[WN] ABC Ranch goedkoop?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

ABC Ranch goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 09:43

Ik snuffel zo hier en daar wat rond om te zien wat een leuk westernpaardje nou kosten moet, overal kom ik bedragen tegen vanaf z'n 4000 euro ook voor veulens. Maar op de ABC ranch staan veulens vanaf 1500 euro, wat is hier de reden van? Is de kwaliteit van de paarden zoveel minder, of hebben deze mensen gewoon 'leuke' prijzen?

Ben benieuwd wat jullie kunnen vertellen over deze ranch...

DubbelFun

Re: ABC Ranch goedkoop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 10:27

Zijn het veulens met een 100% papier ??
Als het appaloosa's zijn zit er dan 'kleur' op ??
En dat iemand er 4K voor vraagt houdt niet in dat ze daar ook voor verkocht worden Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:32

Nee t zijn inderdaad appa's en paints zonder aftekeningen, maar ook die heb ik bij andere stallen voor veel geld zien staan... Wel hebben ze vol stamboom zoals ik van de site mag geloven

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:34

De ABC-ranch staat op het punt om te gaan emigreren naar Spanje, zoals je ook op de site kunt zien. Ik kan me voorstellen dat ze daarom misschien wat goedkoper de veulens verkopen, dan hoeft niet alles mee naar Spanje (verzin ik zelf hoor, heb ik niet van ze gehoord of zo)

Ik heb zelf een Appie uit hun bloedlijnen, en zelf vind ik het geen verkeerd paard (maar zie profiel, dan kan je zelf beoordelen)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:47

jammer dat ze vertrekken, hoopte dat ze over een jaar of wat nog paardjes voor zulke prijzen weg deden.. heb nu nog geen tijd voor een paard....

maar 1500 is dus een 'normale' prijs voor een 'kleurloos' paint of appaloosa veulen?

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 13:21

Voor elk paard geldt 'wat de gek er voor geeft". Vragen is één ding, het er voor vangen een tweede Lachen

Edit: typo
Laatst bijgewerkt door DubbelFun op 07-01-07 14:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 14:04

Ja dat is waar, er hoeft maar 1 gek te zijn Knipoog

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:47

@Debo: Ook ik heb een paard dat door de ABC ranch gefokt is en ik vind hem van zodanige kwaliteit dat ik daar mijn toekomstig wedstrijdpaard in zie.
Ik heb trouwens even op hun site gekeken en ik zie nergens de prijzen die jij noemt, ze zitten toch allemaal een stukje hoger in vraagprijs. Waar haal jij die prijzen dan vandaan?

timokyana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 22:48

silvester, heb toch ook een veulen gezien van 15oo, volgens mij de zwarte (??)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:22

Jep klopt, er staat 1 zwart appaloosa veulentje voor 1500 en 1 bruin paint veulentje voor 2500

silvester

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:24

Er staat er inderdaad 1 voor € 1500,00 (een solid paint) maar alle anderen zijn toch beduidend hoger geprijsd. Uit jouw eerste post kreeg ik de indruk dat je bedoelde dat ze allemaal zo heel goedkoop werden verkocht. Heb ik dat zeker verkeerd begrepen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-07 12:49

Tja ik vind de rest ook niet echt overdreven duur , vergeleken met de prijzen die ik op marktplaats tegen kom...

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-01-07 00:19

[WN-FA] > [WN-AM]

abcranch

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-07 09:28

Hallo allemaal,

even iets uitleggen:

Het is indedaad waar dat je voor een paardje kunt vragen wat je wilt, maar ik vraag om te verkopen.
Als ik elk jaar mijn kosten eruit haal, dan ben ik dik tevreden.

Mijn fokprodukten hebben allemaal wedsrijd potentie, de een iets meer als de ander natuurlijk, maar het blijft een luxe produkt.

In 2006 waren heb ik met twee van mijn veulens 1 wedstrijd gestart waar zij beide Futurity winnaar werden en beide eerste in de halter.
Beide veulens, zoals nog drie andere veulens, kwamen uit mijn merries van mijn eigen hengsten, dus geen dekgeld of extra kosten!

Het blijft echter wel een feit dat de meeste van mijn klanten recreatie paarden liefhebbers zijn en zij krijgen bij mij dus de kans om iets goeds, alles met ORGINEEL amerikaan papier, voor een redelijke prijs te kopen. Pling

Ik zou dus zeggen, wees niet bang, en grijp je kans, want op = op.