Ik heb vorige week een westernzadel gekocht voor mijn haffie. Ik rij niet echt western, maar vind het gewoon super lekker zitten voor buitenritten enzo (en het staat zo mooi
) Ben dus wel een leek hier 
Nou vraag ik me af wat voor singel het beste is om aan te schaffen. Ik heb nu zo'n draadjessingel, die kreeg ik bij het zadel. Maar volgens mij is zo'n neophreen westernsingel waarbij de gesp van de singel niet tegen het paard aankomt (wat bij de draadjessingel wel het geval is) veel fijner voor het paard. Dus nu is mijn vraag: wat is voor mijn paard de beste singel, die het lekkerste zit voor haar. En wat voor merk kun je dan het beste kopen (b.v. bij dovoza of van continental?)
En ik heb nog een vraagje over het zadel dat ik heb gekocht. Weten jullie misschien van welk merk het is? Er staat geen naam (ik zie nix iig) maar er staat wel een nummer op. Ik zal hieronder even een foto plaatsen. Misschien/ waarschijnlijk is hij te vaag om te zien wat voor zadel het is, maar ik probeer het maar gewoon. We hebben het zadel gekocht van een kennis met een eigen ruiterzaak en zij heeft wel verstand van zadels passen en kwaliteit, maar ze wist ook niet van welk merk dit zadel is.
Alvast bedankt!!!
Staat het NOG mooier!