Mijn pony is 7 juni jongsleden zo hard geslagen dat we haar hebben moeten laten inslapen. haar achterbeen was helemaal verbrijzeld..
. Nu was op 12 februari ook al de pony van mijn zusje zo hard geslapen dat die hele voorknie verbreizeld was en die hebben we de volgende dag laten inslapen... Nu is dit allemaal opzich al heel erg.. het is ook een heel groot gemis voor ons. Alleen ik heb een vraag:
Nu was ik er bij dat de pony van mijn zusje geslagen werd door een Quater Horse (een western paard dus) met ijzers. Maar bij de pony van mij weten niemand het zekers omdat ze haar gevonden hadden in de wei. Maar wij denken weer aan dezelfde (helaas kan je dit nooit hardmaken
) Wij denken dit omdat mijn pony altijd heel snel wegrende als er gedreigd werd en die pony die mijn zusje doodsloeg die sloeg in een keer heel hard met een been naar achteren
.Nu had ik van iemand gehoord die zelf ook een Western paard heeft dat ijzers van Western paarden harder zijn dan ijzers van gewone paarden. Nu vroeg ik me af: weet iemand of die waar is??
Graag zou ik wel bericht krijgen..misschien helpt dat weer een beetje bij de verwerking van het verlies
Neeltje
ps: ik heb nix tegen Quaters alleen die rotknol die dit allemaal heeft aangericht mag van mij vandaag nog opgeruimd worden....

Dat rare beest loopt ook nog gewoon in de groep tussen alle andere pony's en paarden daarzo, want die mensen zijn er van heilig van overtuigd dat die pony niet nog een pony aan grot heeft gemept. Ik hoor via via wel dat de eigenaar van die pony gewoon doet alsof er niks gebeurd is en er ook nog heilig van overtuigd is dat haar lieverd niks heeft gedaan...ze rijd er zelfs nog Western wedstrijden mee