[WN] Voorstellen....

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

shavanah

Voorstellen....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 22:56

Ik ben Janet,en wij (ik en me man+ kids)hebben een fjord (Dandy)die engels is ingereden,maar we willen eigelijk wel gaan omscholen,heel voorzichtig aan,het wordt wel moeilijk,want bij ons in de manege wordt echt alleen engels gereden en je mag ook geen les nemen van iemand buiten de manege ,dus helaas kunnen we niet helemaal begeleid worden,verlopig is mij man aan het lessen in een manege in Krimpen,dus krijg je wel enige kennis mee die we dan verder weer op Dandy oefenen die week,we hebben er erg veel zin in en gisteren bij Arthur westernstore geweest nu hebben ons ogen uitgekeken ,we hebben een leuk hoofdstel gekocht ,om mee te beginnen....

Hier Dandy's nieuwe eerste western hoofdstel....

Afbeelding

mentjuh

Re: Voorstellen....

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 23:05

leuk joh!!
ik ben ook net begonnen en kan je verzekere het is echt leuk!!
ik heb ook t zelfde probleem geen western mensen bij ons in de buurt maar ik heb een hele leuke instructrice gevonden hier via bokt die mij opweg helpt Haha!

heel veel plezier en leuke fjord heb je!!
ik ga morge ook bij athuur kwijle haha Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 12:39

Is er ook niet over een externe instructeur te praten als het om een andere discipline gaat dan daar wordt aangeboden?
Ik sta ook op een Engels manegebedrijf waar geen ruimte is voor externe instructeurs, maar omdat ik western rijd wordt voor mij een uitzondering gemaakt. Sterker nog, om het betaalbaar te houden voor me staan ze me zelfs toe om mijn instructeur een hele dag per keer te laten komen en ruiters van extern ook de kans te geven bij ons te komen lessen, zodat ik de reiskosten met meerderen kan delen. Ze berekenen dan alleen een kleine bijdrage per lesser voor de bakhuur.

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-07 18:02

Helaas is dat niet aan de orde ,mij vriendin rijdt western en mag daar niemand laten komen,heel jammer idd ,maar goed we proberen wel een oplossing te vinden....

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-07 18:04

jammer...
miss kunnen jullie dany mee nemen naar de westernles en de les op hem rijden?
zijn best veel mensen die naar hun les toe gaan zeg maar.
of hebben jullie geen trailer tot je beschikking?

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-07-07 14:45

We gaan idd naar een trailer kijken,en dan met ons paardje daarheen....

cynthiar

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-07 19:03

Koop het boek Go West van Antje Holtappel. Een heel leerzaam boek.
Ik heb ook het probleem dat ik op een engelse manege sta waar geen externe instructeur mogen komen.

shavanah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-07-07 09:21

cynthiar schreef:
Koop het boek Go West van Antje Holtappel. Een heel leerzaam boek.
Ik heb ook het probleem dat ik op een engelse manege sta waar geen externe instructeur mogen komen.

Ik heb idd dat boek hier leggen,en is een fijn boek ja....