Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Komt het er op neer dat je voor een optimale bescherming, na de basis vaccinatie, je paard tweemaal per jaar moet laten vaccineren tegen influenza/rhino en tetanus één maal in de twee jaar. Zo doen wij dit, maar de meeste geven alleen influenza/tetanus.
Peter
mirgino schreef:wat heeft rhino voor nut?
dat werkt toch alleen als de hele stal mee ent?
en in rhino heb je toch veel varianten?
DubbelDun schreef:Dus in het kort hoeven alleen die paarden die Internationaal starten onder de FEI 2x per jaar geënt te worden.
Iets wat dus maar voor een zeer klein deel van de wedstrijdruiters van toepassing is.
DubbelDun schreef:Maar wat is het nut er van ?? Een dubbele dosis geeft echt niet een hogere bescherming lijkt mij
DubbelDun schreef:Dus in het kort hoeven alleen die paarden die Internationaal starten onder de FEI 2x per jaar geënt te worden.
Iets wat dus maar voor een zeer klein deel van de wedstrijdruiters van toepassing is.
Citaat:Maar wat is het nut er van ?? Een dubbele dosis geeft echt niet een hogere bescherming lijkt mij
spatter schreef:liezel je zit op de western afdeling![]()
DubbelDun schreef:Maar wat is het nut er van ?? Een dubbele dosis geeft echt niet een hogere bescherming lijkt mij
Sonja schreef:Maar gezien de wedstrijdregels, doen we het toch maar elke 6 maanden.
Sonja schreef:Heel verstandig hoor Peter, jij hebt immers drachtige merries op stal, toch? Dan zou ik het ook willen hoor.