Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier op deze site.
Ik wilde graag reageren bij de topic "Gruwelverhaal", maar zag helaas dat hij gesloten was.
Toch wil ik wel even mijn ding kwijt over deze betreffende manege omdat ik eigenlijk een zeer ontevreden ex klant ben van die manege.
Ook ik heb daar in het begin heel gezellig gestaan. De stemming verandererde geleidelijk aan.
Regels moeten er zijn, klopt, maar het gaat er wel om HOE je het zegt als iemand het "fout" hebt gedaan!
Wanneer je iets niet naar behoren (ahum) hebt gedaan dan werd je publiekelijk terecht gewezen met zo'n vreselijke ondertoon van de eigenaar. Walgelijk. Alsof je een kleuter was die op het matje geroepen werd door de juf.
Wat ik ook heb gehoord is dat als je iemand op je eigen paard liet rijden, en je gaf wat enige aanwijzingen zodat je paard en ruiter beter op elkaar ingespeeld werden, werd je uit de bak gehaald, en gezegd dat er genoeg goed opgeleiden intructeurs (trices) rond lopen die goed les gaven! Als iedereen dat ging doen dan zouden de intructeurs (trices) overbodig worden. Maar.. het mooiste komt nog!
Hijzelf heeft een Western paard, maar lest wel bij een ander op een andere manege!! Duh...
Hoezo goed opgeleide instructeurs!!!
Dan moet hij toch ook zelf het juiste voorbeeld geven vind je niet?
Nee persoonlijk vind ik het een zeer onprofesioneel gedoe daar en vind ik het heel jammer van de manege zelf. Want het is op een mooie locatie met veel faciliteiten. Jammer dat het beleid aan alle kanten rammelt.
En Westernchick, ik ben blij dat er nu eens iemand het lef toont om er eindelijk wat van te zeggen, omdat het zo op die manier niet door kan gaan!
Gelukkig gaat het met je paard goed.
Succes verder.
Afzender een ontevreden klant.