[WN] even opnieuw voorstellen

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

iniak

even opnieuw voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-06-07 17:23

Mijn Loky heeft een nieuwe baas (wormboy) en daarom heb ik mijn naam gewijzigd. Heb ook lang niet gebokt (tijdje buitenland enzo) maar ben van plan er weer helemaal 'in' te komen Haha! gezellig......

spatter

Re: even opnieuw voorstellen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 17:32

welkom terug!
maar zo te zien zit je nog in het buitenland Verward

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-07 22:39

Welkom terug Ellen!
Alhoewel je wel even je woonplaats moet veranderen hoor Haha! Ik geloof niet dat je na ons etentje van vanavond weer helemaal terug naar Frankrijk bent gereden *LOL*

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 08:28

Owja Blond kzat kennelijk te slapen Dromen bij deze aangepast Haha!

Margee

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 13:02

Hee Ellen!!! Had je gemist!!!!

charita

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 14:16

hey mijn stalgenootje Haha! weer helemaal terug...gezellie OK dan!
Nu nog even Cheese! plaatsen Nagelbijten / Gniffelen

Groetjes Charita

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-07 21:05

Hoi Ellen, leuk dat je er weer bent, welkom terug!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-06-07 22:34

dank voor de hartelijke ontvangst Ja @ sonja; je had me alweer gespot in het topic over onze nieuwe moddie Pling met mij alles goed, en Gomez is er ook nog steeds. Ik moet even bijlezen over hoe het nou met jou is, ik had al ergens opgevangen dat je nog revaliderende bent Ach gut maar ook weer op zoek naar een nieuwe uitdaging Cool
@ margee; ha! leuk je hier weer tegen te komen. woon inmiddels wel wat verder weg dus in de Gooische bossen zullen we elkaar niet zo snel meer treffen.
@ charita: Cheese! wordt aan gewerkt Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-07 21:11

Hoe kom je nou in Amsterdam terecht Ellen?
Leuk dat je Gomez nog hebt, die is leuk!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-06-07 01:34

Nou Sonja, dat is een lang en mooi verhaal dat ik nu in het kort zal proberen weer te geven Haha! ik kan me nog herinneren dat jij destijds vanuit de randstad naar het oostelijk buitengebied verhuisde en hier op bokt schreef 'follow your dreams'. Go jij! Go jij! Dat nam ik ter harte en zo kwam het dat wij eind 2005 een mooie stek kochten op het Franse platteland, een gastenverblijf met heel veel grond, waar wij met gezin en paarden naartoe verhuisden. Ge-emigreerd dus. Het was het paradijs op aarde. Maar toen de eerste euforie was weggeebt en het dagelijks leven ook zijn gewone beslommeringen bleek te hebben in de nieuwe wereld werd de aanvankelijk zo idyllisch aandoende landelijke leefwijze een bron van ergernis. De tuin waar ik jarenlang van had gedroomd werd een verzamelgebied van voortdurend dringende werkzaamheden. En het huis met een vloeroppervlak van bijna 400m2 en 7 badkamers vroeg nogal veel tijd Frusty en een terrein van bijna 12ha is ook nogal onderhoudsgevoelig als je het niet gewend bent Lijst
Genieten van een kop Koffie (of thee)! op het terras veroorzaakte schuldgevoel, het gastenverblijf in combinatie met het landleven schreeuwde om permanente aandacht. Paardrijden Verward daar had ik absoluut geen tijd meer voor Ziek Nou stonden ze eindelijk aan huis en dienden ze uitsluitend als weilanddecoratie Huilen en daar kwam bij dat Man nog in NL/A'dam werkte, oudste dochter ook in NL bleef wonen en ik met jongste erg veel alleen was daar. Ons hele gezin leefde nogal gecompliceerd en dat bleek niet te werken zoals we dachten Kortom; een prachtige ervaring rijker en een illusie armer. Man had al appartementje in A'dam, samen met oudste dochter en jongste en ik zijn daar najaar 2006 weer bij ingetrokken. Onze Franse stek is verkocht aan andere Nederlanders, en wat wel erg leuk is is dat het ook western (cutting) ruiters zijn, die quarters fokken (rechtstreeks van Smart Chic Olena, Zips Choc Chip, Zans Living Legend, Mach Tari en With technique) en zich daar helemaal op richten, samen met het gastengebeuren. Het blijft dus een superstek maar voor ons is het beter om lekker kneuterig in het stadse te blijven en op Wennekers waar ik nu sta met Gomez is het ook erg gezellig! *LOL*

toch nog een lang verhaal geworden Dromen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-07 09:43

