[WN] we zijn verhuisd

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

we zijn verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 09:29

voor alle mensen die het nog niet wisten....
We zijn verhuisd naar de Double R ranch! Haha!
het bevalt ons erg goed tot nu toe.ze staat nu een week
op haar nieuwe stekkie en ze gedraagd zich alsof ze er al jaren staat.
2 maanden heeft ze op een landje gestaan bij een boer
waar ze lekker vakantie mocht houden. nu moet ze weer aan het
werk....hahaha nee hoor Ach gut we gaan het rustig aan doen
en van de herfst beginnen met lessen daar.
Ik heb nu eindelijk wat meer tijd voor mezelf en mijn poony
want onze eigen verhuizing zit er gelukkig op.we wonen nu lekker
dichtbij chinook in de buurt dus ik kan als ik zin heb zelf naar stal
fietsen.... Ja

foto's volgen zo snel mogelijk.

(nou wou ik dit eigenlijk niet in een topic zetten maar wou het toch even kwijt
omdat ik weet dat veel mensen van wennekers dit lezen:

Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik word gezocht door mensen van wennekers, ik hoor ook dat ik nogsteeds beschuldigd word dat ik spullen heb gestolen
toen ik wegging bij wennekers. Het vervelende van dit alles vind ik dat er nergens en ooit
bewijs voor deze ongein is geweest en dat ik toch echt met mijn eigen spullen ben verhuisd.
maar omdat er mensen zijn die niks anders te doen hebben dan andermans leven zuur
te maken is dit verhaal de rondte ingegaan.het was zelfs zo bespottelijk dat ze mijn
zadel hadden gestolen voordat ik ging verhuizen omdat ik werd verdacht.
daar heb ik natuurlijk melding van gemaakt ookal was mijn zadel daarna weer terug gegeven.
die mensen die dat beweren zijn zelf zo gek dat ze in mijn vakantie bij de boer waren
geweest waar chinook vakantie had, zogenaamd voor een landje voor hun quarters
maar tussen neus en lippen door tegen die boer zeiden dat ze mijn spullen wilde onderzoeken want ik was een dief.

De eigenaar van Wennekers Jos heeft gelukkig wel genoeg vertrouwen in mij
want in de 5 jaar dat ik op wennekers heb gestaan waren er nooit problemen.ik ben ook
niet weggegaan omdat ik het niet leuk meer vond maar omdat ik verhuisd ben en het
net wat te ver was voor mij op de brommer. Ik heb niks te verbergen dus ik zou zeggen
iedereen mag me opzoeken wat ze willen maar hou andere erbuiten.veel mensen op wennekers hebben mijn nummer bel me dat is teminste weer een stuk persoonlijker dan al die loze verhalen via via.maarja diegene is kennelijk te bang om het face to face te bespreken.echt triets dat er nogsteeds volwasse mensen zijn die zich niet gewoon alleen met hun paard kunnen bemoeien.
Ik weet dat ik niks verkeerd heb gedaan vandaar dat ik hoop dat die mensen het hier
op bokt kunnen lezen en nou is een keer goed gaan nadenken dat zou fijn zijn. Lips are sealed )

Ik heb er dus geen geheim van gemaakt dat ik ben verhuisd en nu op de Double R sta.

sorry voor het lange verhaal maar ik wist niet hoe ik die personen anders kon bereiken zodat ik met rust gelaten word. Verward

gaucho

Re: we zijn verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 13:16

He ik heb je paardje van de week gezien op de Double R, leuk nog een appaloosa erbij! Volgende week komt mijn appaloosa, Fuego, ook weer terug op de Double R.

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-07 13:43

hey gezellig!! was dat die in training is??

Wesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 17:31

leuke stalgenoten had je daar dat ze je beschuldigen , wees blij dat je nu op een andere stal staat

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-07 19:11

@mychinook. Ja dat is die van mij. Hij leert nu heel hard spinnen Haha!

