[WN] Is de AQHA altijd zo gruwelijk traag?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Elles

Is de AQHA altijd zo gruwelijk traag?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 10:10

Op vijf mei heb ik de papieren inclusief transferreport naar de AQHA gestuurd. Redelijk snel kreeg ik bevestiging over de email dat het aangekomen was en dat ze me hartelijk welkom heetten als nieuw lid (standdaardmail). Toen kwam er een envelop met formulieren die ik moest invullen, waaronder het creditcardnummer.
Alles ingevuld en direct teruggestuurd. Na een poosje ontving ik echter een nieuwe brief met retourenvelop, of ik mijn creditcardnummer even wilde invullen Verward
Weer ingevuld en teruggestuurd. Inmiddels heb ik wel het magazine ontvangen, maar ik kan met het lidmaatschapsnummer dat aan mijn mail hing nog niet inloggen op de site. Ik wilde op die manier controleren of hij al op naam was overgeschreven.
Ruim 2 weken geleden heb ik een mail gestuurd met de vraag hoe het nu zit met de betaling, want als ze mijn creditcardnummer hebben, kunnen ze dat zelf innen. Ik vraag me af waarom ze dat niet doen. Nog altijd geen reactie op gehad.

Doe ik iets verkeerd?
Ik bel ze deze week sowieso wel even, maar als jullie me nu al kunnen vertellen of ik misschien zelf ergens de mist in ga, zou het fijn zijn Clown

Toekie

Re: Is de AQHA altijd zo gruwelijk traag?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 10:16

Hm vervelend, misschien drukte vanwege alle veulens die ingeschreven worden? Wat is de naam van het paard? Dan kan ik even voor je kijken of hij op jouw naam staat...

[edit] Heb het al in je profiel gevonden. Ik heb even gekeken bij de AQHA, bij 'current owner' staat A. van Eijk (date transfer recorded = 09/30/2003). Vrees dat hij dus nog niet op jouw naam staat, aan de datum te zien...

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 10:31

Bedankt voor het checken Lachen
Ik was er al bang voor... ik zal dus even in de telefoon moeten klimmen. Ik wil mijn papieren namelijk onderhand wel érg graag terug... Scheve mond

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:12

@Elles: de post doet er al 6-10 dagen over om daar te komen. 14 dagen is dus niet een erg lange termijn.

Wat Toekie ook al zegt; het is daar ook vakantie en waarschijnlijk nog wat restdrukte met veulenregistratie etc.

Wil je het echt weten dan kun je het beste bellen, ze zijn erg vriendelijk een behulpzaam.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-07 14:03

DubbelDun schreef:
@Elles: de post doet er al 6-10 dagen over om daar te komen. 14 dagen is dus niet een erg lange termijn.
Ik had ze ook een E-mail gestuurd Tong uitsteken En die kan binnen een uur binnen zijn Clown
Dat van die 10 dagen met de post klopt inderdaad wel. Daar lig ik ook niet wakker van. Ik vond 3 maanden gewoon erg lang. Brieven sturen doen ze wel heel snel, afhandelen alleen niet Knipoog

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 14:10

Gewoon bellen, kunnen ze nooit zo lang over doen om daar antwoord op te geven Haha!

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 15:34

Oké, ik heb gebeld Tong uitsteken Aan smalltalk doen ze niet, gelijk ter zake en ook gelijk geregeld Haha! Hoefde alleen het creditcardnummer en lidmaatschapsnummer door te geven en als het een beetje meezit, is het nu klaar Lachen

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 16:38

Het kost effe wat meer, maar dan heb je ook wat Lachen

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 20:54

Hmm, Ik heb mijn paard laten ruinen en zijn aftekeningen stonden verkeerd ingevuld.
Ben het papier in totaal 6 weken kwijt geweest.
Maar misschien is het inderdaad drukker door vakantieperiode en aanmeldingen van veulens.

Ods
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-07 22:42

Voor het ruinen kan je ook gewoon een AQHA show bezoeken samen met je papier! (even bellen van tevoren) Even een formuliertje invullen en krijg je de stempel erop! Ik doe dat liever dan ze opsturen naar de AQHA.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-07 17:23

Oké, vandaag lag mijn lidmaatschapspas in de bus, da's een begin Lachen Ik maak hier maar uit op dat de betaling kennelijk gelukt is, maar ik wacht nog even het volgende creditcardafschrift af, als het bedrag is afgeschreven en ik krijg mijn papieren niet, ga ik weer eventjes bellen (en dat wat dringender, zeg maar Tong uitsteken).

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-07 18:26

En laatste update: het papier is ook binnen Lachen Zo, da's weer een hele zorg minder Ja
(hoewel ik nog steeds niet snap dat ze 2 keer schriftelijk om je CC-nummer vragen, er niks mee doen en als je belt zeggen ze dat ze die niet hebben, omdat ze ze niet bewaren Verward)

gorik1989

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 15:07

Je kan je papieren met spoed opsturen en een beetje meer betalen dan heb je ze normaal gezien binnen de 14 dagen en 1 maand terug thuis.

lovemyhorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 18:01

ik heb mijn merrie op1 april gekocht direckt papieren ingevuld en 2 weken later opgestuurt maar ze staat nogsteeds niet op mijn naam en ik heb ook de papieren nog steeds nie hopelijki krijg ik ze snel maar idd het duurt wel erg lang jah mvg denise

Obi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-07 20:23

Vervelend dat het bij jullie zo lang duurt...
Ik heb de papieren van mijn ruin nog geen 4 weken geleden opgestuurd met fedex en vandaag lag het papier in de brievenbus Go jij! Go jij! Go jij! Go jij! Het kan dus ook snel.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-07 20:35

O ja, het kan ook wel binnen een paar weken, maar niet altijd Tong uitsteken Ik weet wel, dat ik een volgende keer redelijk snel aan de telefoon hang, dan gaan ze ineens een stuk harder lopen Ja