[WN] Wie is er bij arthur's christmas sale geweest?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

spinner

Wie is er bij arthur's christmas sale geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-12-06 19:39

Vandaag lagen er weer talloze aanbiedingen bij arthur's in de winkel,ben zelf natuurlijk ook even wezen shoppen.
Maar wat hebben jullie allemaal gekocht??

playboysches

Re: Wie is er bij arthur's christmas sale geweest?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 19:48

het was een eindje rijden, maar hadden het er wel voor over.. wat een super mooie winkel trouwens...! was er nog nooit geweest..

ik heb die dekenset gekocht (deken, hals, transsportbeschermers) in het donker groen. heb een blanket gekocht, sporen+ riempjes en een pet (ja voor op me hoofd ja Knipoog )

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-06 22:01

ik was er met een vriendin Haha!
ik heb 3 overhemden,een lange lijn en handschoenen,verder eigenlijk wel veel gezien maar niet echt iets wat ik hebben wilde.
en een mylerbit was er ook niet,erg jammer hoor want die zoek ik echt! Verdrietig
en de spijkerbroeken paste me niet Boos!
zaten ze verder wel goed maar kon er zo iemand bij mijn rug in de broek springen Clown
en mijn vriendin heeft knopzadeltassen,2 lange lijnen gekocht ze ging ook voor laarzen maar haar maat hadden ze niet meer [39] van 1 soort laars die zij erg mooi vond Boos!
en ook was de pad die ze zoekt er niet,ze wil een echt blauwe airride[hardblauw] en ze heeft hem niet gezien wel zag ze er 1 van 199 euro,maar nu gaat ze op zoek naar een 2 de handsje Knipoog
wel leuk om meer bekenden uit Hellevoet te zien daar Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 10:10

Ik ben er ook geweest, maar zat ook niet echt iets bij wat ik zocht. Helaas.

hophop

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 15:40

ik ben gister geweest niks gekocht ik werd er gek wat een mierenhoop

tones

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:09

Ik was er vanmorgen vroeg. Lekker rustig nog en ben helemaal los gegaan Knipoog

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:12

Ik ben gister geweest. Jemig, wat een drukte!! Zo'n grote winkel, en dan nog te klein voor al die mensen!

Had Arthur nodig voor zadel-advies, maar ik heb me een partij staan wachten... Elke keer was hij weer weg, met een andere klant bezig, en dan weer zus... Lachen

Ben verder wel geslaagd. Met een goed passend zadel, mooie aluminium beugels (die ze vergeten zijn af te rekenen Bloos ) en 2 setjes bellboots kwam ik weer vrolijk bij m'n paardje aan.

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-06 17:20

Jaja Yvvv....... jij en Veertje weer lekker eurootjes uitgegeven he? Nou toe maar, volgende keer kunnen jullie ze ook bij mij brengen.

Enne...mis nog een mooie "geschoren" foto in je profiel !!!!

Kus
Anja

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 14:04

@Yvvv: Een goed passend zadel bij Arthur gekocht terwijl je paard gewoon thuis was?
Hoe is dat gepast dan? Verward

spinner

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-06 14:34

vraag ik me ook af sorry dat ik t zeg maar ik vind t niet netjes dat je niet gezegd hebt dat ze de beugels vergeten zijn an te slaan

fique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 16:26

ik ben gister ook geweest. vond de hoofdstelletjes een beetje qua prijs tegenvallen. oke het was nog niet duur, maar verleden jaar had hij er meer rond de 10 euro en nu vanaf 19 euro. ik heb wel een tussendeken gehaald en mooi zwart geel halstertouw. had ook niet echt veel nodig.

Klaasje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 20:00

yvvv schreef:
Ik ben gister geweest. Jemig, wat een drukte!! Zo'n grote winkel, en dan nog te klein voor al die mensen!

Had Arthur nodig voor zadel-advies, maar ik heb me een partij staan wachten... Elke keer was hij weer weg, met een andere klant bezig, en dan weer zus... Lachen

Ben verder wel geslaagd. Met een goed passend zadel, mooie aluminium beugels (die ze vergeten zijn af te rekenen Bloos ) en 2 setjes bellboots kwam ik weer vrolijk bij m'n paardje aan.

Hey Yvonne!
Slim om dit op Bokt te zetten Vork Nu natuurlijk foto's van Moon met de bellboots, zadel INCL. de beugels! Haha! *LOL*

Mij had het ook leuk geleken, maar ligt niet echt naast de deur helaas.

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:33

spinner schreef:
vraag ik me ook af sorry dat ik t zeg maar ik vind t niet netjes dat je niet gezegd hebt dat ze de beugels vergeten zijn an te slaan

mwah, Adje "belazerd" zelf ook wel eens dus ik vind het niet zo erg Knipoog
Ben zelf woensdag geweest en kwam er gisteren achter dat ik teveel betaald heb.
Heb veel meer ervoor betaald dan de normale prijs op de site, hoezo korting? Boos! erbij geteld zeker Clown
en om ermee terug te gaan zou me weer meer geld kosten qua reizen dan dat het prijsverschil was, tja, nu weet ik
weer waarom ik daar niet meer zo graag kwam...

Axefield

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:41

klaasjuhhh schreef:
Hey Yvonne!
Slim om dit op Bokt te zetten Vork
Weet niet of het direct slim te noemen is, maar ach .... als de kassiere bij de supermarkt vergeet dat pak wc-papier of dat kratje bier af te rekenen dat onder je karretje ligt, dan is iedereen toch ook blij met zo'n "meevallertje". Of zijn we echt allemaal zo vreselijk eerlijk??? Het is natuurlijk wel weer heerlijk voer voor diverse mensen om hierover te struikelen.... Ik denk niet dat Arthur er zo heftig door bloedt en wie weet... heeft hij de beugels kado gedaan bij een duur zadel zonder dat Yvvv zich daar bewust van is Knipoog Haha!

