Sendra laarzen..

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

keetieee

Sendra laarzen..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-02-07 22:34

Hai hai,
Ik zit er aan te denken om sendra laarzen te kopen..omdat ik eens wat anders wil.
Wie heeft ze?? wat is jullie ervaring hiermee? gaan ze lang mee? zitten ze lekker?
groetjes keet

crazycactus

Re: Sendra laarzen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:39

Ik heb hoge sendra's en ik ben zeer tevreden.

Deel met de mensen van wie je houdt. Deel je muziek, je eten, je recepten, je talenten. Door de mooie dingen in het leven te delen met anderen verspreid je meer geluk en. liefde.

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:42

Ik heb ze Haha! .

Ze zitten heerlijk, ik heb ze al ruim 5 jaar. Ik heb al wel een paar keer de hakken en een keer de zool moeten laten vervangen, maar het leer is nog helemaal goed. Er zitten de normale gebruikssporen op, maar geen barsten in het leer bij de tenen.

Luna Bashirah

DAWRA; Let's go and ride... our greatest pride! Dé vereniging voor jou en je westernarabier of partbred met minimaal 50% Arabisch bloed.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:14

Love my little men.....Sammie & Tommie

ArabianRanch

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 00:17

Super laarzen zijn het Knipoog

╔════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╗
❤ Kick N Big Chex ❤
╚════════════ ೋღ☃ღೋ ═══════════╝

Heza_Yankee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:30

Ik vind ze helemaal niks. Ik krijg er erg moeie voeten in. Ik ben overgestapt op Ariat!

Wees niet bedroefd om alles wat je niet hebt, maar wees blij met de dingen die je wel hebt.

Nicole85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:19

Ik heb ze ook, vind ze heerlijk lopen, zitten etc.. !

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

Stookly

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:51

Ook ik ben dik tevreden met m'n Sendra laarzen. Ik koop wel altijd een maatje kleiner, omdat de Sendra laarzen van m'n eigen maat te groot uitvallen. Het valt dan niet mee om ze in te lopen, maar als dat eenmaal gebeurd is....dan heb je hele fijne laarzen, met een bijna onverslijtbare zool (vooralsnog alleen de hak laten vernieuwen) en van goede kwaliteit leer.

edejonge

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 22:40

Ik heb ook al jaren sendra`s en ze bevallen mij ook zeer goed. De vorige heb ik 7 jaar op gelopen,en toen had ik ze zo`n beetje altijd aan.

markiesparky

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:50

Ik heb Sendra's en daar is niets mis mee. Maar als die versleten zijn ga ik toch voor een paar van Ariat, omdat daar eeen luxer voetbed in zit Knipoog

Mummie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 10:55

Ik heb Sendra's (de slangen leren) en ik wil nooooit meer andere. Ze zitten perfect en blijven super mooi. Ik heb ze nu 3 jaar en 1 keer de hakken en zolen laten vervangen en geloof me ik heb ze bijna altijd aan (niet bij de paarden).
Inderdaad zou ik wel voor een maatje kleiner gaan als je eigen maat want ze vallen idd ruim.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 14:37

ik heb ze ook, draag ze als 'gewone' laarzen maar mn zolen slijten wel af (ik loop scheef) en helaas kan ik er niet mee rijden, ik rij mn benen door op de lussen aan de zijkant waarmee je ze aantrekt.

Hulp bij trailerlaad problemen, kijk op http://www.horse-assist.nl

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 19:32

Ik ben erg fan van Sendra.. ik draag de gewone laarzen, zowel gewoon als bij de paarden ( ik heb twee paar hoor!) EN bevallen prima! Wel een paar rubber zolen eronder laten zetten. De meeste schoenen heb ik na driekwart jaar wel afgetrapt en zijn het herzolen niet waard. Mijn sendra's heb ik geloof ik al twee jaar.

Ik heb de ariat niet geprobeerd, dus dara kan ik niets over zeggen.

En als gewone stalschoen heb ik een paar makkelijk aan en uit te doen mountainhorse schoenen.

keetieee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-07 21:00

Vallen ze echt zo groot? ik heb geen winkel in de buurt om ze te passen..

[color=#FF40BF]Foto's en filmpjes van mijn knollie..kijken? viewtopic.php?f=53&t=526521&hilit=

Zoek je een leuk touwhalster of bitloos touwhoofdstel..pm!

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:02

Ze zijn ruimer dan bijv, italiaanse laarzen. Maar ik heb 40 en die passen prima, kan er nog een extra paar sokken in aan in de winter.

Deel met de mensen van wie je houdt. Deel je muziek, je eten, je recepten, je talenten. Door de mooie dingen in het leven te delen met anderen verspreid je meer geluk en. liefde.

jeanette

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 21:27

Ik heb ook Sendra's en ze bevallen uitstekend. Ik heb een klein voetje en ze hebben ze zelfs in de kleinere maten.

O
http://www.getyourwallie.com/vote/7093/TexasNTe Graag ff op klikken
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd
<'\___~ <'\___~
...(\...)\... ...(\...)\...

Stookly

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 23:20

Naast Sendra heb ik ook laarzen van Ariat. Inderdaad hebben de Ariat laarzen een fijn voetbed, maar de zolen en het leer slijten véél sneller. Een zooltje in de Sendra laarzen doet wonderen. Geef mij maar Sendra.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 08:33

Ik heb ook Sendra's gehad, dat waren mijn eerste 'westernlaarzen'. Zaten heerlijk en kon er goed op lopen. Helaas werden ze voor mij te klein.

dapperdier

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 19:32

Ik heb maat 40 en draag ook maat 40 dus voor mij vallen ze niet groot. Ik heb wel een brede voet en een hoge wreef, misshcien maakt dat uit.

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 20:48

ik heb 3 paar sendra's,m,n eerste paar is al minstens 5 jaar oud,heb ik jaren dag en nacht mee gelopen en altijd mee gereden,super net gympies.alleen een keer verzoold,mijn linker voet was versleten van het ontkoppelen in mijn toenmalige toyota landcruiser 4x4(lomp als een tractor Haha! )toen heb ik 2 jaar geleden een paar nagenoeg nieuwe ge ruild tegen werklaarzen,ik de sendras maatje de werklaarzen,hiermee loop ik ook altijd rond,overal dus ook op en in de stallen,met goed onderhoud kan dat makkelijk.en ik heb nog een paar voor 'knap',deze zijn van echt struisvogel leer en zijn imo zo mooi dat hiermee niet rij of in de stal loop,dus voor knap.ik vind ze super en zweer erbij.[img]image.php?object_id=1680&image_id=[/img]dit type dus

we zijn allemaal amateurs,want het leven is tekort om professional te worden
(c.chaplin)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie