[WN] Clinic Bernard Fonck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Burning_star

Clinic Bernard Fonck

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 12:36

Onlangs krijg ik mailtje van Llyda Stables te Destelbergen met uitnodiging voor clinic Fonck as zondag 5 augustus.

Ik bel om prijs te vragen en krijg antwoord dat alles gratis is! Meteen ingeschreven via mail en toch nog s gevraagd of alles echt gratis is (vond nogal heel erg weinig voor clinic Fonck!) en ja hoor: alles GRATIS! Eergisteren krijg ik mail dat er nu toch 50 euro + 13 euro stalgeld betaald moet worden ?!

Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie nog deelnemen? Langs ene kant is 50 euro geen geld voor zo'n clinic, langs andere kant: voel me echt bedrogen, gaat om principe dat er dingen beloofd worden en niet nagekomen worden... Boos!

Frosti4

Re: Clinic Bernard Fonck

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 14:45

ja idd wel raar dat het eerst gratis is en vervolgens weer niet...
niet dat het veel geld is voor een clinic van bernard maar wel rare gang van zaken...

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 14:54

Is westernmanege die nog maar pas is begonnen, ik schat half jaar.
Maar is tweede x dat ze clinic Fonck organiseren, dus moeten ze toch van alles op de hoogte zijn.
Ik was vorige week al s een kijkje gaan nemen daar (was er nog nooit geweest), is daar idd rare gang van zaken. Ik was er, buiten dressuurruiter, alleen met hun trainer, Frank Wollants. Er staan enkele paarden, voor de rest niks te zien. Ik denk dat ze klanten nodig hebben en op deze manier ze die proberen naar hun te krijgen. Kan anders geen verklaring vinden...

Magic27

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 22:58

Heel rare gang van zaken .Ik zou Bernhard Fonck ook nog even kontakten en vragen of hij die datum echt een clinic geeft in deze manege ...

Shorty21

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-07 21:37

Hoi

Naar mijn weten is er toch écht wel een clinic morgen, zoiezo...
Enkele mensen die 'k ken, gaan een kijkje nemen...

Het zou me ook wel héél erg vreemd geleken hebben dat een clinic van Fonck gratis zou zijn..

Maar, ik zou toch maar 'ns m'n gedacht zeggen tegen de eigenaars, die hebben je tenslotte toch verkeerd ingelicht!

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 11:49

Gisteren dus naar clinic geweest en was SUPER! ff ferm mn gedacht gezegd tegen de eigenaar en hij schoof natuurlijk alle schuld naar de "bediende" die de clinic had georganiseerd. Die was niet aanwezig, dus dat was niet zo moeilijk... Nu had ik ook nog s de pech dat mn paard sinds zaterdagavond een ijzer kwijt was en aangezien daar ferme barst in zat mocht ik van mn lesgever niet rijden zolang er geen ijzer aan zat. Ik meteen laten weten aan mn hoefsmid. Die kon naar de manege waar clinic plaatsvond komen in de namiddag, dus eerste sessie kon ik niet deelnemen. Ze hebben iemand anders in mijn plaats dan nog kunnen laten deelnemen. Toch moest ik op eind van de rit gisterenavond de beide sessies betalen zonder tegenspreken! Wat n onmens van een eigenaar!! Eerst liegen ze je wat voor en dan moet ik nog s 25 euro zomaar uitgeven voor niks! Was zooo kwaad Boos! !! Voor de rest was Bernard SUPER!! Zeker aanrader, maar dan niet op deze manege!!!!!!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-07 17:26

he das vervelend zeg! is dat een nieuwe stal daar?

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-07 19:32

Ja, ma zoals ik al zei zeker en vast GEEN aanrader!! Integendeel, zou zo zeggen: blijf zo ver mogelijk daar uit de buurt want ze zetten je int zak waar je bij staat!! EN de bodem van de binnenpiste is niks waard als reiningbodem (te diep en STENEN!!)

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-07 15:08

owkee, is dus totaal niet in de smaak gevallen? Bloos niks om eens te gaan rijden dus?

Burning_star

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 20:07

Clinic wel, buitenpiste ook. Al de rest is jammer genoeg om te huilen... Vooral de mensen die daar de zaak 'runnen' Als je op zo'n manier nieuwe mensen binnen wil halen... Die weten trouwens niks van paarden af. Ik moest eerste sessie (25euro) betalen omdat hij vond dat het mijn eigen schuld was dat ik niet mee kon doen, want hij begreep niet dat ik niet met mijn paard mocht/kon rijden!