[WN] reading......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

mychinook

reading......

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 07:18

ik weet even niet waar ik het neer moet zetten maar anders word het wel verplaatst.

vanmiddag om half 1 word er een reading bij mijn paardje gedaan.
ik ben echt heel erg benieuwd wat eruit komt.eigenlijk ook een beetje bang....wat nou als chinook laat merken dat ze liever een dressuurpony wil zijn iplv een westernpony Verward
en dat ze er helemaal niks aan vind het reiningrijden.

ik ga nu wat vragen bedenken want ik wil natuurlijk alles weten Haha!

ik heb veel over de readings gelezen hier op bokt.en toevallig dat een stalgenoot van mij iemand laat komen.ik weet om eerlijk te zijn niet hoe ze heet maar ik weet wel dat het 25 euro kost en ze er ongeveer een half uur over doet.of dat redelijk is weet ik niet maar ik wil het toch een x meemaken.
ik ga het proberen te filmen zodat ik het weer na kan zien.

MSQuincyTE

Re: reading......

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 11:42

Je kunt je paard beter met rust laten op die tijd dat ze het gaat doen

horsea

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:25

Ik ben benieuwd wat er allemaal wordt verteld over je paardje, en of het een beetje klopt Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-06 15:53

Leuk dat je het laat doen, maar ik zou je geen zorgen maken dat ie liever dressuur doet. Dat soort dingen moet je altijd een beetje met een korreltje zout nemen...
Ben benieuwd of het echt klopt Lachen
ik geloof er zelf namelijk voor geen meter in Haha!

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-06 17:23

MSQuincyTE schreef:
Je kunt je paard beter met rust laten op die tijd dat ze het gaat doen

misschien heb ik het niet goed omschreven maar ik was niet van plan om iets te doen met mijn paard op dat moment dat ze bij haar de reading kwam doen maargoed....

ze is dus geweest en er waren heel wat dingen die klopte.
ze vertelde over de pijn in chinook haar schouders en rug.en wou weten of ik problemen met mijn zadel had.nou dat klopte.de problemen zijn helaas weer terug gekomen sinds 3 weken.
ze vroeg ook om een vos...ik wist eerst niet wat ze bedoelde maar het bleek dus mijn vorige paardjes te zijn.chinook voeld dat ik veel aan hun denk.het waren moeder en dochter en waren allebei voskleurige merries. en ik heb ze verkocht omdat ik uit eindelijk chinook graag wou hebben.

ze zei dat chinook erg veel moeite had om te ontspannen nou dat klopt ook.ze vroeg ook of de vorige eigenaar een man was.en of ze lang bij hem had gestaan... dat klopte dus ook.ze had daar bijna niks geleerd en zei dat chinook nu echt haar best doet om alles te begrijpen maar dat ze het best leuk maar moeilijk vind.ze vroeg ook of ze veel met het bit dingen deed kauwen enzo.dat is ook zo.ze zei dat het komt omdat ze nogsteeds aan het bit moet wennen want ze voelt dan af en toe een soort koud warmte gevoel in haar voortanden. chinook is nu pas een jaar een bit gewent.ze is al die jaren bitloos gereden.ze kauwt er veel op het bit maar het leek als of ze dan meer ging ontspannen.
maargoed...ik weet nu in elk geval dat ik meer aan chinook moet denken dan aan mijn vorige paarden want chinook voelt zich daar een beetje door aan de kant gezet ofzo.... Ach gut
daar kwam het in elk geval ongeveer op neer.

of ik het nog een x zal laten doen weet ik niet, maar ik vond het wel een bijzondere ervaring.

Jolande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 11:42

Zelf ben ik een beetje sceptisch over dit soort dingen maar erg apart dat er toch veel dingen herkenbaar zijn. Tja, er is meer tussen hemel en aarde Knipoog

Natural_K
Woonplaats: fryslan boppe.. k voel me nog steeds een drenth!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:03

Jeetje wat speciaal zeg! ik had er wel eens over gehoort maar nog nooit iemand er over horen vertellen! Ik weet niet of ik het zelf zou doen bij mijn paardje.. vind het wel een beetje vreemd allemaal. Maar leuk dat het zo goed uitpakte!

