Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
judith schreef:Dit mag niet
dropje2 schreef:2 jaar is in mijn ogen ook nog maar een mini-puppie hoor, die moet nog lekker in de wei, hooguit wat "aan de hand" werk 2-3 keer in de week, verder lekker "ïk wordt later een groot en sterk paard" spelen
En dat doet ze ook niet vaker dan 2 keer in de week een kwartiertje
Maar het is voor de ervaring zo leuk als ze eens mee zou kunnen, maar dat mag bij de Wran niet. Het is een volle Quarter maar helaas geen papier ( door fouten van de hengsteigenaar...) dus helaas geen AQHA/NQHA shows met haar, waar je wel paarden onder de 3 mag starten aan de hand.
Jeddah schreef:In het nieuwe raamwerk mag het toch wel?? Ik zie er ook echt niks mis mee om een jong paard een keertje te starten. imo zijn ze dan beter voorbereidt op het latere werk dan een paard wat met 3 alleen nog maar een weiland gezien heeft.
judith schreef:Jeddah schreef:In het nieuwe raamwerk mag het toch wel?? Ik zie er ook echt niks mis mee om een jong paard een keertje te starten. imo zijn ze dan beter voorbereidt op het latere werk dan een paard wat met 3 alleen nog maar een weiland gezien heeft.
Precies! Maar ik heb zelf in de reglementencommissie gezeten en ik dacht toch dat dit juist niet toegestaan was, omdat ze zelfs de leeftijd omhoog wilden gooien naar 4 jaar? Nou twijfel ik ook even eigenlijk... Dacht het niet in elk geval.
dropje2 schreef:2 jaar is in mijn ogen ook nog maar een mini-puppie hoor, die moet nog lekker in de wei, hooguit wat "aan de hand" werk 2-3 keer in de week, verder lekker "ïk wordt later een groot en sterk paard" spelen
nielsd schreef:Je mag ná het NK in de in hand trail en showmanship starten, maar nu nog niet.
14cecile14 schreef:dropje2 schreef:2 jaar is in mijn ogen ook nog maar een mini-puppie hoor, die moet nog lekker in de wei, hooguit wat "aan de hand" werk 2-3 keer in de week, verder lekker "ïk wordt later een groot en sterk paard" spelen
dropje2 schreef:Da's mooi Cecile, zo hoort het ook met puppie-paardjes!