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 16:38

gaucho schreef:
@mychinook. Ja dat is die van mij. Hij leert nu heel hard spinnen Haha!

nou dan moet die van mij maar bij jou gaan afkijken.... Haha!
wij zijn nog niet zo ver hoor. Ach gut

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-07 16:43

meissielief schreef:
leuke stalgenoten had je daar dat ze je beschuldigen , wees blij dat je nu op een andere stal staat

tsja ik had dat ook nooit verwacht.misschien wel van die mensen (zal geen namen noemen) maar ik heb er 5 jaar heerlijk gestaan met ook mijn vorige paarden. het was ook de bedoeling dat zodra ik klaar was met mijn rijbewijs halen en chinook deze zomer vakantie had gehad ik waarschijnlijk mijn stalletje terug kon krijgen.....nou daar heb ik goed overnagedacht en ik blijf lekker op mijn nieuwe stekkie staan.ik heb er alles wat ik nodig heb.bos nog veel dichterbij,erg aardige mensen,ook nog is behulpzame mensen (wist niet dat die nog bestonden) , vlakbij mijn huis en mijn poony heeft het naar haar zin....wat wil ik nog meer? Cool

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-07 21:07

heey,
ik sta ook op de double r, ik hoorde van kel dat je langs de stal van mijn paardje liep en zei, he die ken ik van bokt Tong uitsteken
fijn dat je het naar je zin hebt en ik zal je er dan vast wel tegenkomen (ben net 2 weken met paard op vakantie geweeds)

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 13:43

Gabon schreef:
heey,
ik sta ook op de double r, ik hoorde van kel dat je langs de stal van mijn paardje liep en zei, he die ken ik van bokt Tong uitsteken
fijn dat je het naar je zin hebt en ik zal je er dan vast wel tegenkomen (ben net 2 weken met paard op vakantie geweeds)

hai,

ja klopt.ik had volgens mij weleens op bokt gereageerd op een topic van je ofzo....weet het niet meer. tot nu toe sta ik erg goed hoor!! en mijn pony heeft het erg naar haar zin op de wei.mensen zijn ook erg aardig daar.ga je weleens naar buiten? misschien kunnen we is samen gaan.ken nog niet veel mensen die daar naar buiten gaan.
groetjes Haha!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 15:52

Ik wil ook wel een keer met je naar buiten gaan hoor, als Fuego er weer is. Je kunt best leuk buiten rijden. Er zijn niet veel mensen die buiten rijden, Vivianne (Gabon), ik (brenda en Fuego), Anna (Redley) en Jaap en Monique (Cartouche) gaan wel regelmatig naar buiten, ook naar de Gaasperplas enzo.

Gaasperplas (beetje illegaal)
Afbeelding

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 21:09

gaucho schreef:
Ik wil ook wel een keer met je naar buiten gaan hoor, als Fuego er weer is. Je kunt best leuk buiten rijden. Er zijn niet veel mensen die buiten rijden, Vivianne (Gabon), ik (brenda en Fuego), Anna (Redley) en Jaap en Monique (Cartouche) gaan wel regelmatig naar buiten, ook naar de Gaasperplas enzo.

hahaha ja dat strandje ken ik!! dat gedeelte van de gaasperplas ken ik ook goed van vroeger.(ging altijd van ouderkerk via abcoude naar de gaasperplas,en heb ook 2 jaar op de APC waveren gestaan) maar hoe ik nu precies moet komen in de gaasperplas zonder over die enge brug te gaan dat moeten jullie me dan maar uitleggen Knipoog
geef me een seintje zodra je paardje er weer is.ik ga best veel naar buiten maar ga liever niet alleen.chinook is nogal nerveus/kijkerig in der eentje. Rolleyes
Laatst bijgewerkt door Vera op 20-08-07 11:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: afbeelding verwijderd

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-07 21:09

trouwens stoere foto......

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-07 22:37

Ik ga wel vaak naar buiten, gezellig om een keer samen te gaan..
Brenda, wij gaan 2 en 9 september samen ''buitenrijden'' he Duivel (buitenrijden = op wedstrijd

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-07 18:44

ik moet oefenen voor 1 september voor een endurance wedstrijd.word de eerste keer.....ben erg nerveus.... Bloos

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-07 21:46

Oh dat lijkt mij ook erg leuk! Brenda en ik gaan 2 september (als het goed is..) allebei voor de eerste keer op wedstrijd. Ik ga pleasure en reining starten.

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-07 08:32

helaas zijn wij daar nog niet goed genoeg voor. Huilen .... hebben jullie misschien een groom nodig Haha! ...ik meld me aan!