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-06 14:04

Wie is er geweest bij jou?

Skuye

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 12:55

ja dat wilde ik ook graag weten, heb ook interesse ................

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-06 16:39

mychinook schreef:
een soort koud warmte gevoel in haar voortanden.

dat lijkt me erg sterk aangezien paarden geen zenuwen in hun tanden hebben zoals wij....
wist ik eerst ook niet hoor maar de DA vertelde het me...

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-11-06 09:10

kennelijk weer niet goed uitgelegd....het voelde zo aan zei ze.het is denk ik ook niet makkelijk te beschrijven want het klopte wel dat ze een keer een zich behoorlijk had gestoten en ze had een tand door haar lip bijna.

maargoed zoals ik al zei heel veel dingen klopte ook bij andere paarden dus of het helemaal bullshit is...vast niet.

ze heet trouwens nancy bosters.

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 10:39

[quote="noisy
dat lijkt me erg sterk aangezien paarden geen zenuwen in hun tanden hebben zoals wij....
wist ik eerst ook niet hoor maar de DA vertelde het me...
[/quote]

Dit is een beetje off topic, maar hoe komt ie daar nou bij?? Paarden kunnen ook erg last van hun kiezen hebben (als ze rotten bijv), dus ik neem aan dat er wel gevoel in zit!

SummerRemedy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-06 18:05

Oh zij heeft ook een keer een reading bij mijn paardje gedaan, dat klopte ook allemaal Ja Echt leuk dat het zo goed ging!

Noisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-06 14:05

simodi schreef:
Dit is een beetje off topic, maar hoe komt ie daar nou bij?? Paarden kunnen ook erg last van hun kiezen hebben (als ze rotten bijv), dus ik neem aan dat er wel gevoel in zit!

geen idee, maar ze worden toch ook zo geraspt...
moet je bij mijn tanden vooral niet doen, brrrr dat gevoel...

ik denk dat ze, als ze last hebben van de kiezen oid, ze dan meer last hebben van het kaakbeen of het tandvlees en niet zozeer van de kies zelf....

ik zal het nog eens navragen als ik hem zie...

@ mychinook
dan zal ze waarschijnlijk last hebben van haar tandvlees of kin ofzo.
tis ook moeilijk om uit te leggen lijkt me ja.

toen ik nog de paardenhouderij opleiding deed, hebben we ook eens zo'n mens gehad.
we moesten allemaal een foto meenemen en die op de kop op het bureau leggen. zij kwam 5 min later binnen en ging achter het bureau zitten, ze ging met haar hand over de foto's en welke bleef plakken pakte ze. ze bekeek hem en begon zo vanalles op te noemen wat daar op stal aanwezig was en hoe het paard er verder uitzag (denk aan aftekeningen aan de benen enz) terwijl ze dat absoluut niet kon zien op die foto. daarna begon ze te vertellen wat het paard haar vertelde, welke problemen het ondervond enzo...en het klopte nog ook...
ik ben wat die dingen betreft erg sceptisch maar verklaren kon ik het ook niet...heel rare gewaarwording, zo'n reading...

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-11-06 07:29

ze had het dus over chinook haar voortanden.dat ze de voorkant waarschijnlijk een keer erg had gestoten.nou dat klopte dus.en daar voelde ze dus die rare pijn.en verklaarde dat daarom chinook nogsteeds zo bezig is met het bit .

maargoed dat is er wat mij is uitgelegd.heb er verder ook geen verklaring voor.maar vond het wel bijzonder om mee te maken.

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 07:47

Wie is er nou geweest?????????

Arizona

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 07:52

marleen_usar schreef:
Wie is er nou geweest?????????

mychinook schreef:

ze heet trouwens nancy bosters.

Knipoog

marleen_usar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-06 08:01

Heb je meer info over haar, waar ik haar kan vinden enzo.

mychinook

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-06 12:55

een stalgenoot liet haar komen voor nog wat mensen ik had mij ook aangemeld.ik heb haar kaartje nog wel ergens.ik heb geen internet meer thuis voorlopig en heb het nu niet bij me....ik laat het weten zodra het kan..