[WN] Ik wist niet dat ze in America zo paard vriendelijk waren

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

knuffelkont

Ik wist niet dat ze in America zo paard vriendelijk waren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 17:19

Het is gewoon walgelijk er zijn absoluut geen woorden meer voor het is een internationale schande dat deze praktijken gaande zijn.
Ik zat gisteravond op youtube naar wat fragmentjes te kijken en ineens staat er Horse Slaughter, horse bleeding to make serium, Anti-horse slaughter en ga zo maar door Dog and Cat killingfields china, Kosher bull slaughter, Animal abuse, Puppys in the killing box, dog killing cat killing en het gaat maar door en door en het viel me op dat veel van deze afgrijswekkings uitzendingen cecodeerd zijn dus moet je eerst aanmelden en dat heb ik dan ook gedaan.
Als America dit LIEFDE VOOR HUN PAARDEN HEBBEN noemt dan zal ik dat land evenals Canada en Mexico nooit meer bezoeken laat staan geld uitgeven.
Nog nooit heb ik zoiets krankzinnigs gezien en dit moet echt wereldwijd zowel mondeling alsmede schriftelijk kenbaar gemaakt worden.
In america worden per jaar minimaal 120.000 paarden nodeloos afgeslacht gezonden paarden ook veulens sportpaarden die 1 rottig wedstrijd slecht gepresteerd hebben worden op de slachtplaats met zadel hoofdstel en al afgeleverd ja ook paarden in het wagentuig met haam en al om!
Paarden worden in dubbeldekker trailers die oorspronkelijk voor rundvee bedoeld zijn massaal afgevoerd en zonder pardon op de meest misselijkmakende wijze afgeslacht ja ook in pakistan egypte noem maar op "ooooooh wat zijn die landen toch mooi" nou amehoela van z'n levensdagen niet want de harde werkelijkheid word hier op youtube even getoond.
Vanmorgen durfde ik Lucky zowat niet aan te kijken want ik schaam me letterlijk kapot Hoe kan een mens dit doen Hoe krijgen ze dit in hun rotkop Hoe kunnen ze daarna nog naar huis gaan en zeggen "ik heb een fijne werkdag gehad"
Deze vorm van Dierenmishandeling op deze aardbol moet stoppen en wij gaan maar vrolijk verder met onze wedstrijden en doen of er niks aan de hand is of we zeggen " nou daar wil ik niks van weten"
Quarters Paint's AM Appaloosas Arabieren Shetland pony's ja zelfs Kwpn'ers ja zelfs de kostbare paarden worden als een hoop stinkende strond want dat is het dan volgens hun AFGEDANKT.
Als de mens dit al in staat is te doen met dieren, wat moet er dan van alle kinderen terecht komen.

Rusland wil BONTJASSEN en daar fokken ze de mooie Duitse Herder voor in massa fokkerijen en hoe verkrijgen ze nou dat bont? nou simpel men pakke ene herder en binden hem levend vol bij bewustzijn met een ketting vast aan een ijzeren hek! dan pakken we zijn achterpoten en beginnen dan de hond met kracht uit te rekken totdat de buik zo strak staat en dan pakken we een mes en snijden de buik open en laten alle inhoud eruit vallen, dan laten we hem vallen en maken we hem los en hangen hem aan de voorpoten op en villen de huid levend van de hond af! Dat de herder het uitgilt en krijst oooooh dat is niet zo erg want dat voelt hij toch niet want het is maar een domme hond!

China!
Momenteel worden 1000000000senden honden afgeslacht en levend gevilt want de (O)limpische spelen 2008 komen er aan en wij China zijn GASTLAND!! honden boven de 35 cm schofthoogte worden zonder pardon geconfisceerd levend gevild dan gekookt en dan opgevreten!!! en wat zullen de olimpsiche spelers dan wel niet te eten krijgen????? 3X raden.
Paarden worden in china botje voor botje levend gevild en of ze nou drachtig zijn of niet het zijn toch domme dieren.
Affin kijk zelfmaar op youtube ik ben blij dat deze Internet website het aandurft om dit openbaar te maken en pettje af voor hen die al dit leed met een verborgen camera in beeld konden en durfde te brengen.

