We zijn verhuisd naar de Double R ranch!
het bevalt ons erg goed tot nu toe.ze staat nu een week
op haar nieuwe stekkie en ze gedraagd zich alsof ze er al jaren staat.
2 maanden heeft ze op een landje gestaan bij een boer
waar ze lekker vakantie mocht houden. nu moet ze weer aan het
werk....hahaha nee hoor
we gaan het rustig aan doenen van de herfst beginnen met lessen daar.
Ik heb nu eindelijk wat meer tijd voor mezelf en mijn poony
want onze eigen verhuizing zit er gelukkig op.we wonen nu lekker
dichtbij chinook in de buurt dus ik kan als ik zin heb zelf naar stal
fietsen....
foto's volgen zo snel mogelijk.
(nou wou ik dit eigenlijk niet in een topic zetten maar wou het toch even kwijt
omdat ik weet dat veel mensen van wennekers dit lezen:
Ik heb van meerdere mensen gehoord dat ik word gezocht door mensen van wennekers, ik hoor ook dat ik nogsteeds beschuldigd word dat ik spullen heb gestolen
toen ik wegging bij wennekers. Het vervelende van dit alles vind ik dat er nergens en ooit
bewijs voor deze ongein is geweest en dat ik toch echt met mijn eigen spullen ben verhuisd.
maar omdat er mensen zijn die niks anders te doen hebben dan andermans leven zuur
te maken is dit verhaal de rondte ingegaan.het was zelfs zo bespottelijk dat ze mijn
zadel hadden gestolen voordat ik ging verhuizen omdat ik werd verdacht.
daar heb ik natuurlijk melding van gemaakt ookal was mijn zadel daarna weer terug gegeven.
die mensen die dat beweren zijn zelf zo gek dat ze in mijn vakantie bij de boer waren
geweest waar chinook vakantie had, zogenaamd voor een landje voor hun quarters
maar tussen neus en lippen door tegen die boer zeiden dat ze mijn spullen wilde onderzoeken want ik was een dief.
De eigenaar van Wennekers Jos heeft gelukkig wel genoeg vertrouwen in mij
want in de 5 jaar dat ik op wennekers heb gestaan waren er nooit problemen.ik ben ook
niet weggegaan omdat ik het niet leuk meer vond maar omdat ik verhuisd ben en het
net wat te ver was voor mij op de brommer. Ik heb niks te verbergen dus ik zou zeggen
iedereen mag me opzoeken wat ze willen maar hou andere erbuiten.veel mensen op wennekers hebben mijn nummer bel me dat is teminste weer een stuk persoonlijker dan al die loze verhalen via via.maarja diegene is kennelijk te bang om het face to face te bespreken.echt triets dat er nogsteeds volwasse mensen zijn die zich niet gewoon alleen met hun paard kunnen bemoeien.
Ik weet dat ik niks verkeerd heb gedaan vandaar dat ik hoop dat die mensen het hier
op bokt kunnen lezen en nou is een keer goed gaan nadenken dat zou fijn zijn.
)Ik heb er dus geen geheim van gemaakt dat ik ben verhuisd en nu op de Double R sta.
sorry voor het lange verhaal maar ik wist niet hoe ik die personen anders kon bereiken zodat ik met rust gelaten word.

(buitenrijden = op wedstrijd
.... hebben jullie misschien een groom nodig
..