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-07 16:01

Ik wil wel een groom! Ik doe mee aan pleasure, reining en horsemanship. Ga je er nog ijzers onder doen Viev?

Endurance lijkt mij ook erg leuk, Trec ook, maar ga me nu eerst maar een beetje op de westernwedstrijden richten.

Maar dan kun jij ook wel een flink ritje maken met je paard. Een keer samen naar de Ouderkerkerplas rijden? (Is wel een heel eind rijden).

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-08-07 17:49

gaucho schreef:
Ik wil wel een groom! Ik doe mee aan pleasure, reining en horsemanship. Ga je er nog ijzers onder doen Viev?

Endurance lijkt mij ook erg leuk, Trec ook, maar ga me nu eerst maar een beetje op de westernwedstrijden richten.

Maar dan kun jij ook wel een flink ritje maken met je paard. Een keer samen naar de Ouderkerkerplas rijden? (Is wel een heel eind rijden).

hahaha nou ik ben die zondag vrij hoor Haha! . heb vast wel puf genoeg om je groom te zijn (ben nooit groom geweest Bloos maar lijkt me eigenlijk leuker dan zelf rijden Knipoog )
en ja we kunnen best een eind rijden samen.alleen ik moet echt aan mijn conditie werken.het word 1 september onze eerst wedstrijd ooit dus het is gewoon een oefen wedstrijd.maar als je nog voor 1 september tijd hebt....graag!! tot nu toe heb ik jullie allebei nog niet gezien..maarja ik kom ook vaak te vroeg denk ik.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 09:54

gaucho schreef:
Ga je er nog ijzers onder doen Viev?

Gabon krijgt voorlopig geen ijzers meer, pas als zn spat helemaal over is, dus weet niet of hij ze uberhaupt ooit nog krijgt Verdrietig ..

Bij ons op stal is 9 september een onderlingen wedstrijd.

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 11:15

Ik ben de afgelopen weken ook niet zo heel veel geweest omdat Fuego er niet was, nu staat Fuego weer op z´n eigen plekje gelukkig. En ben ik er weer elke dag, vanochtend was ik er vroeg omdat ik vrij was, de rest van de week zal het wel eind van de middag worden, Zondag ben ik er vroeg, rond 10 uur denk ik (lekker rustig).

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 12:50

waar staat fuego?in welke stal? toevallig was ik er vannochtend niet...ik ga straks denk ik.en zondag ga je dan toevallig naar buiten?? Bloos en wie doet er verder mee op 9 september? kelvin zei ookal doe mee doe mee...ik zou niet weten Met wat ik mee moet doen Verward .ben nogsteeds bezig met de basis en daar zit stoppen en spinnen nog niet bij helaas... Ach gut en ik wil reining gaan rijden want ik denk toch echt dat chinook het beste ligt.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 14:15

Heel veel mensen doen dan mee, ook veel lesklanten enzo. Ik heb aan Danny gevraagd of ik op Brooks stap draf pleasure mocht doen, ze gaat overleggen met Kees Haha!
Zondag ben ik er denk ik ook s'ochtends, want s'middags moet ik naar de verjaaardag van mn oma en s'avonds moet ik werken..

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-07 14:49

dan kom ik 9 september zeker kijken!! met z'n drieen naar buiten??? Knipoog

gaucho

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 15:48

Gewoon meedoen joh 9 september! Is hardstikke gezellig en het niveau stelt niet heel veel voor. (Vandaar dat ik vorige keer 2 keer 1e was). Fuego staat achter de binnenbak, 1e container. Vanuit de bak zie je z´n vrolijke appaloosahoofd wel naar buiten kijken. Zondag naar buiten is wat mij betreft goed, Viev ga je ook mee? Hoe laat?

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-07 19:14

Als ik er ben ga ik mee..
Ik moet misschien met Brooks ook galop, want de stap/draf is voor kinderen tot 12 jaar, maar ik heb pas 1 keer met hem gegalopeerd en dan springt hij steeds verkeerd aan en gaat bokken enzo dus dat gaat niks worden dan haha, maar het is voor de lol en voor hem, want hij heeft nog nooit een wedstrijd gelopen.. (owhjah wel, toen hij nog een veulen was, toen deed ik op spiky mee bij de trail en mocht hij er achter aan rennen en alles omgooien..)