Ik kijk voortaan wel even anders naar mijn medemens maar vlak nederland ook niet uit want dit land is net zo rot misschien nog wel rotter dan andere delen van deze aardbol.
Nu zullen een aantal wel zeggen waar maak jeje druk om want je kunt toch niks doen nou dat is niet waar want je kunt het iedereen vertellen wat je gezien hebt en gehoord hebt en de video beelden liegen er gewoon niet om.
Laatst bijgewerkt door knuffelkont op 14-02-07 17:22, in het totaal 1 keer bewerkt

Klaasje

Re: Ik wist niet dat ze in America zo paard vriendelijk waren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:22

Diep triest inderdaad, maar wat wil je er aan doen? Knipoog

pammy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:25

Gatver ik wordt helemaal misselijk van je verhaal.
Dat er zulke zieke geesten bestaan niet normaal.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:29

Je zit gewoon videoclipjes te bekijken en ineens komt er 'horseslaughter' voorbij? 't Is ongelofelijk...Knipoog

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 17:32

Het zoveel mogenlijk mensen duidelijk maken het letterlijk van de daken schreeuwen want de mens wil dit blijkbaar niet aanvaarden dat het in hun of andere landen massaal aan de gang is en dan nog wel in de achtertuin Ja ook wij kunnen er wel degenlijk wat aan doen maar dan moeten we wel WILLEN ipv zeggen oh dit is een ver van mijn bed show dus het gaat mij niet aan.
Sterker nog eigenlijk zou dit op tv uitgezonden moeten worden en ook op shows van homdem katten paarden nouja alle soorten shows waar dieren komen en dan niet een pamflettje nee VIDEO BEELDEN MET GELUID want dan ineens word men wakker en moet men er aan blijven denken en dat is wat er gebeuren moet het moet blijven hangen in het hoofd v/d mens het moet de mens verafschuwen alleen zo krijg je de echte reactes.

Mensen ik kan alleen maar zeggen KIJK ZELF EN LAAT HET TOT JE DOOR DRINGEN pas dan besef je wat er werkelijk gaande is op deze aardbol ik zie het al dat een hoop ban jullie dit niet eens weten.
Ik heb al de heledag de tranen in mijn ogen staan en normaal huil ik niet zo gauw maar dit kan ik gewoon niet verzwijgen.

A10

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:33

Linkjes?

crazycactus

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:34

@knuffelkont... Amerikanen zijn hypocrieten ten top.. enige tijd geleden werden wij nederlanders er op aangesproken dat hier in nederland paardenvlees gegeten wordt... Misdadig vonden ze het.

Overal ter wereld valt er wel wat te zeggen over hoe er met dieren wordt omgegaan, ook hier in Nederland zelf. Dat wil niet zeggen dat we onze ogen er voor moeten sluiten want kloppen doet het van geen kanten.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:35

Knuffelkont, ik weet niet hoor, maar ik denk dat er bijna niemand in Nederland, wáár wel, is die hier vóór is. Iedereen is hier tegen lijkt mij, maar in dat soort landen blijkbaar niet. Daar kun jij niks aan doen, kan ik niks aan doen, wie kan er wél wat aan doen? Die mensen blijf je houden.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:39

* Ik heb al vaker gezegt in andere topics. Hier is niets aan te doen. Honden, katten, paarden, vissen en ook mensen worden zonder pardon afgeslacht!! Als dat niet zou gebeuren (geld ook voor de mensheid) is de wereld zo snel overbevolkt dat je binnen 50 jaar niet normaal meer kunt leven omdat er overal om je heen andere leven is.

(Begrijpjeme?)

Edding3000

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:42

Huilen van het lachen

ga eens dikke boehoe doen. dit gebeurd overal joh. en je doet er niks aan.

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 17:45

Ja dat snap ik wel maar je kunt het toch ook niet doodzwijgen of wel dan.
Ik keek net even op youtube en dit slaat echt alles het heet olimpic bloody games en zowaar baby's mensen baby's meisjes worden gelijk na de geboorte vermoord en in de soep gedaan!!
het is gecodeerd je moet een password aanvragen.
Mijn God Hoelang nog!!

_Rapido_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:49

Het is heel zielig maar wat kun je eraan doen?

