Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
calisto schreef:kun je de eigenaresse van very inviting dan niet bellen of emailen misschien kan zei u verder helpen daarmee. haar stal heet contrast qh. als je dat bij google invoert komt dr site wel naar boven.
groetjes, sarah
Maar bedankt voor de tip. rina schreef:Hun website ken je wrs wel, maar anders bij deze http://www.circlel.de/
Daar kan ik niets op vinden dat ze niet aanwezig zijn of wat dan ook. Daar staan overigens ook Emailadressen op mss dat eens proberen. En anders idd daarheen rijden voor een gesprek, zo verschrikkelijk ver is dat ja ook niet vanaf Hoogeveen.
Iets anders zou ik dan ook niet weten, maar ik zou wel maken dat ik contact met ze kreeg, te zonde van het geld om het maar te laten.

Jolande schreef:Nemen ze ook de telefoon niet op dan? Dat is toch vreemd. Ik zag dit nr staan op hun site: (05026) 394 of proberen met fax (05026) 1751 ?
In wat voor taal heb je de mail geschreven? Duits of Nederlands? Want als het Nederlands is en ze spreken het niet is mijn ervaring dat de gemailde (niet deze stalling) niets van zich laat horen.