[WN] My Exotic Ranger

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

freespirit

My Exotic Ranger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 18:00

Ik heb gisteren in de ogen van (My Exotic) Ranger gekeken...enne, zucht...wat een mooie lieve vent !

Helaas heb ik de moeilijke beslissing moeten nemen om voor mijn NAS merrie een andere baas te zoeken, ze is echt te sterk voor mij. Ik neem alle tijd om een goede baas voor haar te vinden...

Maarrrr.....ik moest dus effe uitjanken bij CrazyCactus, enne....zij wist wel een geschikt paardje voor mij...My Exotic Ranger, een 7 jarige Breeding Stock Paint ruin.

http://www.imagestation.com/picture/sraid225/peead7e3483d60e7f1d54ebcf1f3e4e42/ea6126ee.jpg

Eigenaar Hans (bij velen bekend) gaat me lekker eerst wat lesjes met Ranger geven en me begeleiden, met Mo ga ik een heerlijke buitenrit maken.
Het was gisteren liefde op het eerste gezicht tussen Ranger en mij, en hij is met vlag en wimpel geslaagd voor mijn harde eis: de "vreselijke knuffel-test" Lovers . Nu nog saampjes rijden...ik heb er alle vertrouwen in !!! Haha!

Zucht..... Haha!

Wranglerbutt

Re: My Exotic Ranger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:21

Gefeliciteerd! Go jij! Go jij!
Ik heb Ranger nog nooit IRL gezien, maar ik heb gehoord dat het echte een superbrave is Ja
Ben totaal niet verbaasd dat Ranger is geslaagd voor de knuffeltest, hij is immers een halfbroer van mijn mega-knuffelpoownie Dainty *LOL* Tong uitsteken

Ik wens jullie heel veel plezier met elkaar OK dan!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:26

Wat is ie toch een lievie he !!!!! Veel plezier met hem Freespirit Haha!

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:38

freespirit wat heerlijk dat je een paard gevonden hebt waar het mee klikt!
we willen wel wat meer foto's van jou knappert, dat begrijp je toch wel?
zeker nu ik weet dat het familie is van dainty

succes met de verkoop van je merrie, maar daar vind je vast ook wel een leuk baasje voor

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 18:55

Go jij! Go jij! Ranger heeft een nieuwe baas. Heel veel plezier met hem gewenst maar dat komt echt helemaal goed. Tis gewoon een schatje net als zijn moeder en halfzusje. Oja Mams is dus van mij he Knipoog Haha!
Mocht je moeder een keer willen zien, moet je dat cactusgeval maar vragen of ze je een keer meeneemt op sleeptouw Knipoog

@Spatter een paar foto's vind je hier http://www.mijnalbum.nl/Album=VMHMPTRQ

Grin we krijgen hier een complete BoktPaardenFamilie straks. Wie is in het bezit van Exotic Calico??? geen bokker??

spatter

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 19:16

wat een leuk paard van bouw!
lekker stevig en toch elegant

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 23:13

ahum...ik moet toch even wat rechtzetten...het betrof hier een éérste kennismaking.
Eer ik écht de beslissing neem, gaan we eerst nog even een les van Hans krijgen en een heerlijke buitenrit maken. Huidige eigenaar Hans vind het ook erg belangrijk om te zien of Ranger en ik bij elkaar passen, en terecht Ja

Het is wel heel erg waarschijnlijk Nagelbijten / Gniffelen ....maar nog nét een stapje te vroeg om te zeggen dat Ranger een nieuw baasje (lees: MAATJE) heeft. Haha!

Maar...oooh...wat zou ik 't al graag van de daken willen schreeuwen....nog effe inhouden.. Lips are sealed

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-07 23:49

@Freespirit: als de eerste ontmoeting van Ranger en jou net zo ging als van Dainty en mij.... Tong uitsteken
Vliegende vonken enzo Haha!

Ik duim iig voor jullie! Ja

rina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 00:08

Wranglerbutt schreef:
@Freespirit: als de eerste ontmoeting van Ranger en jou net zo ging als van Dainty en mij.... Tong uitsteken
Vliegende vonken enzo Haha!

Ik duim iig voor jullie! Ja

Grijns ze was niet meer van Daint af te slaan.... en maar huggen Haha! Clown

Spirit zoals ik Ranger ken, en hij is precies zijn ma Knipoog , gaat dat helemaal goed komen tussen jullie 2. Tis dat ik geen ruin mag van mijn wederhelft (en ook al te veel paarden heb) anders had hij allang hier op stal gestaan. Hij is echt te gek.