Ik weet niet of dit op de goede plaats staat, maar het leek me de beste plaats om hiermee terecht te kunnen

Ik speel polocrosse, dat is een teamsport te paard waarbij je met een stick (racket) met daaraan een netje een bal tussen 2 palen hoort te gooien. Er zijn allemaal regels etc aan verbonden, maar die zijn na te lezen op http://www.polocrosse.com.au
Maar daar gaat het nu niet om. Ik ben vorige week terug gekomen uit Australie, waar ik heb mee gespeeld op de Club Carnival tijdens de World Cup Polocrosse. Omdat wij Nederland vertegenwoordigden, hebben wij onder andere ook vergaderingen en meetings bij gewoond. Daar (en op het terrein van de World Cup zelf) heb ik veel mensen leren kennen, en ben bij vele uitgenodigd om een jaar te komen werken en rijden.
Nu kreeg ik van een goede vriendin van ons, die sinds een jaar in Australie woont, een mailtje met de vraag of ik niet eens op de farm van een vriendin van haar, mee wil helpen met de koeien hoeden/drijven.
Lijkt me geweldig, een droom die uit gaat komen.
Als het allemaal mee gaat zitten, ga ik er in de zomer van 2008 heen. Daar is het dan winter.
Zijn er meer mensen die dit doen, of hebben gedaan?