[WN] mijn meisje toch mishandeld!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Loody

mijn meisje toch mishandeld!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 12:01

Roxxxxanne

Re: mijn meisje toch mishandeld!

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 12:31

ah nee he, weer zo'n eikel, wat is dat toch de laatste tijd? je hoort het steeds meer. beangstigend dit.
Het spijt me voor je paard! succes met het verlies.

catalyst1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 15:29

Zo,hier schrik ik wel even van. 3 weken gelden trof ik mijn paard aan met meerdere verwondingen, maar 1 flinke op zijn knie. Ook onze shetlander had een enorme snee over zijn spronggewricht.Beide stonden op stal,zijn normaal de rust zelve en stonden niet naast elkaar( dus geen "paarden"oorzaak). De poort van ons terrein was open,wat anders nooit is (hoewel ik er toen nog geen slot op had) Als eerste schoot door mijn hoofd dat er iemand op stal de paarden had opgefokt. maar de zorg voor de paarden kwam eerst. Gelukkig zijn ze er allebei boven opgekomen,en na een week heb ik aangifte gedaan,ik het kader van..anders weet de politie nooit wat er speelt.Maar er werd enorm lauwtjes op gereageerd en ik vraag me af of er uberhaupt wel notitie van is gemaakt. we wonen in doetinchem,dus ik vroeg me meteen af of we dan in de bewuste regio vallen.
Het spijt me in ieder geval enorm van jouw paard, het niet weten wat er precies gebeurd is en door wie,lijkt me nog het ergste. Veel sterkte in ieder geval en wil je me op de hoogte houden of pb-en of het in mijn regio is gebeurd?Dan wil ik namelijk toch nog een keer de politie spreken,want bij mij was het ook duidelijk een oorzaak van buitenaf.

Roxxxxanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:42

Ik wil geen ophoping van zielige verhalen maken, maar mijn tante heeft een kinderboerderij in Apeldoorn.
Na een paar keer hun shetlandpony vastgebonden in de schuilstal te hebben aangetroffen is ze "dag en nacht over het beestje gaan waken.
Na wat geromel op het erf gehoord te hebben, zijn ze gaan kijken en mijn Oom en tante troffen daar een man aan die de pony had vastgebonden en geslachtsgemeenschap met het diertje had.

Mijn tante had het niet meer en heeft hem een paar flinke klappen verkocht en de politie gebeld.
Dit is toch allemaal te gek voor woorden?? de man heeft maar 1 nacht vastgezeten want voor sex met dieren staat geen straf in Nederland. Je doet het dier er immers geen pijn mee.....
afschuwelijk. het komt steeds dichterbij en word steeds erger.
Mijn paarden stonden vroeger dag en nacht buiten, ik ben blij dat ze nu "s nachts op stal kan.....
Dit verhaal neemt het verdriet van Escardo natuurlijk niet weg, maar het is allemaal buitengewoon TRIEST Boos!

levine

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 16:51

mee eens, vanuit verhalen blijkt steeds maar weer dat politie heel lakoniek reageed, dat kan toch gewoon niet! Stoom uit je oren en seks met dieren moet naar mijn mening ook echt strafbaar worden! zo'n beestje kan daar toch even grote trauma's aan over houden als een meid die wordt verkracht????? Huilen echt gewoon te ziek voor woorden! Boos!

Loody

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 17:31

catalyst1 je hebt pm

Cer

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:53

Zie link in 1e post.