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 17:50

Ik begrijp best dat je je dit aantrekt (dat doe ik ook) maar om jezelf hier nou een hartaanval mee te bezorgen, daar bereik je ook weer niets mee. Wat er met die dieren wordt gedaan, wordt (op een andere manier) ook met mensen gedaan, maar daar schijn je je niet druk om te maken. Je zegt niet in een land te willen komen waar dit soort praktijken plaatsvinden? Nou, dan kan je net zo goed zelfmoord plegen, want hier in nederland zijn we net zo erg, alleen wordt t beter verborgen. Wat is er de zin van dit alles met geluid op tv uit te zenden? Volwassenen en kinderen een trauma bezorgen met iets waar ze niets, HELEMAAL niets aan kunnen doen! Bah, je gunt mensen wel het beste he?

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 17:57

Simpel mond open trekken en het kenbaar maken ipv doodzwijgen en zeggen tja wat kunnen wij er nou aan doen nou dit dus mond open doen en kenbaar maken.
Een man hier in nl wil zijn kamelen gaan melken nou en dat is toch niet zo erg "jaaaaa zegt heel nl dat is verschrikkelijk" en iedereen is in rep en roer! kranten staan er bol van waarom kan dat wel en al dat andere niet? snappie maak dan ook dit tot een verschrikking en zwijg niet dat is wat wij eraan kunnen doen want anders is al de inspanning van al die mensen die hun leven op het spel zetten om die video beelden te maken allemaal voor niks geweest en hadden ze lekker knus thuis voor de buis kunnen blijven zitten.
Net als wij.

algonquin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:00

Word zo misselijk van al dat gesol met beesten.Denk er precies zo over als jij knuffelkont.Durf alleen niet naar die sites te kijken omdat ik weet hoe erg het is,daarom probeer ik een manier te vinden om er wat aan te doen en niet alleen maar denken dat is de ver van mijn bed show en de kop in het zand steken.Zat laats te googlen kwam ik terecht op een site waar ze geld verdienen aan paardenbloed,dagen overstuur geweest.Voor diegene die willen zien waar ik het over heb:druk op google paardenleed in en het is direct de eerste site communities.zeelandnet.nl.Ik moet je wel waarschuwen het zijn gruwelijke beelden.Zou zo graag iets willen doen,maak niet uit wat.Vond dat idee van die filmpjes met geluid op paardenevenementen,grote concoursen endergelijke wel wat.Als je de mensen ken ga je van dieren houden!

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:01

Ik denk dat je een beetje veel fantasie hebt hoor....babylijkjes in de soep Verward

Voor de rest, wordt lid van de WSPA....

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 18:04

Laura24 schreef:
Ik begrijp best dat je je dit aantrekt (dat doe ik ook) maar om jezelf hier nou een hartaanval mee te bezorgen, daar bereik je ook weer niets mee. Wat er met die dieren wordt gedaan, wordt (op een andere manier) ook met mensen gedaan, maar daar schijn je je niet druk om te maken. Je zegt niet in een land te willen komen waar dit soort praktijken plaatsvinden? Nou, dan kan je net zo goed zelfmoord plegen, want hier in nederland zijn we net zo erg, alleen wordt t beter verborgen. Wat is er de zin van dit alles met geluid op tv uit te zenden? Volwassenen en kinderen een trauma bezorgen met iets waar ze niets, HELEMAAL niets aan kunnen doen! Bah, je gunt mensen wel het beste he?

Nee ik gun ze de WAARHEID en ik zei dus al "als de mens dit met dieren kan doen? want kunnen ze de kinderen dan al niet aandoen" kijk maar naar darfour en wat doen wij er aan????? HELEMAAL NIKS geen zak nopes ja klagen klagen klagen maar 70 miljoen uitgeven voor vuurwerk haaaa geweldig!! toch?? jaja nee van dat geld had zeker de helft zoniet 3kwart ook naar getroffen gezinnen en vertrapte kinderen worden gestuurd maar ipv daarvan Vuurwerk
Een hart aanval krijg ik er niet van maak je daar maar niet druk om maar ach waarom zouden we dit openbaar maken want de kinderen kunnen er niet tegen!! nee maar wel de meest afgrijselijke videogames laten spelen en elkaar uitmoorden want dat kan ook op de pc maar dat mag niet gezegt worden!? want dat noemt nem tegenwoorden educatief bezig zijn.

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:08

het gebeurd overal... ook hier in Nederland

knuffelkont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 18:14

vera schreef:
Ik denk dat je een beetje veel fantasie hebt hoor....babylijkjes in de soep Verward

Voor de rest, wordt lid van de WSPA....

Meissie er staat notabene een foto bij dat dat kind opgesneden in de soeppan ligt denk jij dat ik dit terplekke verzin ga dan zelf kijken als je het lef hebt om te doen!!! een foto van een dood kindje en dan de volgende foto in de soep!!!!.

