Hoihoi
Ik ben 14 jaar en rijd nu al 5 jaar gewoon op een manege, zonder eigen paard/pony. Ik rijd dressuur, soms spring ik ook.
Maar: ik denk eigenlijk dat ik me erg goed thuis zou voelen in het westernrijden. De ontspannen, maar toch spannende manier van rijden spreekt mij wel aan. Het probleem is dus dat ik nog nooit op die manier heb kunnen rijden en dat ik dus niet zeker weet of het wat voor mij is. Hier dus mijn vraag:
Is er iemand, die mij eens de gelegenheid zou willen geven om eens echt western te rijden? Misschien klinkt dit heel vreemd, maar ik zou het gewoon zo ontzettend graag eens willen ervaren en om nu in een beginnersklasje van een westernmanege te gaan rijden is ook weer zoiets, na 5 jaar rij-ervaring.
Dit is dus een beetje wat ik zoek, maar misschien hebben jullie nog een andere suggestie om het toch eens te ervaren. Als ik bij iemand thuis zou mogen komen kijken, moet je misschien dit nog weten:
* Ik ben maar 1.57 lang, dus een al te groot paard is niet echt geschikt.
* Een Quarter is natuurlijk wel leuk, maar het hoeft niet.

* Ik heb dan wel 5 jaar ervaring, maar ik heb natuurlijk nog nooit op deze manier gereden, dus een braaf paard zou wel fijn zijn.
* Het hoeft niet perse in Utrecht te zijn, maar omgeving is wel handig. Dus niet het uiterste noorden/zuiden van het land. De rest is overal prima.
Als het je leuk lijkt om iemand die geinteresseerd is in deze dicipline van de sport, maar er nog niets vanaf weet, iets te leren en haar de kans te geven om het eens te proberen. (Misschien nog met een beetje uitleg erbij ook.
) ... Grijp je kans. 
Ik zou het erg leuk vinden als dit zou kunnen, maar ik begrijp dat niet iedereen zomaar een kind op zijn paard laat rijden.
Groetjes,
Else