Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
vigel1 schreef:maar hoe kan een Wran Nk nu los staan van alle Wran wedtrijden in het land
In mijn ogen moet het nk de kroon zijn op een jaar hard werken en als ik het goed lees is hetdus zelfs zo dat je als wran ruiter ook nog eens kan fluiten naar een High point titel want die kan je ook al winnen als je alleen op het Nk start
ik ben de logica nu helemaal kwijt
ff tussen door ik vind ook zeker dat iedereenmee moet kunnen en blijven doen hoor en ik ben ook echt geen voorstander van nog een klasse want het Nk duurt nu al zo lang. Maar toch krijg ik er een nare smaak van in mijn mond en vind ik dat de trouwe wedstrijd rijdende Wran lid er toch maar banketstaaf van af komt op het Nk
)vigel1 schreef:Wat mij alleen wel verbaast is dat er in de Reining weinig tot geen ruiters te vinden zijn die reining rijden op iets anders dan een Quarter. Dit vind ik raar voor een vereninging die juist er is voor ons alle die geen Quarter bezitten en wel westernwedstrijden willen rijden. Ik ken genoeg mensen die heel veel Wran wedstrijden af gaan en dit met enorm veel plezier doen

vigel1 schreef:alleen op het NK zie ik alleen maar hele mooie gave geweldige Quarters ( dat wel natuurlijk!!!!!! ) maar niet meer al die mensen voor wie dit evenement eigenlijk een kroon op een jaar werken moet zijn. Al deze mensen zijn in de voorrondes al afgevallen. En op een of andere manier vind ik dit dus toch een beetje oneerlijk. is er iemand die mij dit kan uitleggen ???
vigel1 schreef:Kan voor al deze mensen niet een extra klasse aangemaakt worden zonder dat ze 4 dagen van te voren aan qualificaties rondes ten onder gaan

vigel1 schreef:want al die mooie gave stoere mega toffe quarters ben ik nog niet tegen gekomen op de Wran wedtrijden door heel het land
Blaze schreef:NK niet laten meetellen voor de highpoint titels.
Blaze schreef:Dus dan verdien je punten voor de highpoint terwijl een gedeelte van de deelnemers geen lid is van de wran.
toch.Blaze schreef:Beetje krom
MartineOsuus schreef:moet je je trouwens kwalificeren voor het nk wran.
Ik weet dat eigenlijk niet.
Romkabouter schreef:Dat weet ik daarom had ik het ook over de reining, het is geweldig om te zien hoeveel niet Quarters er daar in mee lopen en ook prijzen winnen, daarom valt het verschil ook zo opMisschien moet je dan ook even gaan kijken naar de finales van de trail, horsmemanship, pleasure en dat soort dingen

PeterV schreef:Dat het ene paard dit in combinatie met de ruiter natuurlijk, en los van het feit van de gestarte wedstrijden in het land, de beste blijk te zijn op dat moment van Nederland, kan en mag je niet omheen gaan, die is gewoonweg dan terecht Open Nederland kampioen.
vigel1 schreef:Dat weet ik daarom had ik het ook over de reining, het is geweldig om te zien hoeveel niet Quarters er daar in mee lopen en ook prijzen winnen, daarom valt het verschil ook zo op

vigel1 schreef:dan nog een vraagje zie we wel echt alle top bij het NK ????

vigel1 schreef:dan nog een vraagje zie we wel echt alle top bij het NK ????
in de amateur denk ik dat zelf wel, maar in de hogere klassen starten er veel minder ruiters dan dat we eigenlijk in Nederland rijk zijn we hebben er volgens mij veel meer dat vind ik dan wel weer jammer
Klaasje schreef:MartineOsuus schreef:moet je je trouwens kwalificeren voor het nk wran.
Ik weet dat eigenlijk niet.
Dmv voorronden, op dezelfde locatie.