gezellig...... Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
gezellig......
Ik geloof niet dat je na ons etentje van vanavond weer helemaal terug naar Frankrijk bent gereden
kzat kennelijk te slapen
bij deze aangepast

weer helemaal terug...gezellie
plaatsen
@ sonja; je had me alweer gespot in het topic over onze nieuwe moddie
met mij alles goed, en Gomez is er ook nog steeds. Ik moet even bijlezen over hoe het nou met jou is, ik had al ergens opgevangen dat je nog revaliderende bent
maar ook weer op zoek naar een nieuwe uitdaging
wordt aan gewerkt
ik kan me nog herinneren dat jij destijds vanuit de randstad naar het oostelijk buitengebied verhuisde en hier op bokt schreef 'follow your dreams'.
Dat nam ik ter harte en zo kwam het dat wij eind 2005 een mooie stek kochten op het Franse platteland, een gastenverblijf met heel veel grond, waar wij met gezin en paarden naartoe verhuisden. Ge-emigreerd dus. Het was het paradijs op aarde. Maar toen de eerste euforie was weggeebt en het dagelijks leven ook zijn gewone beslommeringen bleek te hebben in de nieuwe wereld werd de aanvankelijk zo idyllisch aandoende landelijke leefwijze een bron van ergernis. De tuin waar ik jarenlang van had gedroomd werd een verzamelgebied van voortdurend dringende werkzaamheden. En het huis met een vloeroppervlak van bijna 400m2 en 7 badkamers vroeg nogal veel tijd
en een terrein van bijna 12ha is ook nogal onderhoudsgevoelig als je het niet gewend bent
op het terras veroorzaakte schuldgevoel, het gastenverblijf in combinatie met het landleven schreeuwde om permanente aandacht. Paardrijden
daar had ik absoluut geen tijd meer voor
Nou stonden ze eindelijk aan huis en dienden ze uitsluitend als weilanddecoratie
en daar kwam bij dat Man nog in NL/A'dam werkte, oudste dochter ook in NL bleef wonen en ik met jongste erg veel alleen was daar. Ons hele gezin leefde nogal gecompliceerd en dat bleek niet te werken zoals we dachten
Kortom; een prachtige ervaring rijker en een illusie armer. Man had al appartementje in A'dam, samen met oudste dochter en jongste en ik zijn daar najaar 2006 weer bij ingetrokken. Onze Franse stek is verkocht aan andere Nederlanders, en wat wel erg leuk is is dat het ook western (cutting) ruiters zijn, die quarters fokken (rechtstreeks van Smart Chic Olena, Zips Choc Chip, Zans Living Legend, Mach Tari en With technique) en zich daar helemaal op richten, samen met het gastengebeuren. Het blijft dus een superstek maar voor ons is het beter om lekker kneuterig in het stadse te blijven en op Wennekers waar ik nu sta met Gomez is het ook erg gezellig!
en alhoewel het niet makkelijk geweest is om toch onder ogen te zien dat we een (voor ons) verkeerde keuze hadden gemaakt
had ik het nooit willen missen. Ik weet in elk geval dat voor mij 'het roer om' geen toekomstmuziek meer is
we komen elkaar vast snel weer tegen, gezellig
) even weer wat aan de conditie van paard&mijzelf werken maar over 'n maandje of zo gaat dat vast wel lukken. Dan kom ik graag richting Utrechtse Heuvelrug.......
heeerlijk leventje: 
Ik ben in elk geval nog steeds heel blij met hem. Wat een leuk paard heb je, en dat kleintje is echt superschattig
Fijn dat je er toch weer voor gegaan bent
, maar vertel, weer nieuw paard gevonden? (jij bent trouwens laat op of vroeg wakker?)