[WN] voor het eerst les gehad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

racinggirl

voor het eerst les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 10:31

Eindelijk was het dan zover.

Les gehad van Iris want Peggy was er niet, maar ik vond het helemaal geweldig, wel even wennen zowel paard als ik (vooral ik)

Ze geeft echt super goed les, wat stuur oeffeningen gedaan en nieuwe commando's. Pling

Echt een aanraader om daar je paarden te laten trainen.

Groetjes Chan Vingers aflikken

Anoniem

Re: voor het eerst les gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 10:52

Ja hoooooo (whoooaaaaa voor de liefhebbers Knipoog ) ZO makkelijk kom je d'r niet vanaf! Foto's!!!!
(en waar ik benieuwd naar ben: hoe beoordeel je dat er supergoed les gegeven wordt en dat het een aanrader (met 1 a) is om je paarden daar te laten trainen?) Let op, ik zeg absoluut niet dat het geen goed adres is, ik vind beide dames aardig en nette ruiters voor wat ik gezien heb, maar ik vraag me af waar je dat in je allereerste les op baseert. Ben heeeeeel nieuwsgierig aangelegd namelijk Tong uitsteken

bas83

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 11:12

precies laat maar eens wat foto's zien....

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 11:33

Sonja schreef:
Ja hoooooo (whoooaaaaa voor de liefhebbers Knipoog ) ZO makkelijk kom je d'r niet vanaf! Foto's!!!!
(en waar ik benieuwd naar ben: hoe beoordeel je dat er supergoed les gegeven wordt en dat het een aanrader (met 1 a) is om je paarden daar te laten trainen?) Let op, ik zeg absoluut niet dat het geen goed adres is, ik vind beide dames aardig en nette ruiters voor wat ik gezien heb, maar ik vraag me af waar je dat in je allereerste les op baseert. Ben heeeeeel nieuwsgierig aangelegd namelijk Tong uitsteken

De manier waarop ze met je paarden omgaan bevalt me wel.

Heb namelijk eerst ergens anders gelesd en hoe ze daar met de paarden omgaan was echt schandalig, ik dacht als ik daar m'n beestjes heen breng wil ik niet weten hoe ik ze terug krijg.

foto's volgen nog Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:39

Haha! Vertel dan eens wat uitgebreider... WAT doen ze dan zo goed en leuk? Wat is het grote verschil met je vorige trainer?

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 12:53

Sonja schreef:
Haha! Vertel dan eens wat uitgebreider... WAT doen ze dan zo goed en leuk? Wat is het grote verschil met je vorige trainer?

Ze legt dingen heel goed uit en op een rustige manier, en daar is iedereen z'n mening verdeeld over.
Ik hou ervan als ik me op me gemak voel ergens en het belangrijkste dat de style van de trainer bij je paardjes past.

Bijj de vorige was alleen maar rukken en plukken niet echt mijn style

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-06 12:58

chantal08 schreef:
Ze legt dingen heel goed uit en op een rustige manier, en daar is iedereen z'n mening verdeeld over.

OK dan! Super juist! Ik kan niks met trainers die als enige reden ergens voor hebben "omdat het zo hoort" of "Dat is western". Een trainer die je goed kan uitleggen WAAROM je dingen moet doen is juist hartstikke fijn. Je onthoudt dan automatisch beter wat je moet doen (omdat je de reden begrijpt) EN het leert je als ruiter om je eigen training op te bouwen, voor als je trainer niet in de buurt is.
Klinkt goed!
Heel veel plezier en succes bij Peggy en Iris, en ik verheug me op de foto's! Tong uitsteken

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-06 13:05

Dankjewel en ik hou jullie op de hoogte

gr chan

Pintopini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 22:51

Ik les ook bij Iris en ik kan niet anders dan wat je zegt beamen, ze legt heel rustig uit, het waarom en hoezo. Kijkt hoe het paard reageerd en geeft daarop uitleg en een evetueel een vervolg reactie, en ook hoe je je paardje het beste kan belonen op zo'n moment als hij het goed doet.
Ik wens je veel succes en plezier toe met je lessen.

Cassidy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-06 23:00

chantal08 schreef:
Bijj de vorige was alleen maar rukken en plukken niet echt mijn style

En heb je ook gevraagd waarom er zo werd gereden?

racinggirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-06 06:25

Ja maar je krijgt bijna of helemaal geen uitleg, schijnt daar normaal te zijn, en de helft loopt nog kreupel ook.

Niet echt mijn ding