Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Laura24 schreef:Ik begrijp best dat je je dit aantrekt (dat doe ik ook) maar om jezelf hier nou een hartaanval mee te bezorgen, daar bereik je ook weer niets mee. Wat er met die dieren wordt gedaan, wordt (op een andere manier) ook met mensen gedaan, maar daar schijn je je niet druk om te maken. Je zegt niet in een land te willen komen waar dit soort praktijken plaatsvinden? Nou, dan kan je net zo goed zelfmoord plegen, want hier in nederland zijn we net zo erg, alleen wordt t beter verborgen. Wat is er de zin van dit alles met geluid op tv uit te zenden? Volwassenen en kinderen een trauma bezorgen met iets waar ze niets, HELEMAAL niets aan kunnen doen! Bah, je gunt mensen wel het beste he?
vera schreef:Ik denk dat je een beetje veel fantasie hebt hoor....babylijkjes in de soep
Voor de rest, wordt lid van de WSPA....
Photoshop
knuffelkont schreef:Laura24 schreef:Ik begrijp best dat je je dit aantrekt (dat doe ik ook) maar om jezelf hier nou een hartaanval mee te bezorgen, daar bereik je ook weer niets mee. Wat er met die dieren wordt gedaan, wordt (op een andere manier) ook met mensen gedaan, maar daar schijn je je niet druk om te maken. Je zegt niet in een land te willen komen waar dit soort praktijken plaatsvinden? Nou, dan kan je net zo goed zelfmoord plegen, want hier in nederland zijn we net zo erg, alleen wordt t beter verborgen. Wat is er de zin van dit alles met geluid op tv uit te zenden? Volwassenen en kinderen een trauma bezorgen met iets waar ze niets, HELEMAAL niets aan kunnen doen! Bah, je gunt mensen wel het beste he?
Nee ik gun ze de WAARHEID en ik zei dus al "als de mens dit met dieren kan doen? want kunnen ze de kinderen dan al niet aandoen" kijk maar naar darfour en wat doen wij er aan????? HELEMAAL NIKS geen zak nopes ja klagen klagen klagen maar 70 miljoen uitgeven voor vuurwerk haaaa geweldig!! toch?? jaja nee van dat geld had zeker de helft zoniet 3kwart ook naar getroffen gezinnen en vertrapte kinderen worden gestuurd maar ipv daarvan Vuurwerk
Een hart aanval krijg ik er niet van maak je daar maar niet druk om maar ach waarom zouden we dit openbaar maken want de kinderen kunnen er niet tegen!! nee maar wel de meest afgrijselijke videogames laten spelen en elkaar uitmoorden want dat kan ook op de pc maar dat mag niet gezegt worden!? want dat noemt nem tegenwoorden educatief bezig zijn.