Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Miss_Montana schreef:Al die dingen zijn nergens voor nodig joh. Gewoon een lekkere spijkerbroek aantrekken, cap op (safety first) en rijden maar. Speciale 'cowboy' laarzen zijn ook niet echt nodig, een paar stalschoenen die jij lekker vind rijden kan je ook gewoon aantrekken.

Heb nog wel een (extra lange
) beetje strech spijkerbroek die denk ik wel geschikt is! verder doe ik gewoon mijn stal stampers aan! dan gaat het wel lukken denk ik!
ik schaam mij diep ik heb onderhand al 2 lessen gehad!!
gaaf joh dat je ook meteen helemaal "om" bent.Fardos schreef:Sorry sorry sorry!!!!
beetje late reactie was het een beetje vergeten!!!![]()
ik schaam mij diep ik heb onderhand al 2 lessen gehad!!
Maar het was Gaaf!!!!!!
Ik ben helemaal verliefd!!!! verslaafd!!! hoe je het ook wil noemen mijn vriend heeft afgelopen donderdag ook ook gelest en hij vond het ook heel erg gaaf!! hij is alleen aardig allergische dus we moeten even op het rijden in de buitenbak wachten!!!
Maar ik blijf lekker elke week lessen ik krijg ook 1 keer in de maand prive les! gaat helemaal goed komen dus!!!
Ik kan niet wachten tot de volgende les is hahahaha
Maar ik heb wel spierpijn joh!! hahahaha en pijn in mijn kont!!!! ik zit waarschijnlijk niet goed mijn bekken moet ik nog leren kantelen in plaats van super rechtop van het dressuren!
Maar goed alles op zijn tijd komt vast wel goed!!
Verder wil ik iedereen een geweldige jaarwisseling wensen!! en tot boktss!!
liefs Renee
(geintje komt wel)

sronnie schreef:Maar nu is dus mijn vraag, wat valt onder een gewone schoen, ik heb wel 1 paar laarzen met een klein hakje, maar met een ''kleine punt'' aan de voorkant, en ik weet niet of dit wel de bedoeling is?
sronnie schreef:Ik heb nl. volgende week zaterdag mijn eerste westernles, en mij werd verteld dat ik ook met gewone schoenen kon rijden, als er maar een hak aan zat.
Maar nu is dus mijn vraag, wat valt onder een gewone schoen, ik heb wel 1 paar laarzen met een klein hakje, maar met een ''kleine punt'' aan de voorkant, en ik weet niet of dit wel de bedoeling is?
)