Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

bepaald niet western maar wel geweldig! Heel dun, maar toch warm. Winddicht, ademend en het zit fantastisch!
JoesPleasure schreef:Die jas van Mountain Horse lijkt me wel wat.
Hoe zit het eigenlijk met die kapuchonvesten van o.a. Old Sorrel,
zijn die ook ademend?

Miss_Montana schreef:Ik heb deze zomer een jas van Equi-Theme gekocht, heerlijke jas. Ik wilde eigenlijk gaan voor een lange leren wax coat maar ik vind ze te duur. Zeker vanwege het werk op de manege, daar is zo'n jas gewoon te kostbaar voor. Nu heb ik eigenlijk precies zo'n zelfde alleen van een ander materiaal. Maar zeker niet van mindere kwaliteit. Hij heeft al zijn vuurdoop gehad, de eerste keer dat ik hem droog kwam het met bakken uit de hemel toen we aan het rijden waren. Alleen mijn sokken en de onderkant van mijn broek waren nat. De jas is winddicht, je hebt geen last van de regen want de naden zijn speciaal dichtgebrand waardoor de jas 100% waterdicht blijft, is lekker warm en hij zit lekker tijdens het rijden. Wat heb je nog meer nodig? En hij was niet eens zo duur ik vind €65 een koopje voor zo'n jas.