[WN] Wedstrijd starten of nog even wachten.

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

Wedstrijd starten of nog even wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-07 14:32

Ik wil graag mijn eerste wedstrijd starten. Trail gaat heel goed bij ons dus daar zouden we wel aan mee kunnen doen. Maar zal ik dan ook pleasure en/of horsemanship starten als oefening? (ter lering en vermaak)
Mijn paardje is zeer goed bestuurbaar en kan ik op mijn zithulpen en al goed rondsturen aan een losse teugel. Galop gaat nog wat te snel maar wel gecontroleerd.
Ik verwacht ook niet in de punten te vallen maar wil gewoon graag weten op welk niveau we nu staan.

Wat zouden jullie doen.

crazycactus

Re: Wedstrijd starten of nog even wachten.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:01

Ik zou gewoon een beginnerswedstrijd starten. Als je niet stuurloos door de bak crossed en de oefeningen tot op zekere hoogte beheerst, vind ik dat je gewoon kan beginnen hoor. Oefening baart kunst.

Spikey1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 15:23

Gewoon bij de beginners starten..
En zie het inderdaad gewoon als een oefening. Kun je meteen zien hoe je paardje reageert en waar je aan moet gaan werken. Je wordt er vast niet slechter van Haha!

crow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-07 16:13

Om te weten waar je staat in vergelijking met anderen zal je toch een keer moeten starten, dus gewoon doen. En al zou je laatste worden bij wijze van spreken, kan je nog ' lol met je knol ' gehad hebben.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:42

Helemaal met de vorige spreeksters eens.. gewoon fijn bij de beginners beginnen! Knipoog

Je paardje is meestal toch even anders op een vreemde lokatie en met vreemde paardjes
erbij en de ruiter is meestal ook "net even anders" Duivel dus, ga lekker rijden en heb in ieder geval plezier!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 08:42

Ik zou het gewoon proberen als ik jou was. Als je een ander niet hindert, dan stoor je nooit Knipoog

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-07 08:43

Bedankt voor alle reacties, mijn inschrijving gaat op de bus.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:26

Dat de trail goed gaat wil nog niet zeggen dat dat ook op een wedstrijd zo gaat, sprak zei uit eigen ervaring Haha!
Gewoon gaan starten gaat het niet zie het dan als een goeie oefening voor je paard, zo doe ik dat namenlijk ook

vanessakusje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:28

Inderdaad gewoon gaan starten. Lekker ervaring opdoen! dan komt het vanzelf goed! Ik rij nu met M1 en maak ook gewoon nog foutjes hoor. Das heel normaal.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-07 14:30

M1 kennen we niet in de westernsport