Sinds een paar maandjes ben ik de trotse eigenaresse van mijn (huur)paardje Shabby.
Ik houd enorm van recreatief rijden maar ik wil toch iets met haar gaan doen om haar bezig te houden,voor haar spieren,voor de lol etc.
En nu is mijn oog gevallen op western,ik heb al eens lessen gehad en dat was al super..nu lijkt het mee helemaal wat om het dus te kunnen met mijn eigen paardje.
Maar nu was mijn vraag of jullie kunnen zeggen wat voor ras jullie denken dat Shabby is en of jullie aan de hand van de foto denken of ze voor western geschikt is.
Er zit duidelijk invloeden van appaloosa in maar er zijn mensen die denken dat ze een mixje is.
Ze is overigens 4 jaar en ik weet verder niets van haar bloedlijn of wat dan ook,we zijn bezig om te kijken of er nog ergens papieren van haar zijn.
Oh en ze heeft zomereczeem..daarom dus de korte manen
Mijn tweede vraag is eigenlijk hoe ik het beste kan beginnen met western rijden,hoe zouden jullie beginnen met een groene ruiter en een vrij groen paard?
in ieder geval bedankt voor het lezen

Mijn Shabby
En als ik niet zou weten dat het een mix is, zou ik zeggen dat het een Appie is: erg leuk is ie!

?