[WN] Western Horse World

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ElCid

Western Horse World

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 10:08

Omdat ik verhuisd ben wil ik een adreswijziging sturen naar de WHW, maar ..... ik kan nergens in het blad een redactieadres oi.d. vinden. Weet iemand hier hoe en aan wie ik een en ander door kan geven.
bvd

Redneck

Re: Western Horse World

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:14

In een oude WHW gevonden:

Moderatoropmerking:
Privegegevens graag per pb

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:15

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 10:19

Nee, op de site van westernsport ook niet. Ik heb een adreswijziging naar de Wran gestuurd, maar voor de WHW moest ik dit apart doen, waarheen is volslagen onduidelijk. IK zal de Wran nog eens mailen, misschien kunnen die meer vertellen.

XoNo

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 10:28

Maar Redneck heeft je net de gegevens doorgegeven Tong uitsteken

Je kunt ook een pb sturen naar Soxy, dat is Heleen Burghout. Ik weet niet of ze hier vaak komt en óf ze nog van de redactie van WHW is, aangezien ik heb vernomen dat ze ermee stopt. Volgens mij heb ik dat hier op Bokt of in een WHW gelezen. Kan zijn dat ik ernaast zit hoor!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 10:56

Ik had over het bericht van Redneck heengelezen Bloos . Intussen heb ik de wran gemaild en ik zal Heleen ook een mailtje sturen. Als zij het niet meer doet, weet ze vast wie wel.
Het mailtje wat ik naar Heleen heb gestuurd kreeg ik weer terug, het adres klopt blijkbaar niet.

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:21

De WHW is er mee gestopt.
vanaf 1 januari komt er geen nieuwe WHW meer.
hoe het nu verder moet is aan de rassenvereniging zelf en aan de federatie.
dus jullie kunnen Heleen wel mailen en schrijfen of bellen, maar ze doet het niet meer en gaat het ook niet mer doen.
het mail adres van heleen is ook uit de lucht.
we kunnen Heleen en haar man alleen maar bedanken voor hun tomeloze inzet voor het blad en ze veel succes wensen voor de toekomst.
de gene die het volgens mij nu over gaat is Bert Wiekema misschien dat hij meer weet

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 12:56

Piggeljay, ik wilde net zo'n berichtje plaatsen toen ik dat van jou al las..
Heel jammer Huilen , maar wel begrijpelijk, het liep een beetje uit de hand begreep ik, qua tijd dan!

In de laatste WHW stond een stukje hierover geschreven.

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 15:24

Fijn dat ze dat dan ook aan de leden laten weten, vooral gezien het feit dat ik pas sinds juli 2006 geabonneerd was en wel een vol jaar lidmaatschap heb betaald. Voel ik me toch een beetje bekocht Huilen
Maar goed dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over een adreswijziging Knipoog

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:26

Ik hoop voor jou dan wel dat je een gedeelte van het abonnementsgeld terugkrijgt....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:27

Hé waarom is het opgehouden?!

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 15:29

Tja, dat is een dilemma. Dan zulen ze eerst mijn nieuwe adres moeten weten, maar aangezien het nu onduidelijk is aan wie ik dat door moet geven Verward

Magic1

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 15:59

Voor zover ik weet komt er een ander blad ipv de WHW, ik zou nog maar even afwachten. Er wordt binnen de Federatie aan gewerkt heb ik begrepen.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-07 17:13

Hoop toch echt dat er een blad blijft..Heb me deze week nog ingeschreven bij de Federatie, en aangevinkt dat ik de WHW wil ontvangen Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 09:49

Heleen, voor het geval je hier op Bokt nog wel leest:
Bedankt voor alle leuke en mooie nummers waar we van hebben kunnen genieten! Hartstikke jammer dat je er mee gestopt bent (maar ik kan me voorstellen dat het verrekte veel werk voor je was), en ik hoop dat er een waardig opvolger komt.

Asciugamano

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 22:34

ElCid schreef:
Fijn dat ze dat dan ook aan de leden laten weten, vooral gezien het feit dat ik pas sinds juli 2006 geabonneerd was en wel een vol jaar lidmaatschap heb betaald. Voel ik me toch een beetje bekocht Huilen
Maar goed dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over een adreswijziging Knipoog

Stond dat dan niet in het laatste blad? Ik heb m niet meer bij de hand maar wist wel dat het stopte.
Dacht toch echt dat ik het daarin gelezen had.

