[WN] Westernruiters omgeving Tilburg/Dongen/de moer???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

fabske

Westernruiters omgeving Tilburg/Dongen/de moer???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-06-07 19:29

Hallo allemaal,

Ik ben Fabske 24 jaar en ik rijdt zelf western met mijn 2 paarden aan de dongenseweg op een stal met voornamelijk western ruiters (voor diegene die niet weten wie ik ben ::razz: )
en vroeg me af of er meerdere mensen waren die western rijden met hun paarden bij ons in de omgeving,
Graag zou ik in contact komen met zulke mensen gewoon om kennis en ervaringen uit te wisselen en eventueel samen een keer te rijden of een clinic of wedstrijd te organiseren.

Dus ben je ook een westernruiter en lijkt het je leuk om eens te kijken
wie er nog meer westernrijdt bij jou in de buurt.
Dan hoor ik het graag

Met vriendelijke groet Fabske

(ik hoop dat het hier goed staat wist niet goed waar ik het moest plaatsen)

Toekie

Re: Westernruiters omgeving Tilburg/Dongen/de moer???

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-07 20:10

Is Nuenen dichtbij genoeg? Haha! Ik studeer wel in Tilburg... Schijnheilig Straks als ik mijn rijbewijs en vrachtwagentje heb, wil ik best die kant uitkomen om eens samen te rijden e.d. Ik sta op een stal met alleen Engelse ruiters. Reuze gezellig, maar lijkt mij ook wel eens leuk om idd het één en ander uit te wisselen met andere western(pleasure)ruiters. Ja

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 07:58

van mij heb je al een bericht gehad op een ander forum. Knipoog

fabske

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-06-07 07:08

@ toekie haha iedereen in brabant is goed hoor, het is altijd leuk om uit te wisselen met andere ruiters ik heb met jou wel eens wedstrijd gereden in eersel Tong uitsteken in de pleasure ook alweer een tijd terug.
en ik ben je wel eens tegengekomen in vorstenbosch toen je zo'n panterdeken voor bonanza had gekocht, en het is altijd leuk om je eens een keer te zien, als je wilt mag je ook zonder paard best een keer langskomen iedereen is welkom Knipoog

@mijn elmo
jah idd zal je laatste pb wel even terug antwoorden daar haha

Genta

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 13:47

Hier een westernruiter uit Eindhoven, helaas zonder eigen paard, anders zou ik graag een keer komen rijden daar want volgens mij kun je daar mooie buitenritten maken.

snowdon

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 19:39

Hier een recreant, met paarden bij Dongen, die wel meer western dan engels is Knipoog
Als er ooit een clinic in de buurt is, lijkt me dat wel interessant!