begin ik even opnieuw.De reacties in het "politiek correct" topic verklaren voor mij wel wat het bestaansrecht van horses is. Want oh,oh,oh wat zijn we allemaal fatsoenlijk
als we netjes onder onze eigen naam plaatsen. Maar ondertussen allemaal automatisch de conclusie trekken dat ik oproep tot roddel en achterklap. Lekkere one-track-mind!Ik heb het over het melden van zaken die nieuwswaarde hebben. Dingen die je ook in de krant zou kunnen lezen als voldoende Nederlanders geinteresseerd zouden zijn in western rijden. (Overigens stond er laatst wel een erg leuk stukje over in een groot landelijk ochtendblad
over een meisje uit Soest
, maar dat terzijde)Dus geen roddels en lasterlijke praat maar zaken die belangwekkend zijn voor mensen die interesse hebben in deze tak van sport. En zoals ik al eerder zei: alleen uit de eerste hand, niet anoniem en aantoonbaar de waarheid.
En dan alle mensen die internet hiervoor niet het medium vinden
Internet is juist bij uitstek het medium. Een fantastisch middel om snel een groep mensen met gedeelde interesses bijeen te krijgen om van elkaar te leren. Ook over de bedrijven die actief zijn in een bepaalde tak. Niet elk negatief feit is direct laster hoor. Laat ik even een voorbeeld geven uit eigen praktijk: Zo melden wij op de site waarvoor ik verantwoordelijk ben (met ruim 300.000 bezoekers per maand
) dat bijvoorbeeld de Mercedes E klasse slome motoren heeft en duur is in onderhoud. Daar komt echt geen rechtzaak over hoor. En Mercedes is en blijft een grote en tevreden klant. 

)