Mensen klesten/klagen over alles en iedereen.
Over iedere organisatie, trainer, ruiter, ect ect.
Neem nou het NK alleen op deze site zijn er al diverse topic over.De mijne gaat er nu ook een beetje over
Als we nu een proberen met zijn alle er iets beter van te maken!
Iedere ruiter, trainer heeft goede en slechte dingen.
Ze hebben allemaal "hun" visie op de sport/hobby wat de 1 goed vind, vind de ander weer minder.
Neem 10 ruiters en ze rijden alle 10 op een andere manier paard. Zo dus ook elke trainer.
Ik heb zoals meerde hier veel(open) ruiters van de Nk zien rijden, en niet alleen in de showpen maar ook in de training (thuis).
Denk er aan dat op elke stal wel eens iets gebeurt wat "wij" liever niet willen zien.
Ik geloof niet dat er ook maar 1 trainer hier in Nederland is die dat met plezier doet.
Ze zullen s'morgens niet opstaan en denken welk paard zal ik vandaag eens gaan klieren.... Als jullie ze wel kennen dan hoor ik het graag wil hun visie ook een horen
Hiermee denk ik dat elkaar zwart maken geen enkele zin heeft.
Wat echter wel VAAK gedaan wordt.
Jammer vind ik dat.......
Als ik "problemen" heb met de rijstijl een ruiter/trainer dan klaag ik daar niet over, ik draai mijn hoofd ervan weg.... Ik lees namelijk ook geen boeken voor de lol niet mijn intresse niet trekken.
Als ik daarna nog "problemen" heb ligt het een mij...
Ik heb namelijk zelf de keuze om te kijken of niet.
Maar soms heel soms is de ergenis groter dan, de wil om niet te kijken...
Vaak komt dat door dat wij totaal niet begrijpen wat er in die personen omgaat.
Ze rijden volgens mij geen shows om te laten zien wat een paard niet kan.
Vooral trainers rijden voor te laten zien wat ze waard zijn zeker op een NK.
Klanten betalen voor goede resultaten, een trainer moet uit een paardje halen wat er in zit.
Ook dingen waar je je niet in kan vinden zijn goed om te weten daardoor, kom je uit eindelijk namelijk op de "voor jou" perfekte manier.
Dus ik probeer van iedere ruiter/trainer en ook persoon te leren, het is altijd makkelijker zoeken als je al weet wat je niet wil.