[WN] Instructie omgeving Weert

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_Linda

Instructie omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 22:07

Gister ben ik weze kijken bij mensen die een bijrijder zochten voor een western bereden paard.
Op het moment les ik bij Claudia Rosel in Breda. Maar omdat door de nieuwe dienstregeling het reizen (Eindhoven-Breda) alleen maar nadeliger wordt, zou het ideaal zijn als ik bij die mensen kan gaan rijden (of ik daar zeker ga rijden is nog o.a. afhankelijk van tijdsplanning, wat eigenares van mij vindt/toelaat met haar paard). Als ik daar ga rijden wil ik wel zeker blijven lessen, dus ben ik mij op het moment alvast een beetje aan het orienteren wat er aan instructie in de omgeving van Weert zit.

Ik heb al op internet gezocht en kom o.a. Miranda Bouterse en Ingrid van Horne tegen.
Heeft iemand nog meerdere tips / informatie over de bovengenoemde instructrices?

Alvast bedankt!

Jolande

Re: Instructie omgeving Weert

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:37

Als je beschikking hebt over een trailer, zou je mee kunnen doen aan de maandelijkse clinics die Wendy van Osch geeft bij King Stables in Nuenen. Dat is denk ik vanuit Weert nog net te doen. Verder kun je kijken in de sticky bovenaan, daar staan stallingen ed in.

paafke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 01:39

Hallo Linda,

Ik les zelf sinds een paar maanden bij Miranda en ik ben zeer tevreden over haar. Ze is heel alround en ook nog Wran jurylid. Ze weet dus echt waar ze het over heeft en is heel rustig voor de paarden en legt alles heel duidelijk uit. Ik kan haar echt aanraden!!

Succes ermee.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:41

Zou iemand mij wat info kunnen geven over miranda? (mag per PB).
Ben sinds deze week trainer-loos, en zoek zo gauw mogelijk een goede trainer in de omgeving weert/Roermond...
Andere aanbevelingen mag natuurlijk ook!

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 11:43

Ik les bij nancy Meyer uit ospel. Zij komt ook aan huis.

_Linda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-11-06 23:32

Bedankt voor de reacties, waarschijnlijk zal het Miranda Bouterse worden. Ik heb gister de eigenares ontmoet en toen bleek dat haar vader en zij die mensen van vroeger uit kent.

Neunen wordt iets te ver voor een paard dat niet van mijzelf is.

Bloempjeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-06 10:33

hmm. ben nieuwschierig naar die Miranda Bouterse Lachen Zoek zelf ook een nieuwe trainer... Heb je wat info voor me? mag per pb

michelleke29

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-06 11:53

Hoi hoi,

Ik les zelf bij Ingrid van Horne in Weert.
Ben zeer tevreden over haar...
Ik zoek zelf op termijn een bijrijder voor mijn paard (míjn quartermerrie staat in training en komt half februari terug en ik heb geen tijd om 2 paarden 5 x per week te rijden)

Trouwens, zondag 26 november clinic van Rieky Young op de van Horne Hoeve in Weert
van 10.00 tot 15.00 uur

groetjes, Michelle