[WN] Wedstrijd vraagje

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

kmvreter

Wedstrijd vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 08:57

Krijg je na een wedstrijd bij western nu ook een rapportje met je cijfers of bijvoorbeeld de uitslag op papier of zoiets?

crow

Re: Wedstrijd vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 09:07

Nee, bij de reining wordt de scorelijst opgehangen, kan je vaak wel vragen om een kopietje en van de trail volgens mij ook. Dat is een score lijst van alle deelnemers in die klasse. Van pleasure en horsemanship heb ik zelf nog nooit een scorelijst gezien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:00

Ja hoor, dat kan. Voor reining, trail, versatile, westernriding en horsemanship zijn scoresheets die je in kunt zien. Alleen voor pleasure doorgaans niet, omdat dat niet van een 70-score uitgaat en de jury doorgaans dus alleen maar aantekeningen voor zichzelf maakt.
Je moet die sheets alleen wel kunnen lezen en de regels goed kennen, anders heb je d'r nog niets aan. Hiervoor kun je bijvoorbeeld theoriecursussen volgen.

kmvreter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-07 11:01

Het lijkt mij wel handig om na te kunnen kijken wat goed en slecht ging. Dan weet je waar je nog aan moet werken.

Brigitte

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-07 11:02

Zeker weten, is hartstikke leerzaam!