Nu natuurlijk foto's van een supermooi gladgeschoren Tong uitsteken Moon met de bellboots, zadel INCL. de beugels! Haha! *LOL*

mirgino

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:45

Shotime schreef:
spinner schreef:

Heb veel meer ervoor betaald dan de normale prijs op de site, hoezo korting? Boos! erbij geteld zeker Clown
en om ermee terug te gaan zou me weer meer geld kosten qua reizen dan dat het prijsverschil was, tja, nu weet ik
weer waarom ik daar niet meer zo graag kwam...

mischien hield hij geld over eind van de dag en heeft hij iemand uitgezocht om het te compenseren Haha! Ja Haha!
bij de 1 teveel rekenen en bij de ander het cadeau doen Sigaar

Shotime

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:50

Haha, ja zal wel Knipoog
Maar dan zal hij mij wel niet moeten ofzo, want dit gebeurt mij vaker daar in Vorstenbosch.
Heb ook al slechte ervaringen daar met o.a. 3 in 1 boots, transportbeschermers en teugels, zadel
heb ik me gelukkig nog nooit aan gewaagd, stel je voor Tong uitsteken

schattebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-06 22:56

fique schreef:
ik ben gister ook geweest. vond de hoofdstelletjes een beetje qua prijs tegenvallen. oke het was nog niet duur, maar verleden jaar had hij er meer rond de 10 euro en nu vanaf 19 euro. ik heb wel een tussendeken gehaald en mooi zwart geel halstertouw. had ook niet echt veel nodig.

Ik heb er eentje gekocht van 5 € Haha! Een mooi one-eartje.. dan heb ik laarzen gekocht. Was wel een hele snee in het budget maar vond ze wel mooi...Afbeelding

We waren met z'n vijfen uit Belgie. De andere ( de eigenaar van het Aedan) heeft dan teugels en bitje gekocht voor het hoofdstel dat ik gekocht heb.
De andere hadden ook een bit, een hoed enne de rest weet ik niet meer.

Aan de kassa stond zo een klein glazen bokaaltje met sleutelhangertjes in de vorm van een spoortje. Heb er zo ene gekregen van een vriendin die ook mee was en ben hem al verloren, waarschijnlijk daar ergens waar mijn auto stond of wel bij ons ergens aan de manege Huilen

Ik vond het zeker wel de moeite om eens te gaan. het was lekker Wow! ( wou eigenlijk de kwijler-smiley, maar vind hem nie)

hophop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 13:35

ik denk ook niet dat adje er een nacht slechter van slaapt dat er vergeten is om iets aan te slaan en jij het voor niks hebt. Die verdient klauwen vol met geld daar!
en ik denk dat veel mensen niet zouden zeggen dat ze vergeten iets aan te slaan?????? alleen jij zegt het ook zo mooi hier op bokt Haha! Haha!

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 15:19

Oeps, dubbelpost!
Laatst bijgewerkt door Yv_ op 30-12-06 15:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Yv_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-06 15:20

Ja, i know...
Beetje stom van me..

Ik kan behoorlijk goed tegen kritiek, maar dit zijn echt weer reacties waarvan ik toch denk: 'Ik LEES voortaan wel weer mee en houd mn mond wel dicht'...

En over dat zadel... Geen reacties meer daarop graag, ben al bezig om dit foutje te herstellen!! En als je toch een reactie daarop hebt, ga je gang, ik reageer niet! (want ik heb weer een periode bereikt dat ik alleen maar ga meelezen)

irmadehoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-07 22:55

Ik ben die vriendin die met Mirgino is geweest (zie hierboven), en ik kon helaas geen goede laarzen vinden. De donkerbruine laarzen die ik nu hen geven af op mijn (nieuwe) light oil Pullman, dus ik zocht licht tot naturel bruine laarzen met een lichte schacht ( met slecht weer draag ik mijn laarzen weleens over m'n broek). Alles wat tussen maat 34 en 46 lag was helaas uitverkocht en ik heb hen maat 38. Zijn er nog meer mensen die last hebben van afgevende laarzen op hun zadel of weet iemand of je daar bij bepaalde leerbewerkingen Boos! minder last van hebt??
Nouja 'k heb wel leuke zadeltasjes en 2 leadropes.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 10:01

Hoe hoog zit je broek onder het rijden, want tussen mijn laarzen en mijn fenders zit toch nog een aardig stuk.

dropje2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 12:33

Nee, ik ben niet geweest. Ten eerste houdt ik absoluut niet van mensenmassa's en ik heb vaak zo'n idee dat ik niet echt voordelig uit ben, ten tweede is het een beetje ver weg voor mij Cool

Ik wacht wel tot Evelien met haar vrachtwagen in de buurt is, die heeft ook altijd mooie spullen en niet duur! Vingers aflikken

mienmien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 14:41

Tja t was wel ver.... Maar zeer zeker de moeite waard!!! 3 paar beenbeschermers, 2 hoofdstelletjes, een deken, een continental jas en nog wat hebbedingetjes en liters cowboymagic... Kon best uit ook al hebben we er zon 500 km voor gereden!!!

Adrienne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-07 16:17

Shotime schreef:
en om ermee terug te gaan zou me weer meer geld kosten qua reizen dan dat het prijsverschil was, tja, nu weet ik weer waarom ik daar niet meer zo graag kwam...

Tja niet om het een of ander maar, je hebt een bon gekregen en je hebt vast een telefoon en als ik je text zo lees ben je niet op je mondje gevallen dus .....................

Maar dat is mijn bescheide mening! Cool