Dank je Sonja, het is zeker zijn favoriete fjordenmerrietje. Heb afgelopen winter een rust periode voor Sun en mezelf gehad. Kon hij ff helemaal bijkomen en ikke ook. Werken en trainen en de was doen etc.....(hi) Toen en nu dus ook, meer tijd voor ander dingen, zoals winkelen met mijn dochter en uitgebreidt koken. Na de winter de training weer rustig opgepakt en we waren 4 weken geleden weer helemaal op het oude niveau. Nieuwe ijzers eronder en meneer speelt de volgende dag met zijn kleine vriendje in het land. Tikt zichzelf met een ijzer op zijn achterbeen. Een klein wondje precies op de kroonrand. Hardstikke kreupel de volgende dag. (we zouden naar Mariënheem, helaas af moeten bellen.) 2 Weken lang spoelen met biotex en een hoofdschuddende dierenarts is ook nou niet echt iets om vrolijk van te worden.
Inmiddels kreupelt hij niet meer, maar het wondje wil niet echt dichtgaan, steeds gaat het weer open. De komende 4 weken (nog steeds) niet rijden en met zalf insmeren. Waarschijnlijk is daarna alles weer goed, maar dan heb ik nog maar een maand voordat de NK begint. En dat vind ik een te korte trainingsperiode. Niet eerlijk tegenover Sun om dan een top prestatie van hem te verlangen.
Maar volgend jaar hoop ik weer van de partij te zijn, vandaar ons idee om naar Amerika te gaan. Nk geld wordt zo vakantie geld.
Bedankt voor de tip ivm de sneeuw enzo.
Wie zijn Marieke en Anika, en hoe kan ik ze bereiken?
Groetjes, Anneke