Ellen, SUPER wat je gedaan hebt! En je ziet 't... als iets niet is wat je had verwacht/gehoopt, dan kun je altijd nog terugkeren! Als jij later als je oud bent terugkijkt op je leven, dan heb je er een geweldige ervaring bij, en heb je 't in ieder geval geprobeerd.
't Lijkt me vreselijk om later terug te kijken en dan te beginnen met de woorden "Had ik maar...."
Dat gaat jou nu in ieder geval ook niet overkomen!

Hartstikke fijn dat je toch een mooie ervaring erbij hebt, en leuk dat je weer in Nederland rondwandelt. We hopen jou en Gomez binnenkort weer eens ergens tegen te komen!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-07 08:33

Kheb er ook absoluut geen spijt van, het was ook een mooie tijd Cool en alhoewel het niet makkelijk geweest is om toch onder ogen te zien dat we een (voor ons) verkeerde keuze hadden gemaakt Verdrietig had ik het nooit willen missen. Ik weet in elk geval dat voor mij 'het roer om' geen toekomstmuziek meer is Muziek! we komen elkaar vast snel weer tegen, gezellig Ja

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-07 17:16

Hé Ellen, weer back in Holland??!!
wanneer gaan we weer een bosritje maken, even bijkletsen?

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 09:27

Ha Cis, leuk je weer te treffen! ja ik ben er weer helemaal hoor en dat lijkt me een heel gezellig idee! moet nog wel even inkomen wegens periode rugklachten (niet paard maar ik Frusty ) even weer wat aan de conditie van paard&mijzelf werken maar over 'n maandje of zo gaat dat vast wel lukken. Dan kom ik graag richting Utrechtse Heuvelrug.......

anika

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:09

Ellen!!!!!!!!! Fijn dat het allemaal goed met je gaat. Hoop je snel weer te spreken. Lekker even bijkletsen...

Groetjes

Karolien

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 11:56

nou ik ben ook nog even aan het revalideren van een ongelukje met mn hand, dus dat komt mooi uit, meld je maar als het weer gaat! Mijn conditie is ook niet zo best op moment, kon ruim 2 maanden niet rijden maar ben weer begonnen.

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-07 15:06

Heyyy Ellen, back in town!
Goed om te horen dat het goed gaat met Gomez.
Jammer dat de droom niet uitgekomen is, maar nu in Amsterdam is ook niet verkeerd.

Groetjes Kim

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-07 23:36

Nou ja!!! het wordt steeds gezelliger, Kim jij ook hier, leuk OK dan! Met Gomez gaat het super, zoals je hierboven hebt kunnen lezen heeft hij een toptijd gehad op het Franse platteland Slapen heeerlijk leventje:

Afbeelding

Maar nu hij weer wat 'mag' doen vindt 'ie dat ook wel prima hoor Clown Ik ben in elk geval nog steeds heel blij met hem. Wat een leuk paard heb je, en dat kleintje is echt superschattig Kwijl Fijn dat je er toch weer voor gegaan bent Cool

Chawi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-07 16:42

Haha, onder het zadel zal het nooit een echte luilak zijn, maar zonder zadel vermaakt ie zich prima de wei en zeker als je dan ook nog eens zulke weides tot je beschikking hebt....

Het is echt geweldig om een keer mee te maken hoe dat gaat met zo'n veulentje. Ik geniet er ontzettend van! En ja, het bloed kruipt toch waar het niet gaan kan

indra2001

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-07 23:07

Hey Ellen en Ciska, ik wil ook meerijden en een reunie..heb nu een goed (en hard!!) lopend paard...count me in!!!

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-07 10:10

een goed hardlopend paard???? je kan me toch niet bijhouden Knipoog, maar vertel, weer nieuw paard gevonden? (jij bent trouwens laat op of vroeg wakker?)
Maar van mij mag je mee hoor, gezellie!

iniak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-06-07 12:50

@cissy&strangertje: lijkt me heel gezellig! volgens mij moeten we nu per PB verder om niet af te dwalen, het begint op een boktmeeting te lijken Schijnheilig

Chex99

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-07 10:39

Welcome back !!!