Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PeterV schreef:Stop is even met het verheerlijken van je Quater die vaak maar een kwart waard is van wat je ervoor betaald hebt, Peter
) sluit ik me aan bij Jan Trel: jullie (= het bestuur zoals het er nu zit) komen er wel. Want ondanks dat ik geen lid van je fanclub ben (dat weet je en dat stak en steek ik niet onder stoelen of banken) DOE je het wel.
), kort maar krachig, hoe ik NU tegen de western-sport aan kyk:

Jeddah schreef:Ik blijf zeggen dat ik me erg afvraag of de rassenverenigingen er wel "plaats" in hebben. Of die niet een aparte "rijvereniging" moeten maken om samen met de WRAN te gaan.
Peter heb leren kennen is dit totaal anders geworden.
) dat is wel de waarheid,maar gelukkig vertegenwoordigen die schreeuwers absoluut niet de meerderheid.
vera schreef:Dus wat is het uiteindelijke doel?
.
** FlyingHigh schreef:Aansluiting moet er in ieder geval gezocht gaan worden bij de grote boze bond, daar ontkomen we allemaal niet aan. Maar hoe............iedereen compleet tevreden krijgen zal niet lukken.
dirkje schreef:en dan komt de rest van het TE-VEEL nog...........
PeterV schreef:Het grootste belang dat je nu moet zien in de te ondernemen missie, is te overleggen hoe wij de westernsport naar tevredenheid van ieder kunnen implementeren binnen de gegeven structuur van de KNHS, die totaal geen affiniteiten heeft, feeling, met de westernsport dit in het breed gezien. Het grootste belang is dat beide partijen, zo en zo in gesprek blijven met elkaar, luisteren naar elkaar, de ene geeft BV aan, hoe gaat dat bij jullie met start licenties,……….eummm nou duidelijk waarom wij aan het levelle gegaan zijn, binnen die structuur bepaald dit namelijk wat jij wel en niet mag doen. Begrijp dat dit een behoorlijke herrie zal gegeven hebben als het je al over komen was, wat uiteindelijk toch komen gaat.
De losse clubjes binnen het western kunnen naar gelang zonder moeite alle apart horizontaal instromen, denk BV dat de Wran zou kunnen vragen aan de FRNS, BV Paints zoals Jeddah aangaf(ineens Endurance gaat rijden met hun al dan niet gevlekte Paints, tja, dan zal de DPHC lekker Endurance gaan uitschrijven) bij de Endurance aansluiten dus,……….maar als je verticaal instroming verwerven kan, lijkt mijn dat een vele malen betere optie, voor je sport, want daar hebben wij het nog steeds over, over dondert wordt met regeltjes, toeter en belletjes die totaal geen raakvlak hebben met BV de cultuur die allen sporten binnen de KNHS zo eigen zijn.
Wat ik hier boven dus verwoord is het grootste goed, belang voor elke western sport beoefenaar dat wij nu nog in de gelukkige omstandigheid zijn dit samen te kunnen doen, of er moet gedacht worden door sommige verenigingen dat deze zelf wel impact kunnen maken met een clubje van 200 leden binnen de structuur van de KNHS, tja, dan mag je alles vergeten waar dit topic uiteindelijk voor bedoeld is.
Sonja schreef:Maar Peter, leg dan eens (liefst kort/bondig/helder) uit wat ons belang in aansluiting bijde KNHS is?
zijn maar je bent me echt volledig kwijt. Sonja schreef:Maar Peter, leg dan eens (liefst kort/bondig/helder) uit wat ons belang in aansluiting bijde KNHS is?
)
. Want dat IS toch westernrijdend Nederland??