QueenD

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 23:26

Hey ik kreeg een rekening van 33 euro vorige maand en of ik die voor de 31e over had willen maken. Tja helaas ben ik die rekening kwijt maar is ie voor t blad of is voor cotributie met startnummer Verward Weet iemand dit ?? En zoja kan iemand mij t rekeningnummer ff doorgeven aub ?
Erg he, zit hier ff flink te Bloos Bloos Bloos Haha! Haha! .

westernappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 00:38

na,lekker dan,heb ik net mijn abbo op de quarter opgezegd om daarna lid te worden van de whw,kappen ze ermee Boos!
bummer Boos! en als je de site van de wran bekijk is de laatste update van dec.2006,en niks noppes nada te vinden over het stoppen van de whw Verward

ElCid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 09:44

Er stond in de laatste WHW dat Heleen had aangegeven te willen stopppen per 1 januari en dat er onderhandelingen waren met verschillende partijen. Ook staat er dat, als er meer bekend is, dit via de website bekend gemaakt wordt. Er staat dus niet duidelijk in dat er gestopt gaat worden. Overigens vreemd dat er nog niemand heeft gereageerd op dit topic van de WHW of federatie wat er nu werkelijk aan de hand is Verward

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:05

voor zover ik heb begrepen bemoeit heleen zich verders nergens meer mee
dus zal die hierop ook niet reageren omdat ze alles heeft overgedragen aan de federatie.
de federatie is nu in onderhandeling met nieuwe mensen die het blad zullen overnemen onder een andere naam en waarschijnlijk in een andere vormgeving.
dus zullen we ook de adverteerders van de WHW moeten wachten op de opvolger van dit blad.
overig zal dit blad niet meer verschijnen onder de naam WHW.
het is jammer maar geloof me Heleen heeft hart en ziel en eigen geld in dit blad belegd en er byzonder weinig dankbaarheid van terug ontvangen dus we mogen allemaal onze hand in eigen boezem gaan steken dat dit blad gestopt is.

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:31

Rob_H

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:38

piggeljay schreef:

het is jammer maar geloof me Heleen heeft hart en ziel en eigen geld in dit blad belegd en er byzonder weinig dankbaarheid van terug ontvangen dus we mogen allemaal onze hand in eigen boezem gaan steken dat dit blad gestopt is.

Wat een onzin Duivel
Je begint een blad (of neemt het over) vervolgens ben je afhankelijk van betalende lezers en adverteerders.Hoe je daar mee omgaat bepaald of het een succes wordt.
Lezers moet je wat bieden en ik kan nu niet zeggen dat ik vol verwachting zat te wachten op de WHW.
Ben wel lid gebleven tot afgelopen jaar.Maar heb toen besloten dat het blad niet genoeg toevoegd voor ons.Nouja niet lang erna bleek dat mijn opzegging eigenlijk helemaal niet nodig was. Haha!

Een blad beginnen om dankbaarheid te oogsten!!!!! tja om te oogsten moet je zaaien en of dat op de juiste manier gedaan is betwijfel ik Cool

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 10:50

Blaze schreef:
voor de mensen die het niet hebben gelezen

http://www.hotton.nl/whw.pdf

Wat haal jij uit deze tekst, blaze ?

ik ben lid vd qaurter, en wilde deze opzeggen, nadat ik een proefnummer vd whw had ontvangen, heb me opgegeven als nieuw lid vd whw, en in de tweede nr die ik ontving, staat idd deze tekst. Ikzelf wordt er nu niets wijzer van of er nieuwe edities komen of niet.
( En aangezien de laatste quarter die ik ontvangen heb, best leuk was om te lezen, heb ik toch maar weer het abbo geld overgemaakt)

piggeljay

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 12:36

@ blaze ik ga hier niet eens op in, misschien weten wij allebei beter
ooit zelf wel eens geprobeert een blad op te zetten? en over te nemen ?
wat je ook doet als je iemand niet naar de mond praat doe je het nooit goed

spotless

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 13:10

piggeljay schreef:
@ blaze ik ga hier niet eens op in, misschien weten wij allebei beter
ooit zelf wel eens geprobeert een blad op te zetten? en over te nemen ?
wat je ook doet als je iemand niet naar de mond praat doe je het nooit goed

Nou PJ, je begint er anders zelf over met min of meer vage toespelingen: Verward
piggeljay schreef:
het is jammer maar geloof me Heleen heeft hart en ziel en eigen geld in dit blad belegd en er byzonder weinig dankbaarheid van terug ontvangen dus we mogen allemaal onze hand in eigen boezem gaan steken dat dit blad gestopt is

Hoe hebben de lezers eraan bijgedragen dat Heleen stopt Verward Verward

Ben het verder helemaal met Blaze eens - je maakt een blad omdat je het belangrijk vindt dat het er is en/of omdat je het leuk vindt (en misschien ook omdat je er wat aan over hoopt te houden Geld, geld! en dat mag!)
Maar goed, laten we er hier geen ordinaire roddelrubriek van maken.

Desalniettemin: Heleen bedankt voor je inzet en ik hoop dat er een waardige opvolger komt. Ja