[WN] gezocht de WHW nr.6 van 2006

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

christien

gezocht de WHW nr.6 van 2006

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 20:29

Wie kan mij helpen aan het September / Oktober ( nummer 6 - 2006 ) van de Western Horse World.
Hierin staat een artikel van mijn merries wat ik graag zou willen hebben.
Mijn eigen nummer is helaas nat geworden en ik wilde het artikel inlijsten en op stal hangen.
Wie maakt mij blij ?
Ik vergoed uiteraard graag de kosten voor het opsturen.
Of voor mede Paintliefhebbers , meenemen naar de A.L.V. op 4 maart in Notter.
Bedankt !

Anoniem

Re: gezocht de WHW nr.6 van 2006

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:32

Is het nr 5 of 6, ik heb hier voor me liggen nr 2006-06, maar dat is van november -december?

REGINA76

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 01:37

stien.
even een belletje geven naar het desbetreffende blad die dat drukt of degene die over dit blad gaat.
ze hebben vast een extra exemplaar over.
ik bewaar ze allemaal,je weet ik ben gek op jouw paardjes...
je mag het evt kopieren.
gr regina

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 11:07

@Rgerrits het blad bestaat niet meer dus dat is geen optie

christien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-02-07 11:27

Hoi,
Ik ben al uit de brand !
Een mede paint liefhebber gaat het voor mij copyeren en neemt het mee op 4 maart.
Komen de dames toch nog netjes op stal te hangen !
Regina bedankt voor je aanbod , maar niet meer nodig.
Groetjes Christien.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 19:37

piggeljay,Toch nog even een vraagje dan van mijn kant, ik heb hier voor me liggen: de paard en spul van deze maand, met daar in een paginagrote advertentie van whw , gratis verkrijgbaar 6 x per jaar 5000 exemplaren pm. enz enz. er staat een tel.nr bij , tis dat ik overdag zo druk ben op t werk momenteel, en savonds wordt niet opgenomen.

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-07 21:28

eevita schreef:
piggeljay,Toch nog even een vraagje dan van mijn kant, ik heb hier voor me liggen: de paard en spul van deze maand, met daar in een paginagrote advertentie van whw , gratis verkrijgbaar 6 x per jaar 5000 exemplaren pm. enz enz. er staat een tel.nr bij , tis dat ik overdag zo druk ben op t werk momenteel, en savonds wordt niet opgenomen.

Ja inderdaad, dat heb ik ook gelezen. Was er nogal verbaasd over. Weet iemand hoe of het zit???

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 15:38

de WHW als blad zelf bestaat niet meer zover ik weet en van wat ik er van begrepen heb is het nu een stichting whw geworden en wat die doen is mij onbekend.
ik heb begrepen dat het nu een krant gaat worden die gratis verspreid wordt en die door adverteerders wordt bekostigd.
ik ben als stal ook benaderd en heb om een proef exenplaar gevraagd ( die ik nog steeds niet heb ontvangen) om te zien hoe de opzet van het blad wordt. maar moet wel zeggen dat ik me rot ben geschrokken van de advertentie kosten € 200,- dus ben ik bang dat het hem niet gaat worden. verders wordt er erg vaag gedaan over alles en de opzet van het blad en worden er geen duidelijke uitspraken gedaan op vragen van mijn kant en verspreiding van het blad. en ook over of het wel daadwerkelijk een westernblad wordt of een blad met 1 pagina western en de rest andere paarden sporten, of er ook foto's en uitslagen van wedstrijden in komen etc. en zolang de verkoper van advertentie's mij daar geen duidelijk antwoordt op kan geven is het voor mijn gevoel een wassen neus

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 18:12

ik heb vanmiddag contact gehad, en het wordt dezelfde opzet als de paard en spul. ( als ik het goed begrijp) Volgende week komt het eerste nummer mij tegemoet.. ben zeer benieuwd!

shellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 19:14

Hallo allemaal,

even wat opheldering voordat het een en ander weer de verkeerde kant op gaat.
De WHW is een stichting en is dit al een hele tijd. Maar dit is niet ze merkbaar voor de lezers van dit blad. Dit gebeurt allemaal achter de schermen. Net zoals er momenteel druk gewerkt wordt aan een nieuwe WHW. Deze zal zeer binnenkort op de verschillende maneges en andere afzetpunten liggen.
Ook dit gebeurt allemaal achter de schermen. Geef deze mensen ook eens een kans voordat het een en ander weer gelijk in het negatieve getrokken wordt.

Paard&Spul gaat voor ons een fullcolour krant uitbrengen en wel 6x per jaar. In deze krant staat allerlei informatie van de verenigingen aangesloten bij de FNW en nog ander nieuws. Het wordt dus een westernkrant met veel nieuws, advertenties en andere informatie.
Het eerste exemplaar zal zeer binnenkort bij de verschillende maneges en afzetpunten te lezen zijn. Ook bestaat de mogelijkheid om deze thuis gestuurd te krijgen.
De reden dat de FNW voor deze opzet heeft gekozen is het grote verspreidingsgebied, de lage kosten voor een abonnement en de overige lage kosten.
Nog eventjes geduld dus, deze mensen zijn momenteel erg druk om het een en ander te realiseren. Want er gebeurd wel degelijk iets, maar het is niet altijd direct zichtbaar...
Wil je meer informatie dan horen we het graag. Ons mailadres is info@westernsport.nl. Ook hebben we een algemeen informatienummer:[edit Rom]telnummers opvraagbaar per pb[/edit] (op werkdagen van 9 tot 12)

Het FNW bestuur

4pleasure

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 21:28

@shellybelly: wordt de krant dan op dezelfde plekken uitgegeven als paard en spul?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-07 22:56

ik ben nog steeds zeer benieuwd (in positieve zin ) Lachen

Chantalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 22:58

Geen flauw idee waar ik zo'n krantje kan halen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 17:26

Ook bestaat de mogelijkheid om deze thuis gestuurd te krijgen.
Wil je meer informatie dan horen we het graag. Ons mailadres is info@westernsport.nl. Ook hebben we een algemeen informatienummer:[edit Rom]telnummers opvraagbaar per pb[/edit] (op werkdagen van 9 tot 12)

Het FNW bestuur[/quote]

ehm niet goed gequote, maar het is gequote van vorig bericht,
Even bellen dus

CounTree

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:25

zelfde vraag als pwaaijer....zijn de afzetpunten hetzelfde als van paard en spul??

Dan weet ik waar ik hem moet halen Knipoog .