[WN] AQHA Papieren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Chippewa

AQHA Papieren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-06-07 21:33

Ik heb ondertussen al 2 jaarlingers, maar nog geen papieren binnen.
Hoe lang kan dat duren?

Groetjes Jennifer

DubbelFun

Re: AQHA Papieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-07 22:01

Dat duurt wel erg lang. Kun je niet eens mailen ??
Overigens als je lid bent van de AQHA heb je maandelijks gratis 10$ om in de internet-files te kijken.
Als bij de merrie(s) nog geen veulens staan geregistreerd is er iets niet goed gegaan met de papieren (zoekgeraakt of niet volledig oid).
Normaliter heb je de papieren met 2 a 3 maanden wel in huis.

Oak

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-07 12:38

Gewoon even bellen ze zijn super behulpzaam altijd.
Zorg dan wel even dat je alle gegevens van je jaarlingen of hun moeders bij de hand hebt. Ze vragen meestal om het registratie nummer van de moeder. Daar zit alles aan gekoppeld. Houd even rekening met het 8 uur tijdsverschil als je s'avonds belt zit je altijd goed.

Soms wil het wel dat de gegevens niet goed zijn of je foto's zijn niet kompleet.
Wat ook wel eens gebeurd, dat als je online de veulens hebt geregistreed en je hebt het registratie formulier met de handtekeningen niet ingestuurd dan krijg je ook geen papieren.
Dus bellen en vragen.

Succes,

Joke

FlyingHigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-07 12:30

Als ik je profiel bekijk, zie ik dat je een APHA en een AQHA jarling hebt. Van beiden nog geen papier? Hengsteigenaar heeft beide vaderdieren?
Hengsteigenaar heeft jou het breeders Report moeten geven, waarop merrie en hengst al staan. Zoniet en het was blanco, kan het dan zijn dat de dekkingen vorig jaar niet zijn aangegeven bij beide associaties en de stamboeken op inbetaling van de hengsten zit te wachten ofzo?

Chippewa

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-07 14:04

FlyingHigh schreef:
Als ik je profiel bekijk, zie ik dat je een APHA en een AQHA jarling hebt. Van beiden nog geen papier? Hengsteigenaar heeft beide vaderdieren?
Hengsteigenaar heeft jou het breeders Report moeten geven, waarop merrie en hengst al staan. Zoniet en het was blanco, kan het dan zijn dat de dekkingen vorig jaar niet zijn aangegeven bij beide associaties en de stamboeken op inbetaling van de hengsten zit te wachten ofzo?

klopt waar ik de veulens heb gekocht, die hebben van beiden de ouderdieren staan.
Ga zo gelijk nog een keer bellen.
Heb geen papier mogen ontvangen, had daar wel om gevraagt

bedankt