[WN] Little Peppy Diamond (ice baby)

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

anika

Little Peppy Diamond (ice baby)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 08:08

Kreeg gisteren avond het nieuws dat Peppy 3 jarige dochter van Ice met Fred Gillespie geen worldshow kunnen starten. Peppy heeft gisteren in de training haar knie overstrekt. Gelukkig dat hij dit besluit heeft genomen om willen van Peppy.....

Karolien

Anoniem

Re: Little Peppy Diamond (ice baby)

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:18

Ik heb dit bericht 10x weggeklikt, maar besloot om de opmerking die op het puntje van m'n tong lag TOCH maar te maken, al schiet niemand er wat mee op. Ben ik het in ieder geval kwijt. Frusty

Ga je nou iemand prijzen die een DRIEjarige die voor een Worldshow getraind wordt niet start omdat ze een blessure heeft, omdat hij zoooooo lief, goed en aardig is voor het beestje ???? Lips are sealed

1. Lijkt me niet meer dan normaal om een geblesseerd paard niet te starten. Verward
2. Toen hij haar als TWEEjarige klaar ging maken voor deze show, was dat ook "om wille van Peppy" ????? No Cheer Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! Geld, geld! No Cheer

Zooooooooooo dat is er uit. Wat een ieder er mee doet moet een ieder lekker zelf weten. Doei, doei

(Algemene opmerking: PB'tjes over dat ik topsport niet snap, niet de juiste mentaliteit bezit, dat 't arme joch toch ook moet eten en andere domme praat laat maar achterwege want ik gooi ze toch weg.)

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 10:20

ach zielig
als het nog maar goed met der komt

MissPK

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:04

Kan het alleen maar helemaal eens zijn met Sonja Ja
Ik wilde precies zo reageren maar heb dit niet gedaan omdat ik denk dat er weer een welles/nietes topic onstaat, dat zal toch niet de bedoeling zijn van de ts of wel soms...? Schijnheilig
Geen zin in....

CowgirlStore

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:36

Niet te geloven! Boos! Need I say more than: Misselijk

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 11:49

Dat is heel slim van Peppy, braaf paard Ach gut

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 12:33

sonja dacht precies hetzelfde, ook al bij een eerder bericht ergens een keer
maar ik vrees dat hier reageren tegen dovenmansoren is

wat ik me dan afvraag en eigenlijk helemaal niet wil weten

deze trainer is dus zo "lief" om een jong geblesseerd paard niet te starten, wat doen andere dan in zo'n situatie? Nors opkijken Boos!

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 16:57

Daar had ik natuurlijk op kunnen wachten.....

Ten eerste Peppy is niet mijn paard en Fred moet zelf weten wat ie doet en op welke leeftijd, Ik ben alleen blij dat ie niet zoals zoveel trainers in de states doen (lekker even een pijnstiller aan het paard geven) en gewoon doorgaan.. Dat gebeurt namelijk veel. En dat is een zeer ernstige zaak...

Ten tweede meld ik het alleen maar omdat er ook mensen zijn de de ice babies volgen en sommige graag de livestream met haar en Fred wilde bekijken.

Ten derde is het algemeen bekend dat sommige erop tegen zijn dat er 3 jarige worden geshowd. Iedereen zijn eigen mening daarover. Was gewoon een melding meer niet... En inderdaad op zo'n discussie zit ik niet te wachten want dat was namelijk ook niet de opzet van dit bericht...

Zou fijn zijn dat we elkaar eens in de waarde lieten in plaats van alles maar lopen afzeiken...

Heeft in dit geval ook niks mee te maken of je topsport snapt of niet etc, en heb absoluut geen zin uberhaupt een pb hierover te sturen want het gaat namelijk nergens over..

Met zeer goede bedoelingen...

Karolien
Laatst bijgewerkt door anika op 04-07-07 17:19, in het totaal 1 keer bewerkt

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 17:16

Romkabouter schreef:
Dat is heel slim van Peppy, braaf paard Ach gut

Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 18:52

anika schreef:
Ten tweede meld ik het alleen maar omdat er ook mensen zijn de de ice babies volgen en sommige graag de livestream met haar en Fred wilde bekijken.

Als dat het geval is dan kun je misschien beter deze mensen even een PB of email sturen zodat je dit soort discussies niet veroorzaakt.
Dan heb je toch alle mensen gëinformeerd en heb je geen negatieve discussies over het wel of niet trainen van 2 jarige.
Het is nu eenmaal een openbaar forum waar iedereen zijn mening mag geven, of men het er mee eens is of niet...

anika

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-07-07 19:23

Dat had inderdaad beter geweest. Weer wat geleerd... Knipoog

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 20:11

anika schreef:
Daar had ik natuurlijk op kunnen wachten.....

Ten eerste Peppy is niet mijn paard en Fred moet zelf weten wat ie doet en op welke leeftijd, Ik ben alleen blij dat ie niet zoals zoveel trainers in de states doen (lekker even een pijnstiller aan het paard geven) en gewoon doorgaan.. Dat gebeurt namelijk veel. En dat is een zeer ernstige zaak...

Nee dat is waar, het is veeeeeeel minder erg om een baby van drie al trainingsklaar te hebben voor de worldshow en er dan ook nog pijnstillers in te stoppen.

Je hebt inderdaad gradaties van erg.

Sorry. Ik vindt het schandalig dat willekeurig welk paard in welke discipline dan ook op die leeftijd onder het zadel start.

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 21:54

anika schreef:
Zou fijn zijn dat we elkaar eens in de waarde lieten in plaats van alles maar lopen afzeiken...

Normaal gezien wel, maar niet bij deze praktijken
Als je deze reacties al verwachtte had je het niet moeten posten.

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-07-07 00:14

Ik kan het alleen maar eens zijn met Sonja