Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
De AV is 3 maart, voorstanders van het opheffen van het verbod graag reageren. Ik kan zelf niet op de AV komen
maar er moet toch iets te regelen zijn met briefjes van voorstanders die op die manier hun stem uitbrengen 
Das echt 3X niks, en zal je hoofd ook echt niet beschermen.
en die is dus 3 maart.

Das echt 3X niks, en zal je hoofd ook echt niet beschermen.[/quote]
Ik heb sowiso een hekel aan iets op mijn hoofd,maar misschien een gat in de markt?Kan toch niet zo geweldig moeilijk zijn,met de hedendaagse kunststoffen
johanna29 schreef:Jazeker Anya, in mijn arbeidsongeschiktheids verzekering is deze clausule opgenomen !! GEEN cap dus ook GEEN uitkering GEEN inkomsten !
met vr.gr. johanna
roXXXYYY schreef:dan ben je overal vanaf toch?? en van deze eeuwen lange discussie over de cap.....
Dan kan ieder het voor zichzelf bepalen..
)Blaze schreef:Vraag me alleen een ding af als een arbeidsongeschiktheids verzekering inderdaad de eis van een cap heeft(ook tijdens shows) hoe zit dat dan met de rest van onze profs zijn die heel onverantwoord bezig,of hebben ze genoeg geld om het op te kunnen vangen of hebben ze gewoon een verzekering die niet deze eis heeft??