[WN] Voorbereidingen Wedstrijden + Aequor Keurmerk

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Biieniie

Voorbereidingen Wedstrijden + Aequor Keurmerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-07 23:55

Hoi,

ik ben nu 2 jaar met western rijden bezig en wil wat meer in de sport gaan doen.(rij wel al 10 jaar paard ofzo) Eigen Quarter. Maar je hebt meer voorbereidingen voor de sport nodig dan alleen een paard. Al is dat wel handig Knipoog Kan iemand me wat tips geven over waar ik nog meer rekening mee moet houden. Eisen e.d. Ik hoop toch ooit het NK te mogen rijden. (ambitie is belangrijk toch Tong uitsteken)

Ook ben ik erachter gekomen dat het bedrijf waar ik stage wilde lopen niet aequor gekeurd is. Nu wil dat bedrijf zich wel laten keuren. Maar wil graag even weten hoe dat in zn werk gaat en wat voor een eisen er zijn. Heeft iemand daar wat meer info over?

groetjes

Anoniem

Re: Voorbereidingen Wedstrijden + Aequor Keurmerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 08:06

Heb je al op www.westernsport.nl gekeken? Daar vind je informatie over bijvoorbeeld de startnummers die je nodig hebt, en een wedstrijdkalender. Ook staan er links naar de diverse organisaties.
Met een Quarter kun je natuurlijk bij de AQHA starten, maar als je reining rijdt kun je ook voor de DRHA kiezen. Of als je het leuk vindt om ook tegen andere rassen te rijden en/of allround bezig te zijn, dan kun je natuurlijk bij de WRAN terecht.

Heb je les? (Ik vind namelijk dat een goede instructeur je ook e.e.a. moet kunnen vertellen hoe het werkt op wedstrijden, en je daar goed naartoe moet kunnen begeleiden.)

Met betrekking tot het keurmerk vindt jouw stagebedrijf alles op de site van Aequor: http://www.aequor.nl/

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-07 22:12

Wat Aequor betreft; Ik geloof dat de 'hoofdpersoon' van het betreffende bedrijf een aantal dagen in 1 week een cursus moet volgen. op http://www.aequor.nl meer info denk ik.

Succes!

Yuma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 21:04

Ik heb je gePBt

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-07 22:29

Yuma schreef:
Ik heb je gePBt

Mij? Heb niks binnen

Biieniie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-07-07 10:07

Op de aequor website kon ik niks vinden, vind het een chaootische website. En als je ze belt dan wordt er of niet opgenomen of het duurt 20 min of langer voor ze je goed bent door verbonden..
1 groot drama dus