simpelweg omdat ik niets zinnigs te melden heb over de westernsport, behalve wat eigen ervaringen tot nu toe. Lees wel erg mee omdat het gewoon leerzaam is!

Groetjes,
Marije

Frosti4

Re: Even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 11:15

hoi marije, welkom op het western forum! enne foto's! Knipoog Haha!

Yosan

Re: Even voorstellen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-07 18:53

Welkom op bokt,
let op, het werk verslavend

groetjes van sandra