[WN] Circle L Ranch --> Volker Laves

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

judith

Circle L Ranch --> Volker Laves

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-07 13:37

Al weken probeer ik via email en telefonisch contact te krijgen met Volker Laves van de Circle L Ranch in Duitsland, vanwege een dekking van onze merrie met Very Inviting (KI) die we nog tegoed hebben, vorig jaar is dat helaas niet gelukt. Inmiddels weten we dat de hengst dit jaar niet meer naar Duitsland komt, maar in Zweden blijft, maar we kunnen het via KI nog een keer proberen in Duitsland. Dit was ook de afspraak en nu willen we afspreken wanneer we haar daarheen brengen, maar helaas laat deze meneer niks meer van zich horen en via de telefoon krijgen we geen gehoor. Wellicht is er hier iemand die weet hoe ik hem nog meer kan bereiken of die weet of er misschien iets aan de hand waardoor we niks meer van hem horen? Laat het me dan even weten a.u.b. anders zijn wij de dekking kwijt straks.

4pleasure

Re: Circle L Ranch --> Volker Laves

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 16:16

Misschien een aangetekende brief opsturen en dat je dan hetgeen terug krijgt waarop hij getekend heeft. Dan weet je zeker dat het aangekomen is en dan kun je ook aantonen dat je het hebt verstuurd! Ik ken de ranch verder niet, dus verder kan ik je niet helpen!

MSQuincyTE

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-07 21:31

Woont die persoon nog wel op het zelfde adres?

calisto

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 19:18

kun je de eigenaresse van very inviting dan niet bellen of emailen misschien kan zei u verder helpen daarmee. haar stal heet contrast qh. als je dat bij google invoert komt dr site wel naar boven.

groetjes, sarah

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-07 19:19

calisto schreef:
kun je de eigenaresse van very inviting dan niet bellen of emailen misschien kan zei u verder helpen daarmee. haar stal heet contrast qh. als je dat bij google invoert komt dr site wel naar boven.

groetjes, sarah

Ik heb al contact gehad met haar en Anna kan me helaas niet verder helpen, omdat het contract via Circle L Ranch loopt... Dit zou betekenen dat wij nu 1200 euro kwijt zijn Boos! Maar bedankt voor de tip.

ThisRockIza

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-07 21:10

Ik lees in de overeenkomst dat deze niet overdraagbaar is.
Dat kan 2-zijdig zijn.
Je kunt de dekking niet overdragen naar een andere merrie en
de overeenkomst wordt niet met de hengst mee verkocht naar een nieuwe eigenaar.
Mijns inziens zou ik dan nagaan of er nog een deel van het al betaalde dekgeld terug te krijgen valt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 08:56

voor 1200 euro zou ik er wel een ritje voor over hebben naar duitsland, is dat geen optie ?

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 10:54

Hun website ken je wrs wel, maar anders bij deze http://www.circlel.de/
Daar kan ik niets op vinden dat ze niet aanwezig zijn of wat dan ook. Daar staan overigens ook Emailadressen op mss dat eens proberen. En anders idd daarheen rijden voor een gesprek, zo verschrikkelijk ver is dat ja ook niet vanaf Hoogeveen.
Iets anders zou ik dan ook niet weten, maar ik zou wel maken dat ik contact met ze kreeg, te zonde van het geld om het maar te laten.

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 11:34

rina schreef:
Hun website ken je wrs wel, maar anders bij deze http://www.circlel.de/
Daar kan ik niets op vinden dat ze niet aanwezig zijn of wat dan ook. Daar staan overigens ook Emailadressen op mss dat eens proberen. En anders idd daarheen rijden voor een gesprek, zo verschrikkelijk ver is dat ja ook niet vanaf Hoogeveen.
Iets anders zou ik dan ook niet weten, maar ik zou wel maken dat ik contact met ze kreeg, te zonde van het geld om het maar te laten.

Emailadressen ken ik idd! Ik heb inmiddels al vanaf begin april hetzelfde mailtje 7x verstuurd naar ze, maar geen reactie. Terwijl ik daarvoor elke keer binnen een dag reactie had! En er zomaar heen rijden, vorig jaar zijn we er ook 3x heen gereden en het is toch wel dik 600 km rijden. Maar goed, aan de andere kant is 1200 euro ook veel... Maar ik dacht wellicht weet iemand hier of er misschien iets aan de hand is ofzo.. maar niet dus.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 11:55

Nemen ze ook de telefoon niet op dan? Dat is toch vreemd. Ik zag dit nr staan op hun site: (05026) 394 of proberen met fax (05026) 1751 ?
In wat voor taal heb je de mail geschreven? Duits of Nederlands? Want als het Nederlands is en ze spreken het niet is mijn ervaring dat de gemailde (niet deze stalling) niets van zich laat horen. Haha!

judith

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-07 17:32

Jolande schreef:
Nemen ze ook de telefoon niet op dan? Dat is toch vreemd. Ik zag dit nr staan op hun site: (05026) 394 of proberen met fax (05026) 1751 ?
In wat voor taal heb je de mail geschreven? Duits of Nederlands? Want als het Nederlands is en ze spreken het niet is mijn ervaring dat de gemailde (niet deze stalling) niets van zich laat horen. Haha!

Mail is in het engels, maar ik heb zowel vorig jaar als dit jaar meerdere malen emailcontact met Dhr. laves gehad en ook zijn we vorig jaar bij hem in Duitsland geweest en dat ging ook in het Engels. Het is gewoon vreemd dat ik geen reactie kreeg. Maar inmiddels heb ik hem vanmiddag eindelijk te pakken gehad. Hij heeft meerdere keren geantwoord op mijn emailtjes, maar ik heb zijn reacties nooit ontvangen. er gaat blijkbaar iets mis. Ook telefonisch heeft ie nooit wat gehoord, ik belde steeds met mijn mobiel, wellicht dat die geen contact maakt met duitsland. wat me vreemd lijkt, hij kan ook naar Amerika bellen namelijk maar goed :S Maar vanmiddag heb ik Dhr. Laves eindelijk aan de telefoon gehad en zoals het nu lijkt is het nu toch allemaal geregeld. Bedankt in elk geval Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-07 19:22

fijn dat t nu toch geregeld wordt!

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-07 21:22

Fijn dat het toch allemaal goed blijkt te komen!