Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Intussen heb ik de wran gemaild en ik zal Heleen ook een mailtje sturen. Als zij het niet meer doet, weet ze vast wie wel.
, maar wel begrijpelijk, het liep een beetje uit de hand begreep ik, qua tijd dan!

ElCid schreef:Fijn dat ze dat dan ook aan de leden laten weten, vooral gezien het feit dat ik pas sinds juli 2006 geabonneerd was en wel een vol jaar lidmaatschap heb betaald. Voel ik me toch een beetje bekocht![]()
Maar goed dan hoef ik me geen zorgen meer te maken over een adreswijziging
Weet iemand dit ?? En zoja kan iemand mij t rekeningnummer ff doorgeven aub ?
.
en als je de site van de wran bekijk is de laatste update van dec.2006,en niks noppes nada te vinden over het stoppen van de whw
piggeljay schreef:
het is jammer maar geloof me Heleen heeft hart en ziel en eigen geld in dit blad belegd en er byzonder weinig dankbaarheid van terug ontvangen dus we mogen allemaal onze hand in eigen boezem gaan steken dat dit blad gestopt is.
Blaze schreef:
piggeljay schreef:@ blaze ik ga hier niet eens op in, misschien weten wij allebei beter
ooit zelf wel eens geprobeert een blad op te zetten? en over te nemen ?
wat je ook doet als je iemand niet naar de mond praat doe je het nooit goed
piggeljay schreef:het is jammer maar geloof me Heleen heeft hart en ziel en eigen geld in dit blad belegd en er byzonder weinig dankbaarheid van terug ontvangen dus we mogen allemaal onze hand in eigen boezem gaan steken dat dit blad gestopt is
en dat mag!)