[WN] AQHA membership = AQHA amateur kaart?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Toekie

AQHA membership = AQHA amateur kaart?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 13:45

Voorheen betaalde ik mijn AQHA membership voor een jaar en kreeg ik een membership card thuisgestuurd. Later heb ik een amateur kaart aangevraagd en ook thuisgestuurd gekregen. Twee kaarten dus. Nu heb ik samen in één keer voor drie jaar verlengd (is goedkoper) en kreeg ik dus alleen de amateur kaart opgestuurd. Is dit normaal? Afbeelding

TNT

Re: AQHA membership = AQHA amateur kaart?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 13:55

ja want je hebt gewoon een amateur lidmaatschap nu

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 13:57

Oke, ja zoiets dacht ik al. Bij AQHA shows vragen ze om een kopie van de membership card en van de amateur kaart. Maar dan is een kopie van alleen de laatste dus voldoende...?

LindaVelings

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-07 10:24

volgens mij moet je ze toch allebei hebben. ff een mailtje naar de AQHA tegenaangooien Knipoog dan weet je het zeker

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-07 20:01

Hm, niemand anders die het zeker weet? Er zijn vast meer bokkers die hetzelfde hebben (AQHA lid + amateur)... Mailen naar de AQHA kan (doe ik ook als ik niets wijzer word), maar vond het in eerste instantie zo makkelijker. Clown

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 11:50

je krijgt als je de 2e keer betaald maar 1 kaart daar staat op dat je lid bent en amateur(injouw geval)bent

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:06

En als je nog niet voldoende punten hebt staat er zelfs "novice" achter Haha! (tenminste bij mij)

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:34

Hmm, is't niet net als bij de APHA dan? Ik heb een lidmaatschapskaart voor meerdere jaren en daar staat de datum op wanneer dat meerjarige lidmaatschap afloopt.
Amateurkaart vraag ik elk jaar apart aan en krijg ik dus elk jaar een nieuwe kaart voor.
Als straks m'n lidmaatschap afloopt moet ik die weer vernieuwen en krijg ik dus een nieuwe kaart met nieuwe datum over 3 jaar (of langer, ik overweeg om life-time member te worden).

Ook Novice vraag ik bij de APHA apart aan.. dus óf novica amateur kaart, óf een 'gewone' amateurkaart.. voor Novice moet je dan wel aan bepaalde eisen qua punten voldoen uiteraard.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-07 12:40

Bij de AQHA gaat het duidelijk anders.
Je (novice)Amateurkaart wordt gewoon verlengd zolang je niet teveel punten hebt en op tijd betaald Lachen

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-07 15:20

Bij de AQHA loopt je amateurschap in principe gelijk op met je membership. Eerst ben ik member geworden bij de AQHA, later heb ik m'n amateurkaart aangevraagd.
Ook ik heb net m'n lidmaatschap voor weer 3 jaar verlengd en dit keer heb ik inderdaad gewoon meteen een amateur membershipkaart ontvangen. Achterop staat wat je er allemaal mee kunt. Je krijgt dus nu maar 1 kaart.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-07-07 22:38

Bedankt voor jullie reacties! Maar die 'amateur membershipkaart' ziet er bij mij precies hetzelfde uit als de amateurkaart die ik eerder had. Dit lijkt me oke? Of moet er echt 'amateur membership' op staan?

Monnik

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-07 07:49

Volgens mij niet. Ik heb precies dezelfde kaart als jij hebt en ken meer mensen met die kaart. Volgens mij is het goed zo. Maar wil je het zeker weten, dan is een mailtje sturen naar de NQHA zo gedaan.

Toekie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-07-07 08:50

Oke, nogmaals bedankt! Het zal wel goed zitten dan. Knipoog