Welcome To The China Olympus Games 2008.
We Will Welcome and serving You the only soup on the world.
We have dogmeat Monkeybrain and The Baby soup.
Also We killing 700.000 dogs and cats making food for everyone and use the blood.

Als dit niet genoeg foto's en al

Kimberley84

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:16

je kunt wel zo heftig reageren maar dit heeft geen nut! wij zijn niet degenen die dit doen, ga naar china actie voeren maar vanaf nl heb je toch weinig te zeggen, dit zal toch altijd blijven bestaan, of je het leuk vindt of niet.... en nee ik vind het ook niet leuk

solarpleure

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:23

Go jij! Go jij! Photoshop Go jij! Go jij!

Briljant dat programma, en dan doel ik op de foto van een drijvend babylijkje.

Verder is het wel zielig hor, die duitseherders, en laten we de nertsen niet vergeten die wij hier in Nederland slachten. Ow zei ik Nederlands, ik bedoel uhm, China...

Laura82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:23

knuffelkont schreef:
Laura24 schreef:

Nee ik gun ze de WAARHEID en ik zei dus al "als de mens dit met dieren kan doen? want kunnen ze de kinderen dan al niet aandoen" kijk maar naar darfour en wat doen wij er aan????? HELEMAAL NIKS geen zak nopes ja klagen klagen klagen maar 70 miljoen uitgeven voor vuurwerk haaaa geweldig!! toch?? jaja nee van dat geld had zeker de helft zoniet 3kwart ook naar getroffen gezinnen en vertrapte kinderen worden gestuurd maar ipv daarvan Vuurwerk
Een hart aanval krijg ik er niet van maak je daar maar niet druk om maar ach waarom zouden we dit openbaar maken want de kinderen kunnen er niet tegen!! nee maar wel de meest afgrijselijke videogames laten spelen en elkaar uitmoorden want dat kan ook op de pc maar dat mag niet gezegt worden!? want dat noemt nem tegenwoorden educatief bezig zijn.

Ik vind alleen dat je dit soort dingen niet bij mensen door de strot kunt douwen...Er zijn zat (nou ja, zat zijn het er nooit, maar hopelijk vat je niet ALLES wat ik zeg verkeerd op) mensen die wel wat doen aan dit soort dingen, of dat althans proberen, maar helaas werkt dat allemaal nauwelijks. Zoals ik al zei, ook ik trek het me zeker aan, maar ik probeer ook realistisch te blijven.

Over die foto's van een babylijkje in de soep heb ik gezien, met een hele fotoreportage en uitleg erbij hoe deze ontzettend knappe foto-bewerking gemaakt was. Fake dus...(leuk he, computers)

Kinderen worden niet beter van die games die ze spelen, maar ook niet van opgelopen trauma's! Sterker nog: bewezen is dat sommige kinderen het soort dingen dat ze zien juist gaan uitproberen (net als de dingen in de games dus), moeten we ook niet hebben toch???

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:26

Wow heb ik toch nooit in china voorbij zien komen hoor, de honden worden er normaal geslacht en naar mijn wezen maar normaal ook, en die soep heb ik ook niet voorbij zien komen Lachen

en ik zat nooit in het toerristisch gedeelde Lachen

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 18:27

Maar volgens mij staat dit topic een beeeetje op een verkeerde plek... misschien meer iets voor wereldnieuws Knipoog

Margrietjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:18

Er is helemaal niets wat het gedrag van dat soort mensen goedpraat, zowel bij het zonder reden doden van dieren als mensen......
Maar waarom kijken jullie naar dat soort dingen als jullie er zo enorm (net als mij) tegen zijn?
Ik weet dat het gebeurt..ben er meer dan tegen...maar ik vermijd alles waarop of waarin ik het daadwerkelijk met eigen ogen zie.
Ik ben van mening dat je met het kijken naar dat soort zieke foto's en filmpjes die mensen alleen maar een plezier doet...ze hebben het dan alweer voor elkaar om van 1 extra persoon aandacht te krijgen op een manier waar zij vaak op kikken.
Kortom: Je kunt er weinig aan doen, behalve, samen met anderen kenbaar maken dat je er absoluut tegen bent, maar kijk dan alsjeblieft ook niet meer op internet naar de filmpjes en foto's..